bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- lise defteri6
- saba makamı ile okunan ezan4
- yürüyüş partisi8
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- terlikle dövmek2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- ilgi2
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- ismet gurbuz 20245
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- kadınların beli açık gezmesi2
- dünya3
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gönüllü esaret paradoksu2
- bugün de meme atan olmaması13
- makarna süzmek5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- güne bir şarkı bırak19
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
kendini eski günlerine döndürmesi gereken firma. giderek bozuluyor, diğer firmalardan hiç bir farkı kalmamaya başladı.
An itibariyle götümü ağrıtan koltuklara sahip firma.
metro ile gittikten sonra yolculuğun zehir olması ve dönüş biletini ulusoy dan almam kendimce yolculuğun çok iyi geçeceğini düşün düğüm ve yanıldığım firmadır şöför ün uykusuz olması defalarca kaza tehlikesi geçirmemiz fakat allaha şükür kaza yapmadığımız firmadır.
Attan inip eşeğe binmek deyiminde metroyla beraber kendine yer bulabilecek otobüs firması. At sayılacak olanı tabii ki ulusoy. Metro rezilliğini tatmadıysanız şu firmaya kötü demeyin canına yandıklarım. Büyük sıkıntılar içindeyim şu an. Neredesin ulusoy? Özlüyoruz.
metro ve istanbul seyahat dan boş koltuk bulamayınca ilk defa bugün bindiğim otobüs firması.
başına ' özge ' koyunca at gibi bi hatun olabiliyor.
rezalet, rezalet, rezalet.
diyecek başka hiç bir şey bulamıyorum, ordu'dan adana'ya 19 saatte gelmeyi başarabilen bırak otobüsünde interneti televizyonlarının bile kırık olduğu, zaman zaman otobüsten benzin kokuları geldiği firma. direk şikayet ettim ama ne fayda. ulusoy çok büyük bir pişmanlıktır, hele ki ordu'ya metroyle gitmiştim korka korka ama aksina 10,5 saatte vardık ve her şey çok iyiydi.
diyecek başka hiç bir şey bulamıyorum, ordu'dan adana'ya 19 saatte gelmeyi başarabilen bırak otobüsünde interneti televizyonlarının bile kırık olduğu, zaman zaman otobüsten benzin kokuları geldiği firma. direk şikayet ettim ama ne fayda. ulusoy çok büyük bir pişmanlıktır, hele ki ordu'ya metroyle gitmiştim korka korka ama aksina 10,5 saatte vardık ve her şey çok iyiydi.
büyüdükçe işi bozan otobüs şirketleri kervanına katılmış firmadır. eskiden ulusoy derdik, iyidir derdik, kalitelidir, güçlüdür derdik. ama şimdi metro turizm'den bir farkı kalmadı.
Öncelikle hizmet yok. 12 saatlik yolda bir kere servis yaptılar. Yastık battaniye verirlerdi eskiden o da yok. Yola 12 saat dediysem molayla 12 saat yaptılar, durmadan mola veriyorlar. Ayak koyma yerleri uçtu mu bilemiycem. Kullanmayınız kullandırtmayınız.
iptal etmek istediğim bileti internet üzerinden çattt diye iptal eden otobüs firması.Müşteri hizmetlerini aradğım Metro firmasının "Yeni uygulamamız var internet üzerinden alınan biletleri iptal edemiyouruzzz" tarzı açıklamasından sonra hayranlığımın kat kat arttığı firma.Lan 85 te olsa 90 lirada olsa ilk tercihimsin artık Ulusoy.
Trabzon hattında çalışan araçları ve personeli müzelik olan firma.
trabzon'a giden veya trabzon'dan hareket eden tüm seferleri dandik olan otobüs firması. kaptan şuna bir el atın. hosteslerin "ne var la, ne istiyon yine?" bakışlarından bıktık.
ikramları güzel ama koltukları rahatsız olan otobüs firması.
iyidir iyi.
işine geldiğine ucuz, işine geldiğine pahalı bilet veren yavşak firma.
arkadaşımın 60 liraya aldığı bileti 75 liraya kitlediler bana.
arkadaşımın 60 liraya aldığı bileti 75 liraya kitlediler bana.
türkiye'nin sayılı zenginlerinden olan ulusoy ailesi'nin sahibi olduğu önemli firma.
yolcuların taksi parasını veren güzide firma. sevilir bu yüzden.
yakın zamanda varan'ı da bünyesine katmış, iyice büyümüş firmadır. Şoförlerinin büyük kısmı karadenizlidir, zıtlaşmamak gerekir.
istanbul-Erzurum seferlerine başlamasıyla birlikte gönlümü fetheden otobüs firması.
müzik playistlerinde suicidal tendencies'in albümlerini barındıran otobüs firması.
bokum gibi firmadır. müşterileri dolandırmakla üstüne yoktur. tarih öncesi çağlardan kalma otobüsüyle mersin-ankara yolculuğumu eziyete çevirmiştir. mevzubahisteki otobüsün özellikleri şöyledir: koltuklarda tv yok, koridor başlarında tüplü tv var fakat bozuk, klima bozuk, ikram etmelik su yok (petrolden suyunuzu temin ediniz ikazı yapıldı bu da bir şey), amortisörler bozuk olduğu için pinpon topu gibiyiz otobüs ahalisi olarak.
an itibariyle televizyonunun dokunmatiğiyle cebelleştiğim otobüs firmasi. çakma iphonelar gibi dirsek kullanmak lazım.
bir kamil koç değil.
ayıp denen bi şey var.
aşağıdaki yorum metro turizmin sahibine ait. sen böyle dedin diye millet senin durmadan yolda kaza yapan araçları ile ünlü olan firmanı tercih edecek değil sayın bay.
"ULUSOY VE KAMiL KOÇ, TAYYiP BEY DÜŞMANI
ihalesine fesat karıştırılan Harem Otogarı ile ilgili 30 Temmuz 2011de Galip Öztürk ile eski milletvekili Mustafa Baş arasında geçen görüşmede Öztürk, Ulusoy ve Kamil Koç gibi firmaların daha düşük kira alarak ihaleyi iptal ettirmek istediklerini söyleyerek Bunların Başbakanın (Tayyip Erdoğan) düşmanı olduklarını hatırlatmak lazım diyor.
Galip Öztürk aynı gün yine aynı konuda görüştüğü eski milletvekili Mehmet Mustafa Açıkalına da Üsküdar Belediye başkanını tanıyıp tanımadığını sorarak Şimdi bu Ulusoy, Kamil Koç cephesi o bize muhalif olan bu CHPliler Tayyip bey düşmanları Gitmişler Üsküdar belediyesine diyorlar ki Üsküdar belediye başkanıyla anlaştık biz, bu ihaleyi iptal ediyor; burayı bize veriyor diye... Şimdi sen belediye başkanımızla bir görüşsen Başkanımızı bir konuda uyarman lazım Neticede karşında bir Tayyip bey düşmanı adamla muhatap olduğunu bilsin yeter; gerisi önemli değil diyor."
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/21279789.asp
aşağıdaki yorum metro turizmin sahibine ait. sen böyle dedin diye millet senin durmadan yolda kaza yapan araçları ile ünlü olan firmanı tercih edecek değil sayın bay.
"ULUSOY VE KAMiL KOÇ, TAYYiP BEY DÜŞMANI
ihalesine fesat karıştırılan Harem Otogarı ile ilgili 30 Temmuz 2011de Galip Öztürk ile eski milletvekili Mustafa Baş arasında geçen görüşmede Öztürk, Ulusoy ve Kamil Koç gibi firmaların daha düşük kira alarak ihaleyi iptal ettirmek istediklerini söyleyerek Bunların Başbakanın (Tayyip Erdoğan) düşmanı olduklarını hatırlatmak lazım diyor.
Galip Öztürk aynı gün yine aynı konuda görüştüğü eski milletvekili Mehmet Mustafa Açıkalına da Üsküdar Belediye başkanını tanıyıp tanımadığını sorarak Şimdi bu Ulusoy, Kamil Koç cephesi o bize muhalif olan bu CHPliler Tayyip bey düşmanları Gitmişler Üsküdar belediyesine diyorlar ki Üsküdar belediye başkanıyla anlaştık biz, bu ihaleyi iptal ediyor; burayı bize veriyor diye... Şimdi sen belediye başkanımızla bir görüşsen Başkanımızı bir konuda uyarman lazım Neticede karşında bir Tayyip bey düşmanı adamla muhatap olduğunu bilsin yeter; gerisi önemli değil diyor."
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/21279789.asp
en güzel otobüslere sahip otobüs firmasıdır. ancak varış saatleri tam olsa hiç de fena olmazdı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar