bugün

vikings

3. Bölüm itibariyle artık ivar'dan tiksinmeye başladım.
Böğürmek nedir lan hayvan tiksindim.
Sessiz sakinKen çok çok iyi.

Ubbe'nin gidişi üzdü, yeminle acıdım.
Ona bakınca ragnar'ı görüyorum, çok benziyor tip olarak.
© copyright 2005 - 2026