bugün
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- küfreden kız iticiliği7
- ismet gurbuz 202418
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- yürüyüş partisi8
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- wine me dine me2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- ilgi3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- düşük iq belirtileri4
- makarna süzmek5
- anın görüntüsü15
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
görünüşe bakarsan kaliteli firma . aması var bide .
ankara - konya yolculuğum sırasında biletsiz alınan yolcular tarafından ciüzdan telefon vs. çalındı. adamların umrunda olmadı valla. yolcuları ankara'da otogar dışında alıp konyaya girmeden dışarıda indirmişler. bilet falan kesilmemiş. diyeceksin telefonuna cüzdanına sahip olamıyon mu? niye uyuyorsun diye. hareket halindeki otobüs bu. niye uyumayayım. müşteri hizmetleri, şikayet/istek bölümü tamamen tırt. kimse sallamıyor , muhattap bile bulamıyorsun koca firmada.
allah belalarını versin deyip çekiliyorsun.
ankara - konya yolculuğum sırasında biletsiz alınan yolcular tarafından ciüzdan telefon vs. çalındı. adamların umrunda olmadı valla. yolcuları ankara'da otogar dışında alıp konyaya girmeden dışarıda indirmişler. bilet falan kesilmemiş. diyeceksin telefonuna cüzdanına sahip olamıyon mu? niye uyuyorsun diye. hareket halindeki otobüs bu. niye uyumayayım. müşteri hizmetleri, şikayet/istek bölümü tamamen tırt. kimse sallamıyor , muhattap bile bulamıyorsun koca firmada.
allah belalarını versin deyip çekiliyorsun.
tanım : şehirler arası otobüs firması.
görünüşe bakarsan kaliteli firma . aması var bide .
ankara - konya yolculuğum sırasında biletsiz alınan yolcular tarafından ciüzdan telefon vs. çalındı. adamların umrunda olmadı valla. yolcuları ankara'da otogar dışında alıp konyaya girmeden dışarıda indirmişler. bilet falan kesilmemiş. diyeceksin telefonuna cüzdanına sahip olamıyon mu? niye uyuyorsun diye. hareket halindeki otobüs bu. niye uyumayayım. müşteri hizmetleri, şikayet/istek bölümü tamamen tırt. kimse sallamıyor , muhattap bile bulamıyorsun koca firmada.
allah belalarını versin deyip çekiliyorsun.
görünüşe bakarsan kaliteli firma . aması var bide .
ankara - konya yolculuğum sırasında biletsiz alınan yolcular tarafından ciüzdan telefon vs. çalındı. adamların umrunda olmadı valla. yolcuları ankara'da otogar dışında alıp konyaya girmeden dışarıda indirmişler. bilet falan kesilmemiş. diyeceksin telefonuna cüzdanına sahip olamıyon mu? niye uyuyorsun diye. hareket halindeki otobüs bu. niye uyumayayım. müşteri hizmetleri, şikayet/istek bölümü tamamen tırt. kimse sallamıyor , muhattap bile bulamıyorsun koca firmada.
allah belalarını versin deyip çekiliyorsun.
bir türlü iş başvurumu kabul etmeyen firma.
otobüsümüzde internet var deyip kandırıkçılık yapan terbiyesiz firma. dur bakalım millet hakkımızda ne yazmış diye açıp bu entrye denk gelecek bir yetkili olursa, onun ben kulağına üfleyeyim. binmiyorum la bir daha size!
-pardon, ben internete giremiyorum?
+girebilmeniz lazım
-allah aşkına?
+...?
-güzel kardeşim, bağlantı var görünüyor, bağlandı diyor.. ama girmiyor aha bak
+beyfendi şu an sistemde bir sorun yok, sizin bilgisayarınızla ilgilidir o
-lan arkadaşım, benim bilgisayarım geri zekalı mı? bağlantıyı görüyor işte, bağlan diyorum, bağlandı diyor ama yok
+valla ben hiç anlamam, kurcalayın biraz
-kek ver bana, üç tane kek istiyorum.. yok yedi tane.. on sekiz tane kek getir, çikolatasız meyveli!
+...
-pardon, ben internete giremiyorum?
+girebilmeniz lazım
-allah aşkına?
+...?
-güzel kardeşim, bağlantı var görünüyor, bağlandı diyor.. ama girmiyor aha bak
+beyfendi şu an sistemde bir sorun yok, sizin bilgisayarınızla ilgilidir o
-lan arkadaşım, benim bilgisayarım geri zekalı mı? bağlantıyı görüyor işte, bağlan diyorum, bağlandı diyor ama yok
+valla ben hiç anlamam, kurcalayın biraz
-kek ver bana, üç tane kek istiyorum.. yok yedi tane.. on sekiz tane kek getir, çikolatasız meyveli!
+...
(bkz: özge ulusoy)
tokat'a da sefer yaptığını öğrendiğim anda koşarak biletimi aldığım firma.
ankara'ya gitmek için kullanabilirsiniz.. ben öyle yapacağım mesela..
suan istanbula giderken kablosuz internetini somurdugum otobus firması.
Türkiye de, en konforlu seyahat imkanını sağlayan otobüs firmasıdır. gerek verilen yiyecekler ile gerek televizyonu ve ateri oyunu ile size molasız bir seyahatı bile kısa kılabilir.
ulusoyla pişman olmazsınız.
*
ulusoyla pişman olmazsınız.
*
Seneler sonra Türkiyeye inince bir yazlık ziyareti için kullandığım, her koltukarkası televizyon ve 210 in a atari makinası,wireless sistemleriyle sağlam bir hassiktir çektiren firma. ilginç olmuş len? Star Trek mübarek!
(bkz: tank 1990)
(bkz: yie ar kung fu)
(bkz: circus charlie)
özlemişim eski oyunları....
(bkz: tank 1990)
(bkz: yie ar kung fu)
(bkz: circus charlie)
özlemişim eski oyunları....
internet sitelerinden çorum-trabzon19.45 otobüsüne orta kapının hemen üstündeki koltuğu aldım. fakat aldığımı sanmışım sadece. otobüs geldiğinde ve koltuk numarama baktığımda hemen karşısında ve üstelik koridor kenarı bir koltuk çıkmasıyla beni hayal kırıklığına uğratmış firmadır. afedersin göt gibi kaldık ortada. bende sanıyorum ki cam kenarı geniş koltuğu da aldım. yalnız git gide metro turizm e benzemeye başladı ulusoy.
(bkz: allah sonunu hayır etsin)
edit: eksi oy veren arkadaşlarım, ulusoy'un eğer ki ortağı iseniz bu dediklerimi dikkate alsınlar, söyleyin.
(bkz: allah sonunu hayır etsin)
edit: eksi oy veren arkadaşlarım, ulusoy'un eğer ki ortağı iseniz bu dediklerimi dikkate alsınlar, söyleyin.
eli bitip okeye dönen ve dökülen otobüsleriyle hala kendilerini türkiye 1. olarak gördüklerini zanneden bir garip firma. geçen hafta bodrumda yaptıgım o güzel tatilin dönüşünde bodrum istanbul istikametinde ilk mola verdiği selçuk dinlenme tesislerinde hidroliği boşalan ve yan sanayi kıytırık bir hortum takıp yoluna devam etmek isteyen 1940 doğumlu ölmüş ama nezaketen gömülmemiş sinirli bir kaptana sahip bir şirkettir. ayrıca o gece neoplan markasının ne kadar tırt bi marka oldugunuda görmüş olduk, tabi bunun kaptan faktörüde var.
bayan yanı olarak online rezervasyon yaptırmak istediğinizde saçmalayan otobüs firması. nişanlıma koltuk ayırtacağız, fakat olmuyor. cam kenarı olarak seçiyoruz, onayla'ya basıyoruz. fakat bu otobüste 3 kişiden fazla bayan yanı ayırtamazsınız gibi zırva bir şey çıkıyor. iyi de, 1 kişilik ayırtacağız biz. açıklaması da şuymuş: herkes cam kenarı ayırtıyormuş, ön taraftaki koridor tarafları dolmadan diğer pencere kenarları ayırtılamıyormuş. ne alaka lan? erkek olunca sorun çıkmıyor, bayan olunca çıkıyor. yuh be kardeşim... iyi ki erkeğim diye seviniyorum ama yuh demeden de edemiyorum. şu da var ki, "pencere tarafları" mevzusu ile, hata mesajında yazan "3 kişiden fazla" ibaresi ne keskel alakadır öyle?
edit abi: o öndeki boş koridor kısmı koltuklardan kardeşim adına öylesine bir koltuk ayırttım feyk olaraktan. sonra aasıl almak istediğimiz pencere yanı bir koltuğu satın almayı deneyince oldu. açığını yakalamış olduk böylece ulusoycu arkadaşların. aklı sıra racon kesiyorlar...
edit abi: o öndeki boş koridor kısmı koltuklardan kardeşim adına öylesine bir koltuk ayırttım feyk olaraktan. sonra aasıl almak istediğimiz pencere yanı bir koltuğu satın almayı deneyince oldu. açığını yakalamış olduk böylece ulusoycu arkadaşların. aklı sıra racon kesiyorlar...
Edirne-istanbul bilet fiyatını 10liraya indirmiş ve gözüme girmiş firmadır.
adamlar kudurmuş üstadım. bildiğin 5 liradan başlayan fiyatlarla bilet satıyorlar. erken alırsan ankara konya 6 lira olmuş gerçekten takdire şayan. *
türkiye'de soğuk hava depolu tırları bulunan, genelde şehirler arası otobüs firması olarak tanınan bir şirket ismidir.
starline yada neoplan kasali man motoruna sahip A+ otobuslerinin saga sola hafiften esneyerek yolda suzulmelerini izlemekten kendimi alamadigim, izlemesi en keyifli araclara sahip seyahat firmasi.
hizmet bakimindan ise turkiye karayollarinin burj al arabi dense yeridir.
(sunu da anlarim: ulusoy niye burj al arab oluyor ulannn, burj al arab ulusoy olsun!!!)
hizmet bakimindan ise turkiye karayollarinin burj al arabi dense yeridir.
(sunu da anlarim: ulusoy niye burj al arab oluyor ulannn, burj al arab ulusoy olsun!!!)
google'da uludağ sözlüğe girmek için ulu... yazdığımda seçenekler arasında yer alan hede.
istanbul-ankara arasında hala en rahat yolculukları yapabileceğiniz otobüs firmasıdır. tecrübeyle sabittir.
bir daha zorunlu kalmadıkça tercih etmeyeceğim otobus firması, arkadasım nasıl bır fıyat polıtıkası vardır; benden once bınıp benden sonra ınen koltuk komsumun bıletı benim öğrenci biletimin %20 daha aşağısınadır, yanlıs anlasılmasın bıletı ınternetten değılde acentadan almıstır... otobuslerın gec kalkısı, yolu bılmeyen sofor ve muavınlerde cabası...
Otobüslerde koltuk arasında bulunan aydınlatmaların, kafa izasında olması sebebiyle sevgilininle rahatça aşk yapamamadır.
az önce bir anons yapmıştır..
sefer: bursa - istanbul
otobüs : sayın yolcularımız konya'ya girmiş bulunmaktayız..
yolcular: ??????? ve kocaman bir kahkaha
sefer: bursa - istanbul
otobüs : sayın yolcularımız konya'ya girmiş bulunmaktayız..
yolcular: ??????? ve kocaman bir kahkaha
mesa koru ulusoy satış temsilcisiyle geçen ilginç diyalog:
+siz erkek diye kadına bilet alırsanız ve kadın erkek yanyana oturursa, muavin erkeğe sorar 'bu kadını tanıyor musunuz?' eğer erkek 'hayır' derse kadın kalkmak zorundadır.
-hmmmm. oldu kolay gelsin.
+siz erkek diye kadına bilet alırsanız ve kadın erkek yanyana oturursa, muavin erkeğe sorar 'bu kadını tanıyor musunuz?' eğer erkek 'hayır' derse kadın kalkmak zorundadır.
-hmmmm. oldu kolay gelsin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar