bugün
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kadınlar neden aldatır4
- donald trump4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv4
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- eren ali bingöl2
- iyi araba kullanan iyi sevişir2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- duşta şarkı söylemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kadında güzellik aramayan erkek2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
onuncu yılını kutlayan isveç çıkışlı black metal grubu.
sağlam bateriste sahip olan gruptur.
black metale 1 dk bile katlanamayan benim tek sevdiğim black metal grubudur. konserleri de ayin tadında böyle satanistli matanistli. mumlar falan: http://www.youtube.com/watch?v=GayLKOgoh-s
(bkz: black metal militia)
The Wild Hunt adlı 2013 çıkışlı albümleri an itibari ile piyasaya düşmüştür.
2013 çıkışlı the wild hunt albümüyle kulaklarımızın pasını silen isveçli black metal grubu.
Bu yıl Trident Wolf Eclipse adlı yeni bir albümle sahalara dönen isveçli orthodoks black metal grubu.
Erik danielsson çok tuhaf adam. Geçmişine bakıldığında dissection ve necrophobic gibi önemli, black/death sentezi için kilometre taşı, icra ettiği tarzın buram buram hakkını veren gruplarda dönem dönem yer almış ancak buna rağmen konseptlerine ve müzikaline zerre yakınlaşamamış olması beni gerçekten çok şaşırtıyor. Hala akıllanamadı. Jon nödtveidt mezarından kalksa yüzüne tükürürdü sanırım.
Bundan tam 7 yıl önce şimdiki gibi century media'yla değil de season of mist ile çalışırlarken lawless darkness'i yayımladıklarında hemen hemen tüm orthodoks black metal camiası bu grubun mlo kaynaklı da olsa özentilik kastığı kanısına asla varmamıştı; hatta aksine baya baya beğenilmiş ve isveç genelinde de çeşitli müzik ödülleri almışlardı. Fakat bu övgüler erik ve tayfasını baya cezbetmiş ya da şımartmış olmalı ki çok değil hemen 3 yıl sonra the wild hunt ile hayatlarının en büyük sıçışına ve hayal kırıklığına imza attılar. Leş bir prodüksiyon ile beraberinde reklam ve piyasa kokan hareketlerin öncüsü, black vinyl/red vinyl/picture disc ticareti amacı güden, kafa ütüleyen liriklerle bezeli içi boş ruhsuz anlamsız bir yapıt ortaya çıkardılar adeta. isim sattılar.
Şarkılarında thrash metal riffleri kullanma alışkanlıkları ta casus luciferi albümünden beri var bu adamların, bunu asla yadırgamıyorum da olay şu; klip çekimlerindeki ya da canlı performanslarındaki bu kadar itici ve samimiyetsiz sahne şaşasına ne gerek var anlamıyorum. Bak bu imaja da stockholm'da verilen opus diaboli konserinden itibaren bürünmeye başladılar. Oradan sonra işler koptu zaten. Grubun sorununun müzikal kalitesiyle alakalı olduğu kadar imajının tırtlığı ile de bağlantısı var. Tamamen fifty fifty.
Şimdi şu yeni çıkan şarkılarını var ya; Dinleyemedim. Bırak o pc ortamında hazırlanmış, low fi kayıt stilinden uzak samimi olmayan soundını, single'ın üzerine konulan o görseller gözlerimi kanattı bakamadım dahi doğru düzgün.
Kemik fanları dışında hala dinleyen kaldı mı bunları bilemiyorum da bu saatten sonra bu işlerden ellerini ayaklarını çekseler iyi olur.
Kendilerini tamamen unutmaktansa en azından böyle hatırlamak isteriz;
https://youtu.be/5rswT58Jfc4
Erik danielsson çok tuhaf adam. Geçmişine bakıldığında dissection ve necrophobic gibi önemli, black/death sentezi için kilometre taşı, icra ettiği tarzın buram buram hakkını veren gruplarda dönem dönem yer almış ancak buna rağmen konseptlerine ve müzikaline zerre yakınlaşamamış olması beni gerçekten çok şaşırtıyor. Hala akıllanamadı. Jon nödtveidt mezarından kalksa yüzüne tükürürdü sanırım.
Bundan tam 7 yıl önce şimdiki gibi century media'yla değil de season of mist ile çalışırlarken lawless darkness'i yayımladıklarında hemen hemen tüm orthodoks black metal camiası bu grubun mlo kaynaklı da olsa özentilik kastığı kanısına asla varmamıştı; hatta aksine baya baya beğenilmiş ve isveç genelinde de çeşitli müzik ödülleri almışlardı. Fakat bu övgüler erik ve tayfasını baya cezbetmiş ya da şımartmış olmalı ki çok değil hemen 3 yıl sonra the wild hunt ile hayatlarının en büyük sıçışına ve hayal kırıklığına imza attılar. Leş bir prodüksiyon ile beraberinde reklam ve piyasa kokan hareketlerin öncüsü, black vinyl/red vinyl/picture disc ticareti amacı güden, kafa ütüleyen liriklerle bezeli içi boş ruhsuz anlamsız bir yapıt ortaya çıkardılar adeta. isim sattılar.
Şarkılarında thrash metal riffleri kullanma alışkanlıkları ta casus luciferi albümünden beri var bu adamların, bunu asla yadırgamıyorum da olay şu; klip çekimlerindeki ya da canlı performanslarındaki bu kadar itici ve samimiyetsiz sahne şaşasına ne gerek var anlamıyorum. Bak bu imaja da stockholm'da verilen opus diaboli konserinden itibaren bürünmeye başladılar. Oradan sonra işler koptu zaten. Grubun sorununun müzikal kalitesiyle alakalı olduğu kadar imajının tırtlığı ile de bağlantısı var. Tamamen fifty fifty.
Şimdi şu yeni çıkan şarkılarını var ya; Dinleyemedim. Bırak o pc ortamında hazırlanmış, low fi kayıt stilinden uzak samimi olmayan soundını, single'ın üzerine konulan o görseller gözlerimi kanattı bakamadım dahi doğru düzgün.
Kemik fanları dışında hala dinleyen kaldı mı bunları bilemiyorum da bu saatten sonra bu işlerden ellerini ayaklarını çekseler iyi olur.
Kendilerini tamamen unutmaktansa en azından böyle hatırlamak isteriz;
https://youtu.be/5rswT58Jfc4
2 Mayısta istanbula geliyormuş. Haydi bakalım sahne yansın.
2 mayıs'da if Performance Hall Beşiktaş'ta ilk türkiye konserini verecek olan black metalci abiler. bu sene şeytanımız bol gibi bu nasıl müslüman ülke*
1998 yılında kurulmuş, isveç çıkışlı Black metal grubu. Şarkı sözleri, ölüm, karanlık, kaos, satanizm temalı. Müzikal olaraksa yoğun melodik; tüm atmosfer kaotik, karanlık ve klostrofobik öğeler içerip, black metal'i iliklerinize kadar hissetmemize vesile oluyor.
Albümleri ise şöyle:
Rabid Death's Curse (2000)
Casus Luciferi (2003
Sworn to the Dark (2007)
Lawless Darkness (2010)
The Wild Hunt (2013)
Trident Wolf Eclipse (2018)
Albümleri ise şöyle:
Rabid Death's Curse (2000)
Casus Luciferi (2003
Sworn to the Dark (2007)
Lawless Darkness (2010)
The Wild Hunt (2013)
Trident Wolf Eclipse (2018)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar