bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
Bu yıl Trident Wolf Eclipse adlı yeni bir albümle sahalara dönen isveçli orthodoks black metal grubu.
Erik danielsson çok tuhaf adam. Geçmişine bakıldığında dissection ve necrophobic gibi önemli, black/death sentezi için kilometre taşı, icra ettiği tarzın buram buram hakkını veren gruplarda dönem dönem yer almış ancak buna rağmen konseptlerine ve müzikaline zerre yakınlaşamamış olması beni gerçekten çok şaşırtıyor. Hala akıllanamadı. Jon nödtveidt mezarından kalksa yüzüne tükürürdü sanırım.
Bundan tam 7 yıl önce şimdiki gibi century media'yla değil de season of mist ile çalışırlarken lawless darkness'i yayımladıklarında hemen hemen tüm orthodoks black metal camiası bu grubun mlo kaynaklı da olsa özentilik kastığı kanısına asla varmamıştı; hatta aksine baya baya beğenilmiş ve isveç genelinde de çeşitli müzik ödülleri almışlardı. Fakat bu övgüler erik ve tayfasını baya cezbetmiş ya da şımartmış olmalı ki çok değil hemen 3 yıl sonra the wild hunt ile hayatlarının en büyük sıçışına ve hayal kırıklığına imza attılar. Leş bir prodüksiyon ile beraberinde reklam ve piyasa kokan hareketlerin öncüsü, black vinyl/red vinyl/picture disc ticareti amacı güden, kafa ütüleyen liriklerle bezeli içi boş ruhsuz anlamsız bir yapıt ortaya çıkardılar adeta. isim sattılar.
Şarkılarında thrash metal riffleri kullanma alışkanlıkları ta casus luciferi albümünden beri var bu adamların, bunu asla yadırgamıyorum da olay şu; klip çekimlerindeki ya da canlı performanslarındaki bu kadar itici ve samimiyetsiz sahne şaşasına ne gerek var anlamıyorum. Bak bu imaja da stockholm'da verilen opus diaboli konserinden itibaren bürünmeye başladılar. Oradan sonra işler koptu zaten. Grubun sorununun müzikal kalitesiyle alakalı olduğu kadar imajının tırtlığı ile de bağlantısı var. Tamamen fifty fifty.
Şimdi şu yeni çıkan şarkılarını var ya; Dinleyemedim. Bırak o pc ortamında hazırlanmış, low fi kayıt stilinden uzak samimi olmayan soundını, single'ın üzerine konulan o görseller gözlerimi kanattı bakamadım dahi doğru düzgün.
Kemik fanları dışında hala dinleyen kaldı mı bunları bilemiyorum da bu saatten sonra bu işlerden ellerini ayaklarını çekseler iyi olur.
Kendilerini tamamen unutmaktansa en azından böyle hatırlamak isteriz;
https://youtu.be/5rswT58Jfc4
Erik danielsson çok tuhaf adam. Geçmişine bakıldığında dissection ve necrophobic gibi önemli, black/death sentezi için kilometre taşı, icra ettiği tarzın buram buram hakkını veren gruplarda dönem dönem yer almış ancak buna rağmen konseptlerine ve müzikaline zerre yakınlaşamamış olması beni gerçekten çok şaşırtıyor. Hala akıllanamadı. Jon nödtveidt mezarından kalksa yüzüne tükürürdü sanırım.
Bundan tam 7 yıl önce şimdiki gibi century media'yla değil de season of mist ile çalışırlarken lawless darkness'i yayımladıklarında hemen hemen tüm orthodoks black metal camiası bu grubun mlo kaynaklı da olsa özentilik kastığı kanısına asla varmamıştı; hatta aksine baya baya beğenilmiş ve isveç genelinde de çeşitli müzik ödülleri almışlardı. Fakat bu övgüler erik ve tayfasını baya cezbetmiş ya da şımartmış olmalı ki çok değil hemen 3 yıl sonra the wild hunt ile hayatlarının en büyük sıçışına ve hayal kırıklığına imza attılar. Leş bir prodüksiyon ile beraberinde reklam ve piyasa kokan hareketlerin öncüsü, black vinyl/red vinyl/picture disc ticareti amacı güden, kafa ütüleyen liriklerle bezeli içi boş ruhsuz anlamsız bir yapıt ortaya çıkardılar adeta. isim sattılar.
Şarkılarında thrash metal riffleri kullanma alışkanlıkları ta casus luciferi albümünden beri var bu adamların, bunu asla yadırgamıyorum da olay şu; klip çekimlerindeki ya da canlı performanslarındaki bu kadar itici ve samimiyetsiz sahne şaşasına ne gerek var anlamıyorum. Bak bu imaja da stockholm'da verilen opus diaboli konserinden itibaren bürünmeye başladılar. Oradan sonra işler koptu zaten. Grubun sorununun müzikal kalitesiyle alakalı olduğu kadar imajının tırtlığı ile de bağlantısı var. Tamamen fifty fifty.
Şimdi şu yeni çıkan şarkılarını var ya; Dinleyemedim. Bırak o pc ortamında hazırlanmış, low fi kayıt stilinden uzak samimi olmayan soundını, single'ın üzerine konulan o görseller gözlerimi kanattı bakamadım dahi doğru düzgün.
Kemik fanları dışında hala dinleyen kaldı mı bunları bilemiyorum da bu saatten sonra bu işlerden ellerini ayaklarını çekseler iyi olur.
Kendilerini tamamen unutmaktansa en azından böyle hatırlamak isteriz;
https://youtu.be/5rswT58Jfc4
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar