bugün
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- cuckold erkek3
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- pornoyu bırakmak5
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
genel olarak güzel bir şehir.
turistik ziyaret yapacakların rahat yürüme ayakkabısıyla gitmesi iyi olur çünkü eski şehir içinde bolca yürünmektedir.
bunun dışında zaten sanat-bilim şehri denen bölgeye gidilir; hakkıyla gezmek isteyenler 1-2 gün harcayabilir sadece bu kısımda. genelde bu kısımda yarım gün harcanmaktadır.
futbola merakı olanlar valencia fc'nin stadını da gün içinde gerçekleşen turlarda gezebilir. olduça iyi bir rehberlikle 1 saat süren bir tur gerçekleştirilir.
tüm şehir toplamda 2 tam günde gezilebilir. ayrıca mevsim uygunsa denize gitmek isteyenler ekstra bir gün daha ekleyebilir.
şehrin en işlek metrosunda bile araçlar 10-12 dakikada bir sefer yapıyor. bu açıdan planlamalarını ona göre yapabilirsiniz.
klasik bir avrupa-akdeniz şehri olarak gördüğüm ve bu yüzden eski şehir bölgesindeki büyük eski binalarla çok fazla ilgilenmeyen biriyim şahsen. merkezdeki pazarda biraz vakit geçirdim ben, stad turu hoşuma gitti. bilim-sanat kenti güzeldi.
bunun dışında valencia havalimanı küçük olmasına rağmen çok zaman kaybettim geçişlerde. biraz erken gitmekte fayda var. şehirdeki metro hatlarıyla doğrudan bağlantılı olması güzel bir şey zaten.
büyük avrupa kentlerinde olduğu gibi public internet bulmak çok kolay değil. nispeten küçük kafelerinde oturup bir kahve içerek şifreli internetlerine giriş yapmam gerekti sık sık.
genel gezinti için sıradan bir şehir haritasına baka baka yürümek yeterli oluyor zaten.
konaklama ve uçuş seçenekleri de pahalı sayılmaz.
ara sıra birkaç günlüğüne gitmelik orta büyüklükte güzel bir şehir diyebiliriz.
turistik ziyaret yapacakların rahat yürüme ayakkabısıyla gitmesi iyi olur çünkü eski şehir içinde bolca yürünmektedir.
bunun dışında zaten sanat-bilim şehri denen bölgeye gidilir; hakkıyla gezmek isteyenler 1-2 gün harcayabilir sadece bu kısımda. genelde bu kısımda yarım gün harcanmaktadır.
futbola merakı olanlar valencia fc'nin stadını da gün içinde gerçekleşen turlarda gezebilir. olduça iyi bir rehberlikle 1 saat süren bir tur gerçekleştirilir.
tüm şehir toplamda 2 tam günde gezilebilir. ayrıca mevsim uygunsa denize gitmek isteyenler ekstra bir gün daha ekleyebilir.
şehrin en işlek metrosunda bile araçlar 10-12 dakikada bir sefer yapıyor. bu açıdan planlamalarını ona göre yapabilirsiniz.
klasik bir avrupa-akdeniz şehri olarak gördüğüm ve bu yüzden eski şehir bölgesindeki büyük eski binalarla çok fazla ilgilenmeyen biriyim şahsen. merkezdeki pazarda biraz vakit geçirdim ben, stad turu hoşuma gitti. bilim-sanat kenti güzeldi.
bunun dışında valencia havalimanı küçük olmasına rağmen çok zaman kaybettim geçişlerde. biraz erken gitmekte fayda var. şehirdeki metro hatlarıyla doğrudan bağlantılı olması güzel bir şey zaten.
büyük avrupa kentlerinde olduğu gibi public internet bulmak çok kolay değil. nispeten küçük kafelerinde oturup bir kahve içerek şifreli internetlerine giriş yapmam gerekti sık sık.
genel gezinti için sıradan bir şehir haritasına baka baka yürümek yeterli oluyor zaten.
konaklama ve uçuş seçenekleri de pahalı sayılmaz.
ara sıra birkaç günlüğüne gitmelik orta büyüklükte güzel bir şehir diyebiliriz.
(bkz: yurtdisina ciktim demenin alternatif yollari)
Vay arkadas ben nerelere gittin hic boyle uzun yazma ihtiyaci hissetmedim.
La burasi sozluk aynen forum degil.
Vay arkadas ben nerelere gittin hic boyle uzun yazma ihtiyaci hissetmedim.
La burasi sozluk aynen forum degil.
Buradan adam çıkmaz.
orta ölçekli avrupa kenti. ispanya'ya göre büyük kent sayılır.
zuahhahaha rumuzunda başka ülke adı olan biri gelmiş abuk subuk bir şey yazmış. yüz ellinci nesil falan bir de arkadaş.
yahu burası sözlük. biz eskiden burayı tam da böyle kullanırdık. kullanışlı pratik bilgi vermek için.
zaten avrupa'da yaşayan, 20'den fazla da ülkede bulunmuş biri olarak tutup da valencia hakkında 2 satır yazdım diye gösterişçilik ile suçlanacaksam so be it.
al sana şimdi artislik yapıyorum. lütfen ayar verme abisi, çok üzülüyorum.
zuahhahaha rumuzunda başka ülke adı olan biri gelmiş abuk subuk bir şey yazmış. yüz ellinci nesil falan bir de arkadaş.
yahu burası sözlük. biz eskiden burayı tam da böyle kullanırdık. kullanışlı pratik bilgi vermek için.
zaten avrupa'da yaşayan, 20'den fazla da ülkede bulunmuş biri olarak tutup da valencia hakkında 2 satır yazdım diye gösterişçilik ile suçlanacaksam so be it.
al sana şimdi artislik yapıyorum. lütfen ayar verme abisi, çok üzülüyorum.
ispanya'nın en güzel kızları buradan çıkar.
Malvarrosa'da güneş batımını izlemek harikadır.
Malvarrosa'da güneş batımını izlemek harikadır.
(bkz: domates festivali)
valencia, aklıma geldikçe yüzümde bir gülümseme.. çünkü çok güzel bir şehir, tatlı bir huzur var içinde.
merkezindeki tarihi yapıların hepsi korunmuş sizi don kişot dönemine ışınlıyor hepsi. daracık sokaklar ufakcık, şirin restoranlar, küçük atolyeler masal gibi çok çok sevdim.
turia nehrinin yatağını park yapmışlar, ormanımsı park. içinde futfol sahası, luna park, koşu yolları, bisiklet yolları, calatrava'nın o meşhur muzeleri futuristik yapıları vs vs kafanızdaki park kavramanı genişletin bu tam olarak yaşam alanı, yaşıyor nefes alıyor ve sizi davet ediyor. dikkatimi çekti insanlar koşuyor lay lay lom olsun diye değil ciddi ciddi koşuyorlar. maratona hazırlanır gibi ama fitler, güzeller, yakışıklılar ve mütevaziler.
sağlıklı besleniyorlar. deniz ürünleri çok tüketiliyor ve lezzetli yapıyorlar. olay levrek ızgara değil yani. meşhur tapaslarını yedim ama beni benden aldı mı hayır. benim favorim deniz ürünleri çorbası, her yudumun lezzeti farklı her kaşık yeni bir sürpriz bayıldım bayıldım. şarapları çok aromalı ve ipek gibi bir içimi var.
denizine de gittim ama şiddetle tavsiye etmem. deniz için ibiza'ya gidin zaten.
valencia'nın her bir parçası ince ve zarif bir zevkle ile düşünülmüş, gidin doyasıya gezin ve bu şehrin tadını çıkarın.
merkezindeki tarihi yapıların hepsi korunmuş sizi don kişot dönemine ışınlıyor hepsi. daracık sokaklar ufakcık, şirin restoranlar, küçük atolyeler masal gibi çok çok sevdim.
turia nehrinin yatağını park yapmışlar, ormanımsı park. içinde futfol sahası, luna park, koşu yolları, bisiklet yolları, calatrava'nın o meşhur muzeleri futuristik yapıları vs vs kafanızdaki park kavramanı genişletin bu tam olarak yaşam alanı, yaşıyor nefes alıyor ve sizi davet ediyor. dikkatimi çekti insanlar koşuyor lay lay lom olsun diye değil ciddi ciddi koşuyorlar. maratona hazırlanır gibi ama fitler, güzeller, yakışıklılar ve mütevaziler.
sağlıklı besleniyorlar. deniz ürünleri çok tüketiliyor ve lezzetli yapıyorlar. olay levrek ızgara değil yani. meşhur tapaslarını yedim ama beni benden aldı mı hayır. benim favorim deniz ürünleri çorbası, her yudumun lezzeti farklı her kaşık yeni bir sürpriz bayıldım bayıldım. şarapları çok aromalı ve ipek gibi bir içimi var.
denizine de gittim ama şiddetle tavsiye etmem. deniz için ibiza'ya gidin zaten.
valencia'nın her bir parçası ince ve zarif bir zevkle ile düşünülmüş, gidin doyasıya gezin ve bu şehrin tadını çıkarın.
Futbol takımında çok acayip şeyler seziyorum. Şikenin dibine vuruyorlar, baya belli de ediyorlar.
Bugün attıkları penaltı evlere şenlik.
Bugün attıkları penaltı evlere şenlik.
bana göre barcelona şehrini haric tutarsam ispanyanın en güzel şehridir. ispanya'yı gezdikten sonra tekrar görmek istediğim 2. şehirdir. (sevilla, granada, madrid) bunlar da
güzel şehirdir. sereno ciudad
güzel şehirdir. sereno ciudad
Bence Zaragoza varken valencia ile vakit kaybetmemek gerekir.
Açık ara Zaragoza diyorum.
Açık ara Zaragoza diyorum.
5 maç seyircisiz oynama cezası yiyen takım. şanlı real madridimizin futbolcusu vinicius'a ırkçı saldırı yapmışlardı.
Mata, angulo, rufete gibi yetenekli oyuncularla bir dönem şaha kalkmış takımdı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar