bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- evagreen2
- yürüyüş flörtü3
- the saturdays2
- yazarların iyi olduğu konular9
- erleg han ile revani yemek2
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- egay bey birader2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aile evinde yaşamak13
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- 26 haziran 20265
- feminist sloganı2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- islam2
- ciguli kral3
- ktç abinin çaylak olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- neden herkes evleniyor hala2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ebu muhammed el culani4
- galatasaray lobisi11
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
Hayatimda tanidigim acik ara en boktan kargo firmasi; ekspres hizmeti kullandim evragi getirmedikleri yetmedigi gibi, birde gidip ana depolarindan aldim, ustune para iadesi de yapmadilar.
Bir baska seferde de konsolosluk evrak gonderecek; adamlar eve ugramadi, ugramis gibi mesaj attilar, 1 gun boyunca zilim bile calmadi, asiri boktan guvensiz bir firma.
Bir baska seferde de, Antalyadan teslim ettim evragi tam 6 gunde Ankaraya ulatirdilar, o kadar kotusun ki UPS keske hic var olmasan demek istiyorum, nedir senden cektigim benim.
Berbat ve otesi, kalite felan beklemeyin, kesinlikle kapisindan gecmeyin derim, PTT nin eline su dokemez o kadar diyorum.
Konsolosluklarla calisiyorum, o yuzden bu lanet firma kullaniliyor, elden baska bir sey gelmiyor, bana kalsa kesinlikle teslim etmem.
Bir baska seferde de konsolosluk evrak gonderecek; adamlar eve ugramadi, ugramis gibi mesaj attilar, 1 gun boyunca zilim bile calmadi, asiri boktan guvensiz bir firma.
Bir baska seferde de, Antalyadan teslim ettim evragi tam 6 gunde Ankaraya ulatirdilar, o kadar kotusun ki UPS keske hic var olmasan demek istiyorum, nedir senden cektigim benim.
Berbat ve otesi, kalite felan beklemeyin, kesinlikle kapisindan gecmeyin derim, PTT nin eline su dokemez o kadar diyorum.
Konsolosluklarla calisiyorum, o yuzden bu lanet firma kullaniliyor, elden baska bir sey gelmiyor, bana kalsa kesinlikle teslim etmem.
kargoyla meme getiren firmadır.
(bkz: ups boobs)
(bkz: ups boobs)
Önceleri fedex gibi çalışan şimdilerde ise doblosu olanın kurye olduğu kargo firması.
Ben de son tecrübelerimden memnun kalmadım.
Ben de son tecrübelerimden memnun kalmadım.
milyonlarca uludağ sözlük yazarının ups boobss beklentisini kullanarak yapılan bu kelime şakaları bizleri derin yıkıntılara sürüklüyor.
amk bunun kamyonlari gizli diye guzel hizmetleri var saniyodum express soyledik gun icinde gelmedi kapiya.
Boobs olsaydı daha iyi teslim ederdi.
black friday gibi bir dönemde kargoyu pazar günü getiren lakin dükkan o saatte kapalı olduğu için bilgi vermek için arayan ve bize ulaşamayan daha sonra(belli bir süre) tekrar arayan ve durumu izah edip kargoyu pazartesi günü tekrardan verilen adrese ulaştıracaklarını anlatan kargo işletmesi.
on üzerinden yirmi verdim.
on üzerinden yirmi verdim.
açık ara en boktan kargo.
aman diyim ben yandım siz yanmayın.
aman diyim ben yandım siz yanmayın.
Kesintisiz güç kaynağı demektir. herhangi bir elektrik, elektronik cihazın şebeke beslemesinin kesilmesini önleyen cihazdır.
An itibariyle sözlüğe giriş yapmıştır.
Sevenlerine duyurulur.galp.
Sevenlerine duyurulur.galp.
amerikadan gönderilen kargolar 3-4 iş günü içersinde elinize ulaşır, avrupadan gelenlerse 1-2 iş günü içerisinde... ben oldukça başarılı buluyorum yurtdışı hizmetlerini, yurt içerisinde de başarılılar bence tek dezavantaj yakınlarınızda ürün göndermek ya da şubeden teslim almak için diğer rakip kargo firmaları gibi her semtte bir şube mantığında olmamaları.
10:00-17:000 arası teslim etme ye planlanmıştır diyor 18:00 da getiriyor 18:00 kadar bekleyin.
mükemmel hızda, mükemmel kalitede bir kargo şirketi. en son dayanamadım görevliden sizi çok yoruyorum diye özür diledim. yalnız bugün daha kötüsü oldu. makyajımı temizlerken kargom geldi. ben de aynen şu şekildeyim
görsel
neyse adam bana acıyan gözlerle baktı ve kargomu verince ,normal zamanda sohbet eden adam, gitti.
aslında olan
görsel
adamın düşündüğü
görsel
edit1: esrar gözaltı morluğu yaptığı için son fotoğrafı ekledim, soranlar olmuş da (1 kişi falan)
edit2: torbacı değilim
görsel
neyse adam bana acıyan gözlerle baktı ve kargomu verince ,normal zamanda sohbet eden adam, gitti.
aslında olan
görsel
adamın düşündüğü
görsel
edit1: esrar gözaltı morluğu yaptığı için son fotoğrafı ekledim, soranlar olmuş da (1 kişi falan)
edit2: torbacı değilim
Ben bu pisliklere ders vermek istiyorum çünkü keyfi hareketleri ile millete ev hapsi yaşatıyorlar üstüne üstlük de çok çok yavaşlar.Ben olayı anlatayım :
itopya.com dan Cuma indiriminde macun sipariş verdim pc için tanıdıkla ortaklaşa kullanıcaz işte... Kargo da yurtiçi ya da ups vardı ben evimden rahat almak için yurtiçi seçtiğim halde herifler gidip son dakikada ups e yönlendirmişler. Zaten 1.5 hafta da istanbuldan izmir e geldi (Yuh ulan 3 saat bile sürmez normalde )
Ama bu Ups kafssına göre dağıtıma çıkıp bulamadık stickerları yapıştırmaya başladı . M hizmetleri aradı vs dedim bakın insanların işi gücü oluyor ben sizi bekleyemem,siz bana uygun bir saatte geleceksiniz o saatte müsait olmuyorum dedim.
Adam da 09 ve 17 arası diye geveledi paso. Adres değiştirelim o zaman şu şu adrese verelim dedim tanıdık da mağdur olmasın diye, adam evrak imzası vsvs geveledi sinir oldum gelip kendim alırım dedim tamam dedi.
Sonrasında Bornova dan işim yok tee Pınarbaşı efes pilsen fabrikalarından tırların arasından falan geçtim. Zar zor ulaştım adamlara sordum kargom nerede diye, dağıtıma çıktı dediler.
Web sitesinde bile elden alacak yazarken bu kadar da olmaz...
O an ana avrat sövmek tekme tokat dalmak istedim. Sonra adresi değiştirme konusunda stirbktan bir sticker kağıdına adresi yazdım ne imza ne bir evrak.Ben bu
şerefsizlerden hesap soracağım isteyen varsa kutumu yeşillendirsin. Gerekirse genel patavatsızlıkları ver sorumsuzlukları için Abd ye mail atalım çözümsüz kalmayız .Dell e mail atınca koçsistem korktu bu adamlar da korkacak görürsünüz.
itopya.com dan Cuma indiriminde macun sipariş verdim pc için tanıdıkla ortaklaşa kullanıcaz işte... Kargo da yurtiçi ya da ups vardı ben evimden rahat almak için yurtiçi seçtiğim halde herifler gidip son dakikada ups e yönlendirmişler. Zaten 1.5 hafta da istanbuldan izmir e geldi (Yuh ulan 3 saat bile sürmez normalde )
Ama bu Ups kafssına göre dağıtıma çıkıp bulamadık stickerları yapıştırmaya başladı . M hizmetleri aradı vs dedim bakın insanların işi gücü oluyor ben sizi bekleyemem,siz bana uygun bir saatte geleceksiniz o saatte müsait olmuyorum dedim.
Adam da 09 ve 17 arası diye geveledi paso. Adres değiştirelim o zaman şu şu adrese verelim dedim tanıdık da mağdur olmasın diye, adam evrak imzası vsvs geveledi sinir oldum gelip kendim alırım dedim tamam dedi.
Sonrasında Bornova dan işim yok tee Pınarbaşı efes pilsen fabrikalarından tırların arasından falan geçtim. Zar zor ulaştım adamlara sordum kargom nerede diye, dağıtıma çıktı dediler.
Web sitesinde bile elden alacak yazarken bu kadar da olmaz...
O an ana avrat sövmek tekme tokat dalmak istedim. Sonra adresi değiştirme konusunda stirbktan bir sticker kağıdına adresi yazdım ne imza ne bir evrak.Ben bu
şerefsizlerden hesap soracağım isteyen varsa kutumu yeşillendirsin. Gerekirse genel patavatsızlıkları ver sorumsuzlukları için Abd ye mail atalım çözümsüz kalmayız .Dell e mail atınca koçsistem korktu bu adamlar da korkacak görürsünüz.
Allah razı olsun laptapımın ağzına sıçmış kargo şirketidir. Abi ne yapıyorsunuz üstünde mi tepiniyorsunuz kargoların. Evet
Yazarlar bu başlığı yu pi es ve ups diye okuyanlar olarak ikiye farklı gruba ayrılır.
yavaşlığı değişmemiş kargo firmasıdır. mecbur kalmadıkça tercih edilmemesinden yanayım.
görsel
çok yavaş ilerleyen kargo firması. sadece adı var. telefonumun servis süresine olumsuz etki aq.
çok yavaş ilerleyen kargo firması. sadece adı var. telefonumun servis süresine olumsuz etki aq.
bir kez kullandım. evim tepede bir sitede olmasına rağmen getirdiler. diğer kargo şirketleri bayiye bırakıyor normalde. o yüzden artı puanımı kapmış olan kargo firması.
bir internet sitesinden alışveriş yapmam sonucu tanıştığım, perşembe bursadan verilen siparişi pazartesi günü teslim edeceklerini söyleyen kargo şirketi. Diğer kargolar en geç cumartesi teslim ediyor.
2015 yılı cirosu 58 milyar 363 milyon dolar olan şirket.
Asus teknik servisine verilen bilgisayarımı tanımadığım bir insana teslim etmiş olan şirket. Teslim ettikleri kişinin iletişim bilgilerini dahi almamışlar. Ve sistemlerinde teslim ettikleri adres olarak benim adresim gözüküyor fakat bu adreste böyle biri yok. Sadece isim soyisim var. Bu kişi veya bununla aynı isimdeki kişiye facebook üzerinden mesaj attım cevap yok. Asus teknik servisini arıyorum biz adresi doğru verdik diyorlar. Ups ilgilenmiyor. Bilgisayarım an itibariyle kayıp. Daha önceki servis dönüşü apartmanda oturan bir alt komşumuza teslim etmişlerdi. Şimdi teslim ettikleri yer kim bilir neresi. Benden başkasına teslim edilmemesini talep etmem gerekiyormuş. Kargonuzu sizi evde bulamazsa rastgele birine teslim edebilecek bir firmadır.
tavsiye edenin çok memnun, etmeyenin çok şikayetçi olduğu kargo şirketi.
şubeden şubeye değişiyor olsa gerek.
şubeden şubeye değişiyor olsa gerek.
gebze'den 1 günde izmir'e gelen internet siparişime ait kargoyu, 5 gündür izmir içinde dolaştırıp dolaştırıp dağıtıma çıktı diye not düşüp gece sonunda ışıkkent bekletme merkezine tekrar tekrar indiren kargo şirketi. bir şey deniyorlar ama bu neyin totemi anlamadım. hayır oturduğum yerde şehrin merkezi. herhalde gel kendin al diyorlar. bilemedim. halk dilinde muhtemelen buna ayak üstü sikmek deniyordur.
Dün Fenerium'dan aldığım formayı bugün ulaştırdılar. çok ilginç.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar