bugün
- velvet41
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- deniz baykal7
- 2026 dünya kupası31
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- meksika3
- güney afrika4
- truesuzluk3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- katar2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- güney kore3
- çekya2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- ankara nın en güzel yanı7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
'' boş'' yazar.
Nedense hep aklıma new balance markasını getiren yazar.
yıldırım demirören'in beşiktaşlı olduğunu zanneden yazar.
galatasaray'dan çok beşiktaş' a yorum yapan galatasarayli.
Beşiktaşı seven taraftarını sevmeyen yazardır. Yerim canınızı ballarım.
Abi bazi insanlar cidden deli lan.
Adam ne isterse yazar. Besiktas'i senin benim gibi isimsiz adam mi alip bir yere koyacak?
Gokhan tore top oynamiyor, demba atamiyor diye biz mi sucluyuz aq?
Elestirin tabi de biraz mantikli elestirin. Uc takim taraftari da otekini konusur. Rakipleri oldugundan da dogal bu.
ilk defa olan bir sey gibi bu adama yaklasmanin manasi ne?
Surda 5 sene evvel birbirimizin kafasini kiriyorduk. Deplasmanlar kalksin yine yapacagimiz o. Biliriz birbirimizi.
isyan neye ya allahaskina?
Adam ne isterse yazar. Besiktas'i senin benim gibi isimsiz adam mi alip bir yere koyacak?
Gokhan tore top oynamiyor, demba atamiyor diye biz mi sucluyuz aq?
Elestirin tabi de biraz mantikli elestirin. Uc takim taraftari da otekini konusur. Rakipleri oldugundan da dogal bu.
ilk defa olan bir sey gibi bu adama yaklasmanin manasi ne?
Surda 5 sene evvel birbirimizin kafasini kiriyorduk. Deplasmanlar kalksin yine yapacagimiz o. Biliriz birbirimizi.
isyan neye ya allahaskina?
cinconlu trollcük.
yalnız olmadığını bilmesi gereken yazar. kendi takımlarının fanatiklerini eleştirmeyip galatasaraylıları sorgulayarak çelişkiye düşenler karşısında yalnız kalmayacaktır.
Yaf çok ciddi bi soru sorcam niye galatasaraylısın.
bi insan nasıl galatasaraylı olur hiç mi utanmaz yane. Valla sizin adınıza ben utanıyom.
Bir yazar.
bi insan nasıl galatasaraylı olur hiç mi utanmaz yane. Valla sizin adınıza ben utanıyom.
Bir yazar.
Beyaz n'li * ayakkabisi var galiba.
Malum katil takımın taraftarıdır.
Neymis efendim gökhan seyircilerin arasından yürüyerek gitmiş.Onu da bıçaklayın anam onuda öldürün her ne kadar yıldızlarla dolu olsada formanız kara lekeli olacak alnınız.
Mühendis oktay'ın ve Fenerbahçeli burak'ın katili olarak kalacaksınız.
Neymis efendim gökhan seyircilerin arasından yürüyerek gitmiş.Onu da bıçaklayın anam onuda öldürün her ne kadar yıldızlarla dolu olsada formanız kara lekeli olacak alnınız.
Mühendis oktay'ın ve Fenerbahçeli burak'ın katili olarak kalacaksınız.
Renktaşım yazar kardeşim arkandayız şu fbjklileri ağlatmaya devam.
boşver dostum bunları sen bana şampiyonu söyle. *
Şampiyonluğu alınlarının ak(saray)'ı gibi hakeden takımın taraftarıdır.
sanırsam kendini komik zanneden yazar. üzülerek söylüyorum komik değilsin. gerçekten söylüyorum komik değilsin. vallaha bak.
Şampiyon kulübün taraftarı olan yazar. Saygılar...
Not: Fernando Felipe Sneijderliyim.
Not: Fernando Felipe Sneijderliyim.
Bu adam kadar antipatiği yoktur heralde. Fanatizmin bokunu çıkarmış boş bir insan. işi gücü rakip takım taraftarlarıyla uğraşmak.
aynı takımı tuttuğumdan utandığım isim. şampiyonluğu kutlamak yerine her ergen gibi başkalarıyla uğraşmayı seçti. eminim kendi takımı hakkında yazdıkları, elalemden çok çok daha azdır.
galatasarayım adına bu, asil izmirli, agacacikan ve adabayor34 var. azalarak biterler de onlar yüzünden kulübüm ve taraftar olarak ben küfür yemekten kurtulurum.
galatasarayım adına bu, asil izmirli, agacacikan ve adabayor34 var. azalarak biterler de onlar yüzünden kulübüm ve taraftar olarak ben küfür yemekten kurtulurum.
Liseli ergenlerin saldırısına uğrayan yazardır.
Neymiş efenim böjökö konuşuyomuşum neymiş efenim fönörböhçö konuşuyomusun
Size ne lan? istediğimi konuşurum küfür hakaret etmediğim sürece
Ergenler donuza eklesin boşuna nick altımı kirletmesinler.
Edit: gelip burda ağlayan barcelona kartalı gibi liseli ergenlerin yorumlarını okudukça 1 yazacağıma 5 kere yazıyorum bjk fb başlıklarına.
Neymiş efenim böjökö konuşuyomuşum neymiş efenim fönörböhçö konuşuyomusun
Size ne lan? istediğimi konuşurum küfür hakaret etmediğim sürece
Ergenler donuza eklesin boşuna nick altımı kirletmesinler.
Edit: gelip burda ağlayan barcelona kartalı gibi liseli ergenlerin yorumlarını okudukça 1 yazacağıma 5 kere yazıyorum bjk fb başlıklarına.
Cahil yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar