bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- lise defteri6
- saba makamı ile okunan ezan4
- yürüyüş partisi8
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- terlikle dövmek2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- ilgi2
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- ismet gurbuz 20245
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- kadınların beli açık gezmesi2
- dünya3
- ipkis2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- gönüllü esaret paradoksu2
- bugün de meme atan olmaması13
- makarna süzmek5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- güne bir şarkı bırak19
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- zaman gazetesi2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- house of the dragon2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
hakkında bugüne kadar sadece 3 entry girilince ayıp olmasın diye dördüncü entry girilen otobüs firması.
98 model neoplanlarını artık yenilemesini istediğimiz otobüs şirketidir. yoksa gayet güzel yani.
kökenleri trabzon'un of ilçesine dayanan ulusoy ailesinin kurduğu taşımacılık şirkettir.
nehirden, karşıya sal ile insan taşımakla başladıkları işi bugün uluslar arası insan taşımacılığına kadar ilerletmiş olan aile yakın geçmişte varan firmasını da bünyesine katmıştır.
nehirden, karşıya sal ile insan taşımakla başladıkları işi bugün uluslar arası insan taşımacılığına kadar ilerletmiş olan aile yakın geçmişte varan firmasını da bünyesine katmıştır.
kötünün iyisi.
30 mart 17:00 hareketle zonguldak'tan istanbul seferi yapmak üzere tercih ettiğim firmadır. ilk başta herşey ulusoy firmasının adına yakışır şekilde gerçekleşirken, muavvin arkadaşın yetersiz kaldığı konularda yok değildi. 3 kez nerede ineceğimizi teyit etmesine rağmen ataşehir'e geldiğimiz halde anonslu uyarı yapmayıp aracı transit geçirmiştir. Gerekçe olarak sadece benim orada inecek olmamdandır. Daha sonra hatırlattığım zaman ise yüzündeki mahçubiyete güvenerek sesimi çıkarmadım taa ki alibeyköy'e gelene kadar. Sanki öküz öldü ortaklık bozuldu der gibi başının çaresine bak ifadesi vardı suratında.. Şöförün ise arkadan sen karışma bak işine demesi üzerine çağrı merkezine şikayetimi bildirdiğim firmadır.
aslanlı amblemini, ikibinlerin başında bumeranglı ambleme çevirmiş firmadır.
artık varan'ın da sahibi olan otobüs firmasıdır.
(bkz: çapsızlar)
--spoiler--
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/19375450.asp
--spoiler--
varan'ı satın alacakmış. mükemmel kombinasyon diye de buna derim. hayırlı olsun.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/19375450.asp
--spoiler--
varan'ı satın alacakmış. mükemmel kombinasyon diye de buna derim. hayırlı olsun.
müziklerinde children of bodoma rastlayabileceğiniz otobüs firması.
bir keresinde akçay'a giderken sabah araçta kahvaltı servisi yapmışlardı. takdir etmek gerek.
van' a ilk otobüsünü yarın sabah saat 11 de kaldıracak olan firma. van' a beş otobüs ile hizmet vericek. bu hizmet van ve istanbul arasında karşılıklı olarak yapılacak. üstelik bu hizmet ücretsiz olarak verilecek.
rezervasyon için: 444 1 888
rezervasyon için: 444 1 888
şuan ulusoy'un bana sağlamış olduğu imkanla bu naçizane entrymi girmiş bulanmaktayım. yalnız bu imkani ulusoy'un ağzına zıçmak için kullanıcam hehe heh!!! yaklaşık 6 saatten beri istanbul-ankara istikametine seyretmekteyiz bu süre zarfında edindiğim izlenimleri sizlere aktarmayı borç bildiğim için paylaşmak istiyorum. kısacası paranıza yazık!!! hizmet kalitesi ve servis imkanı o kadar rezildir ki kendinizi bir an önce bu otoübsten atmak istiyeceksiniz. ne bir güler yüz ne bir profosyenellik olmamakla birlikte henüz çocuk yaşta diyeceğimiz tüysüz elemanlarla bize taaa ankaraya eşlik edilmektedir. müşteri profiline bakarsak binbir çeşit her türden insan mevcut.yalnız göze çarpan çoluk-çocuk ailece gelen grup sayısı bir hayli fazla ve bu da doğal olarak ağlama ve kusmuk kokusunu beraberinde getiriyor.kısacası be dostlar değmez,yapmayan etmeyin. sırf varan'dan baska bir alternatifim olacak mı diye denediğim bu yolcuk maalesef g.tümde patlamıştır.
iyisi mi?
(bkz: varan)
iyisi mi?
(bkz: varan)
bir ara kendisini salmış olan bu otobüs firması şimdilerde iyi toparlanmış.
bayramın karmaşasına bile direnen bir çalışanlar ordusu var. iyi yani.
ulusoy'a devam.
bayramın karmaşasına bile direnen bir çalışanlar ordusu var. iyi yani.
ulusoy'a devam.
2010 haziranında beni ankara'dan istanbul'a taşıyan firma. garında bir çok otobüsü tv koltuklu vaziyetle konuşlanmışken bize son derece dandik eski bir otobüs tahsis ederek gözümde kredisini bitirmiştir.
ünye şubelerindeki görevliyi derhal değiştirmesi gereken firma. arıyoruz otobüse şurdan binebilirmiyiz diye evet diyolar gidiyoruz bekliyoruz gelen giden yok tekrar arıyoruz nerdesiniz diye, verdiği cevap aynen şu; biz burda sizi arıyoduk.
uludağ sözlük yönetiminin mensup olduğu soy.
(bkz: üstün ırk)
(bkz: üstün ırk)
-suz ekinin yakıştığı yegane kişilerden birisinin soyadı.
adını, büyüklüğünü, şanını bilmem ne yaptığım otobüs firması.
bugün bir kez daha nefret ettiğim otobüs firmasıdır. 3. kez kullanmak istedim, hepsinde bir sorun çıktı karşımıza.
yaşanan olayda benimde hatam var, bileti kontrol etmemiş olabilirim ama bileti alırken adama 74382904673294 defa 8 nisan 2011 ve 23 koltuk numarası için bastırdım. bilet satışı yapan şahıs da, tamam abi öyle yaptım zaten demişti. otobüs saatinde yerinde olduğumda birde baktık ki 10 nisan 2011 olarak vermiş bileti. sen bu güveni veremiyorsan bana ulusoy olarak, zaten bir daha işim olmaz.
yıllardır varan kullanan bir adamım, 1 kez olsun mağdur durumunda kalmadım, hata bende bile olsa sorunu çözmek için ellerinden geleni yapıyorlar. biletimin tarihini 1 kez olsun kontrol etmemişimdir. o güveni bana her türlü vermişlerdir. ama ulusoy firması git gide dibe iniyor gözümde.
bugün, sözün bittiği yerdeydim. sinir küpü olmuş, küçücük bir kıvılcımla ortalığı dağıtacak hala gelmiştim. velhasıl kelam, beni bu hale getirenler utansın...
bugün bir kez daha nefret ettiğim otobüs firmasıdır. 3. kez kullanmak istedim, hepsinde bir sorun çıktı karşımıza.
yaşanan olayda benimde hatam var, bileti kontrol etmemiş olabilirim ama bileti alırken adama 74382904673294 defa 8 nisan 2011 ve 23 koltuk numarası için bastırdım. bilet satışı yapan şahıs da, tamam abi öyle yaptım zaten demişti. otobüs saatinde yerinde olduğumda birde baktık ki 10 nisan 2011 olarak vermiş bileti. sen bu güveni veremiyorsan bana ulusoy olarak, zaten bir daha işim olmaz.
yıllardır varan kullanan bir adamım, 1 kez olsun mağdur durumunda kalmadım, hata bende bile olsa sorunu çözmek için ellerinden geleni yapıyorlar. biletimin tarihini 1 kez olsun kontrol etmemişimdir. o güveni bana her türlü vermişlerdir. ama ulusoy firması git gide dibe iniyor gözümde.
bugün, sözün bittiği yerdeydim. sinir küpü olmuş, küçücük bir kıvılcımla ortalığı dağıtacak hala gelmiştim. velhasıl kelam, beni bu hale getirenler utansın...
takdire şayan otobüs firmasıdır. istanbul-adana arası 50 lira verip rezil olacağıma 60 lira verip keyfime bakarım demiş ve biletimi alıp paşa paşa otobüse doğru yola koyulmuşumdur.
böyle lüks gibi muhtiş.
hizmet kalitesindeki düşüşe anlam veremediğim firma. eskiden uzun yolculukların vazgeçilmeziyken şimdi uzun yolları zehir eden.
internet üzerinden rezervasyon yapmaya kalktığınızda en erken altı gün önce almanızı isteyen, aksi taktirde rezervasyonu iptal eden otobüs firması. hizmet kalitesi olarak düne kadar varanla yarışırken; şu anda metro turizm tarzı çalışmaya başlamış ve gitgide hizmet kalitesini düşürmüş otobüs firması.
şımarmış otobüs firmasıdır.
bugüne kadar rahatlığı, konforu, müşteri memnuniyetine önem veren yapısı, kibar ve çözüm üreten personelleri ile dikkat çekerdi. lakin fiyatında yaptığı cüzzi bi indirimle * 9 saatlik yola verdiği otobüslerin kalitesini düşürdü ilk olarak. ardından kendini bilmez, yolcuları azarlama seviyesine gelebilen hostları ile beni benden aldı. * şoförün her yerde dur kalk yapması, güzergahta yaptığı hatalar 9 saatlik yolu çekilmez kıldı.
sabrederek geçen bir 9 saatin üzerine bugüne kadar ki imajının içine etmiş bulunmakta.
bugüne kadar rahatlığı, konforu, müşteri memnuniyetine önem veren yapısı, kibar ve çözüm üreten personelleri ile dikkat çekerdi. lakin fiyatında yaptığı cüzzi bi indirimle * 9 saatlik yola verdiği otobüslerin kalitesini düşürdü ilk olarak. ardından kendini bilmez, yolcuları azarlama seviyesine gelebilen hostları ile beni benden aldı. * şoförün her yerde dur kalk yapması, güzergahta yaptığı hatalar 9 saatlik yolu çekilmez kıldı.
sabrederek geçen bir 9 saatin üzerine bugüne kadar ki imajının içine etmiş bulunmakta.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar