bugün
- sözlük kızlarının vücutları5
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- yılmaz güney8
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- falıma bakmak isteyen var mı24
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- namaz takkesi4
- kuzenin içine boşalmak9
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- sırrı süreyya önder4
- kemal kılıçdaroğlu17
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış3
- winona ryder3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- velvet5
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birader yazar olmak4
- yengeyi götürmek3
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- futbol12
- erkekler neden az yaşar4
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- evde mum bulundurmak5
- gulmekicinyaratilmis4
- yaşama nedenleri2
- ioçk kızmış beyler4
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- futbolun eskiden güzel olması3
- chobani stadyumu2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- metrobüs kliması4
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- messicilerin genel özellikleri2
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yaz aşkı bulamamak7
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- aldım kabul ettim9
- sevan nişanyan2
lan olum benim ev arkadaşlarından bana sıra gelmedi yaa.. millete entry yazmaya yeni oturabildim makinenin başına...always le grand ekinoks un halini anladım...bizim eve bi bilgisayar daha lasım uğurcum(bak burada sana mesaj veriyorum canımcım)...
ha bu arada senin hediyeleri sana vermekten vazgeçtim bana bi kaç gün daha lasım onlarr...biraz daha sık dişini kargoyla yolluycam sana...
swg.
ha bu arada senin hediyeleri sana vermekten vazgeçtim bana bi kaç gün daha lasım onlarr...biraz daha sık dişini kargoyla yolluycam sana...
swg.
kendisine özel sempatiklik aşısı yaptırddığını düşündüğüm yazar kişilik. onun kıvamında bir dişi olsun aşık olurum yani kendisine öylesine sevimli bir adam. * armyy'i nerde ne zaman görsem bu adamı da onun yanıbaşında görmek zirve ritüeli halini almıştır. o nicki geçen şahıs ile asıl onun bir akrabalık ilişkisi olsa gerektir. *
zirvede tanıştığım, sürekli beni izlediği izlenimini veren yazardır.*
tatlı tamirci lan bu...
kitaplarıma da karışma anlaman sen...
önce ergenlik sivilcelerini hallet tamam mı...
kitaplarıma da karışma anlaman sen...
önce ergenlik sivilcelerini hallet tamam mı...
hoş sohbet, muhabbet insanı, güler yüzlü yazar.. *
ilk zirvemde ilk öptüğüm yazardır. önüne geleni öpmesi dikkatimi çekmiştir.
(bkz: öpüşken yazar)...
(bkz: öpüşken yazar)...
zirveye gelmeden 25 dakika onceden kendisine mesaj çekip olm ben geliyom yoldayım dedim ve sonunda geldim zirve mekanına. malum ilk zirvem kendileri bana eşlik edecek, arıyorum nerdesin diyorum geliyorum yoldayım diyor. bende zirvenin yakınında ki teknosaya gire çıka bir hal oldum. yok hani biraz daha beklesem teknosada işe girip bir gunluk yevmiyemi alıp öle gelecektim zirveye.*
hınzır edit: aliştırdın abi beni zirvelere artık hep gelicem zirvelere hepp, hepp.*
hınzır edit: aliştırdın abi beni zirvelere artık hep gelicem zirvelere hepp, hepp.*
canım yaa valla kardeşliğini ispat etmiş, arkamdan vursa laf söylemeyeceğim insan, zaman zaman benimle kafa bulmuştur ama olsun ben onları görmezlikten geliyorum, ekmişimdir trafikten dolayı, o da bana biraz kızmıştır ama olsun ben affettirdim kendimi, en yakın zamanda borcumu ödeyeceğim kardeşimdir.
trixx: kacak kelebek, ya bazen seni gammazlamak istiyorum
kacak: !!??!! saol. neden?
trixx: bazen konuyla alakasız entryler yazıosun. düşünüyorum düşünüyorum alaka kuramıyorum. moderatöre sana msj atasım gelio
kacak: *
trixx: hayır neden öyle? bir anınızdan esinlenerek mi yazıosunuz? no promise de yapıyo aynısını.
kacak: arada geliyorlar bana ondan. yok ciddiyim öyle bakma. nop a da öyle. hehehe.
kacak: !!??!! saol. neden?
trixx: bazen konuyla alakasız entryler yazıosun. düşünüyorum düşünüyorum alaka kuramıyorum. moderatöre sana msj atasım gelio
kacak: *
trixx: hayır neden öyle? bir anınızdan esinlenerek mi yazıosunuz? no promise de yapıyo aynısını.
kacak: arada geliyorlar bana ondan. yok ciddiyim öyle bakma. nop a da öyle. hehehe.
an itibariyle radyo uludag'da yayinda olan yazar arkadasımız.
bir it dalaşı yüzünden sinirlendiğimden radyo proğramına katılamadığım kardeşim ayarındaki insan, bir daha ki sefere inşallah.
sigara dumanında duramayan yazarmış efenim kendileri. bundan sonra onun şahsına münasır dumansız zirveler organize edeceğim.
canım kardeşim doğum günün kutlu olsun..ömür boyu mutlu ol...
4 saat sonra doğum günü olan yazar arkadaşımız. şimdiden kutlu ola.
doğum gününe yaklaşan yazar. *
celta vigo- fenerbahçe maçının izleyeceğim için ilk kutlayan olamayacağım doğum günü insanının doğum günü..
celta vigo- fenerbahçe maçının izleyeceğim için ilk kutlayan olamayacağım doğum günü insanının doğum günü..
(bkz: iyiki doğdun mu) *
hakkında bu kadar entry girilince, iyi ki doğmuş dediğim yazar.
daha doğumgünü gelmeden önce bu kadar doğumgünü mesajı alınca doğumgününde ne olacak kendisinin doğumgününü kutlamayanı dövecekler mi diye insanı meraka düşüren yazar. dayak yeme ihtimaline binaen ben de iyi ki doğdun diyeyim bari kendisine. *
doğum günü kutlu olasıca. mutluluk ,sağlık , huzur peşini bırakmayasıca.
(bkz: ilk entryin ben olayım istedim)
şiir yazardım ama gece gece sinirlerin bozulmasın diye yazmıyorum değerimi bil yazarı.
(bkz: ilk entryin ben olayım istedim)
şiir yazardım ama gece gece sinirlerin bozulmasın diye yazmıyorum değerimi bil yazarı.
yeni yaşında da hep çok mutlu olsun.
işte şimdi doğum günü kutlu olan yazar.
nice mutlu yıllar yaşaması gereken yazar.
nice mutlu yıllar yaşaması gereken yazar.
iyi ki doğmuş, doğmasının yanı sıra iyi ki kendisini tanımışız, umarım bir ömür boyu mutlu olur..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar