bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- ez te hezdikim6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- bir gün ölecek olmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- paris te son tango2
- 2026 dünya kupası14
- yazarların en sevdiği meyve9
- opel omega b2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
Ragnersiz biraz zor oluyor, ama ragnerin intikamı için toplanan ve şişko kralla karşılaşılan sahne efsaneydi. Ve burdan athelstana kıyan flokinin...
bknz: spoiler.
yeni sezonun 2. bölümü itibariyle ivar çılgın atıp iyice ağırlığını koymaya başlamıştır.
spoiler verenin götünü keserim.
her bölümünde farklı bir "vay amk" tepkisi verdiren dizi.
her bölümünde farklı bir "vay amk" tepkisi verdiren dizi.
ivar iyileşmiş de adam kesmeye mi başlamış vay anasını!
Kan sevdiğim için yönlendirilmiştim efsanevi bir dizi.
3. Bölüm itibariyle artık ivar'dan tiksinmeye başladım.
Böğürmek nedir lan hayvan tiksindim.
Sessiz sakinKen çok çok iyi.
Ubbe'nin gidişi üzdü, yeminle acıdım.
Ona bakınca ragnar'ı görüyorum, çok benziyor tip olarak.
Böğürmek nedir lan hayvan tiksindim.
Sessiz sakinKen çok çok iyi.
Ubbe'nin gidişi üzdü, yeminle acıdım.
Ona bakınca ragnar'ı görüyorum, çok benziyor tip olarak.
görüyorum ki hala spoiler veren götelekler var.
darılcam ama ha.
son sezonu izlememek için direnilen dizidir.
darılcam ama ha.
son sezonu izlememek için direnilen dizidir.
Güzel sıvı sabun. Tamam vurmayın ya.
Ara verdiğim dizi. Ama en kısa zamanda geri döneceğim. Neler oldu merak etmiyor değilim. Ama işte ben de her diziyi her an izleyemiyorum. Ruh halim çok etkilidir.
Çok beğendiğim bir dizi herkese öneririm.
5. Sezona leş gibi bir baslagic yapmis dizi. Ragnar'in ölümü, rollo'nun gösterilmeyisi, floki'nin artik tamamen delirmesi... tüm bunlara ragmen viking sevdamdan ötürü katlaniyorum. Lütfen artik coşsun lüütfen.
yeni sezonda kattegatt'tan ingiltere'ye , sicilya'dan tunus'a geniş bir coğrafyada olayların akmakta olduğu dizi.
tlc ekranında, geçen sezon alt yazılı yayınlanıyorken bu sezon dublajlı yayınlanan, görsel efektleri game of thrones seviyesine erişmiş dizidir.
vikingsragnar öldükten sonra diziyi bıraktım.izlemeye değer mi hala
Zaten ragnar in hikayesi olarak baslayip tum olaylari onun bakis acisindan sunmuslardi. Ragnar olunce bir espirisi kalmadi.
5. Sezonu beklediğimden iyi gidiyor. Açıkçası ragnarın yokluğunda eski tadı vermez diye düşünüyordum ama yanılmışım.
Coşku, aksiyon, prodüksiyon, tarihi ambians dozunda; Oyuncu performansları ise harkulade. Umarım böyle devam eder.
Coşku, aksiyon, prodüksiyon, tarihi ambians dozunda; Oyuncu performansları ise harkulade. Umarım böyle devam eder.
ıvarda rahibini buldu. bakalım ne olacak *
--spoiler--
5 bölüm birden izledim ve 5. Sezonun yedinci bölümü dahil izlemiş bulundum. Biraz saçmalamaya başlamış dizi. O gıcık ivar savaşın ortasında yalnız kalıyor millet korkuyor öldürmüyor falan. Türk dizisi izliyorum sandım bir an amk. Hele savaşın ortasında ivar ın bağırıp savaşı durduruşu acayip komikti. Adamlar inatla mı yapıyor bilmiyorum ama ragnar ın o tavırları bakışları başka oyuncuya gitmiyor birader zorlamayın işte. Piskopos heahmund karakteri çok sağlam duruyor ama yeni athelstan olmaz umarım. Harald ın karısı da nasıl kraliçe lan? Bir haber yollayım derken balıkçılara düzdürdü kendini swh. genel olarak aksiyonu bol olduğu için son sezonda ragnar ve ecbert gibi iki mükemmel oyuncunun eksikliği telafi edebildi. Floki de komünist oldu herhalde. Bir de York şehrinin altına saklanıp saldırma muhabbeti ne kadar salakçaydı öyle? Lan sen yerin altından çıkana kadar her çukurun başında ikişer asker katliam yapar 2 kişi çıkamaz yukarı ama tabii ki vikingler süper kahraman Über savaşçı oldukları için bunlar mühim değil.
--spoiler--
5 bölüm birden izledim ve 5. Sezonun yedinci bölümü dahil izlemiş bulundum. Biraz saçmalamaya başlamış dizi. O gıcık ivar savaşın ortasında yalnız kalıyor millet korkuyor öldürmüyor falan. Türk dizisi izliyorum sandım bir an amk. Hele savaşın ortasında ivar ın bağırıp savaşı durduruşu acayip komikti. Adamlar inatla mı yapıyor bilmiyorum ama ragnar ın o tavırları bakışları başka oyuncuya gitmiyor birader zorlamayın işte. Piskopos heahmund karakteri çok sağlam duruyor ama yeni athelstan olmaz umarım. Harald ın karısı da nasıl kraliçe lan? Bir haber yollayım derken balıkçılara düzdürdü kendini swh. genel olarak aksiyonu bol olduğu için son sezonda ragnar ve ecbert gibi iki mükemmel oyuncunun eksikliği telafi edebildi. Floki de komünist oldu herhalde. Bir de York şehrinin altına saklanıp saldırma muhabbeti ne kadar salakçaydı öyle? Lan sen yerin altından çıkana kadar her çukurun başında ikişer asker katliam yapar 2 kişi çıkamaz yukarı ama tabii ki vikingler süper kahraman Über savaşçı oldukları için bunlar mühim değil.
--spoiler--
--spoiler--
iç savaşın feci şekilde patlak vermek üzere olduğu dizi. yalnız iki taraftaki önde gelen isimlerlerden kimin satış yapacağı, taraf değiştireceği endişeleri de savaşta ne olacağı kadar merak uyandıracak düzeyde. bu arada floki de yeni keşfettiği topraklara getirdiği kadroya sosyalist manifesto tadında bir düzen teklif etti ya bakalım o ortam nasıl gelişecek....
--spoiler--
iç savaşın feci şekilde patlak vermek üzere olduğu dizi. yalnız iki taraftaki önde gelen isimlerlerden kimin satış yapacağı, taraf değiştireceği endişeleri de savaşta ne olacağı kadar merak uyandıracak düzeyde. bu arada floki de yeni keşfettiği topraklara getirdiği kadroya sosyalist manifesto tadında bir düzen teklif etti ya bakalım o ortam nasıl gelişecek....
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar