bugün

wimbledon 2013

federer'inde elenmesiyle wimbledon sevincimiz/heyecanımız erkenden kursağımızda kalmıştır. böyle iş olur mu arkadaş ya!! ayrıca erkeklerden; tsonga, nadal, wawrinka, bayanlardan; azarenka, sharapova, errani turnuvanın önemli isimleri daha yolun başındayken elendiler, ki dahası da var.

wimbledon'ın eskisi gibi kaliteli olmayacağı kesin. büyük olasılıkla djokovic - murray finali olacak gibi. djokovic'te kupayı alır artık.

gerçi olanlardan sonra; 'ulan keske kupayı ferrer alsa' dediğim turnuvadır ayrıca. *
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026