bugün

tripofobisi olanları ya da olmayanları ayırt etme testidir. benimki kısmen olumlu çıktı. ayaklarım uyuşuyor içim gıcıklanıyor ve terliyorum.

görsel
görsel
görsel
görsel

inanır mısınız kusmak üzereyim...
bir fobidir.

Bende yok hiç etkilenmedim.
Ben daha çok o yuvarlakları elleyip,dokunmak istiyorum.

Ben de etkisi bu kadar.
ben orgazm oldum bu fotoğraflara bakınca.

görsel

ben ne olmuş oluyorum bu durumda? tripofobik orgazm falan mı?
şahsımda dokunma hissi yaratırken, kardeşime kusmaya vardırcak kadar tepki verdirendir. bir araya gelmiş çekirdek kabuklarından bile iğreniyor amk hahahahahahahah.
http://onedio.com/haber/f...1-korkunc-fotograf-305207
şimdiye kadar sadece sünger elleyince hissettiğim fobinin testi. hafiften içim cız etmedi değil. 2 ve 4 de özellikle.
© copyright 2005 - 2026