bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- velvet13
- aşk her şeyi affeder mi4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- hızlı para kazanmanın yolları3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek5
- gün gelecek dün olacak5
- bir yazılımcının linkedin de özel hayat paylaşması2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kolu kıllı kız2
- gülüm diyen kız10
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- hayat nasıl yaşanmalı2
- sözlük kızlarının vücutları15
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- yılmaz güney12
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- sarıklı yahudi3
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da2
- iskoçya brezilya maçı saat 1 de trt 1 de2
- fakirin sevmesi hak mıdır5
- kuzenin içine boşalmak14
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- savcı vuran pezevenge devrimci demek2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- grand theft auto vi3
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- sözünden dönen2
- 25 haziran 20262
- çorapla uyuyan insan2
- iveco daily2
- erken uyumak2
- anın görüntüsü18
- egay sucukcu7
- türkiye6
- dünya3
- black mirror3
- ankara5
- kemal kılıçdaroğlu18
- mutsuz olalım3
- otopsiraporlari6
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- berhan şimşek'in chp seçmenine sövmesi2
- adana2
- geceye bir ayet bırak3
trendyol değil trendgirl olsa daha iyi olur. 10 üründen 9'u bayanlar için.
170 tl lik deri conversi 50 tl ye almanın mutluluğunu yaşatan sitedir.
edit: mesaj geldi kargom yola çıkmış. allahım lütfen sağ teki ile sol teki aynı olsun verdiğim renk ve numarada gelsin amin.
edit: çok hızlılar, conversim geldi çokda harika. bi de kart koymuşlar teşekkür etmişler canlarım benim ben size teşekkür ederim.
edit: mesaj geldi kargom yola çıkmış. allahım lütfen sağ teki ile sol teki aynı olsun verdiğim renk ve numarada gelsin amin.
edit: çok hızlılar, conversim geldi çokda harika. bi de kart koymuşlar teşekkür etmişler canlarım benim ben size teşekkür ederim.
Pek sıcak bakmadıgım %70 indirim diyipte ürünleri normal fiyata satan site.
hep aynı sorunu olan alışveriş sitesi. nasıl bir zekasızlıkla hizmet ediyorlarsa 10 kişiden 5'inde ürün tedarikçi firmadan temin edilemeyip para hesaba geri yükleniyor ve 20 tl hediye çeki yollanıyor. birde benim başıma daha da ilginç birşey getirdiler sağolsunlar. istediğim elbise modelinin tüm varyansları sabah yoğun ısrarla tükendi ama öğleden sonra tekrar satışa çıkarttılar. eh ben elbisemi sabah aldım zaten banane diye düşünürken siparişin üzerinden 12 gün geçmesine rağmen ürünün hala tedarik edilmeye çalışıldığından bahsediyorlar. kibarca tehdit edip tedarik edilemeyen elbisenin öğleden sonra 2. kez satışa sunulması mantığının açıklanmasını ve teslim süresi için son 2 gün kaldığını hatırlattım. hala sipariş hazırlanıyor gözüküyor.
edit: nihayet 19. günün sonunda elbiselerden özellikle kibarca tehdit ile istediğimi belirttiğim elbisemi gönderip sorunsuz olan diğerini tedarik edemediler. böyle de değişik başarı öyküleri yaşattırırlar adama.
edit: nihayet 19. günün sonunda elbiselerden özellikle kibarca tehdit ile istediğimi belirttiğim elbisemi gönderip sorunsuz olan diğerini tedarik edemediler. böyle de değişik başarı öyküleri yaşattırırlar adama.
markafoniden daha kaliteli, daha çok çeşidin olduğu site. yalnız kargo şirketiyle ilgili sıkıntı var. yurtiçi kargonun yanısıra başka kargo şirketleri de olmalı alternatif olarak. bir de yeni ürünlerin saat kaçta satışa çıkarıldığını anlayamadım. bugün saat 08.30 gibi siteye bir bakayım neler var diye, bazı ürünler tükenmiş bile.
alışveriş siteleri içerisinde ürünü en hızlı teslim edendir.
Markafoni'ye göre daha cazip fiyatlı ve bol çeşitli sitedir. Arkadaşımı kaydettirip alışveriş yapmasını sağladığım için sağolsun 25 tl hediye çeki vermiştir.
Az önce converse siparişi verdim.Converse gelince kalitesini yazıp editlicem.
Allahım nolur fotoğrafta göründüğü gibi olsun , söylediğim numarada gelsin.Amen.
Allahım nolur fotoğrafta göründüğü gibi olsun , söylediğim numarada gelsin.Amen.
temin edemeyeceği ürünleri satmaya çalışan online alışveriş sitesi.
siparişini göndermiyorlar diye kızıp üyeliğini iptal ediyorsun ama her gün reklam mail'leri gelmeye devam ediyor.. reklam mail'lerini istemediğini belirten bir başka mail gönderiyorsun, yine çözüme kavuşmuyor.. sonunda şöyle bir cümle yazıyorsun; "elektronik haberleşme kanunu'nun 50.maddesinin 5.fıkrasına aykırı hareket etmeniz nedeniyle, sizi ilgili yerlere ihbar ve şikayet ediyorum" ve reklam mail'i işi çözülüyor.
siparişini göndermiyorlar diye kızıp üyeliğini iptal ediyorsun ama her gün reklam mail'leri gelmeye devam ediyor.. reklam mail'lerini istemediğini belirten bir başka mail gönderiyorsun, yine çözüme kavuşmuyor.. sonunda şöyle bir cümle yazıyorsun; "elektronik haberleşme kanunu'nun 50.maddesinin 5.fıkrasına aykırı hareket etmeniz nedeniyle, sizi ilgili yerlere ihbar ve şikayet ediyorum" ve reklam mail'i işi çözülüyor.
markafoniye kıyasla fotoğrafları daha kaliteli, kıyafetleri daha net gözüküyor.
çok çok emin olmadıkça kıyafet alınmamalı şöyle ki özellikle elbiselerin kimi kalıbı farklı oluyor 36 beden giyen ben, aldığım 36 beden elbisenin içine zor girdim.* numune bedeni, mankenin ölçüleri ile eşleştirdiğim halde. ama 38 alsaydım da bol gelirdi. aldığım diğer ürünler genelde bluz tarzı olduğu için sorun çıkmadı.
ayakkabılardada aynı şekilde daha önce giyilmiş tarzı bilinen bir marka varsa alınmalı yoksa hayal kırıklığı yaşanabilir.
2 defa ürünüm iptal edildi verilen indirim çekleri ile süper şeyler aldım. *
edit: evet dün ceketim geldi afedersiniz cücük gibi sözde "s" beden ama sanırım "xsss" beden 10 yaşındaki çocuk giremez. bi an ceket mi aldım bolero mu diye düşündüm. ceplerinin kenarları defolu, yırtık. ceket iç astar denen bir şey yok. tek kelime ile fiyasko. pazarda daha güzelleri var eminim.
çok çok emin olmadıkça kıyafet alınmamalı şöyle ki özellikle elbiselerin kimi kalıbı farklı oluyor 36 beden giyen ben, aldığım 36 beden elbisenin içine zor girdim.* numune bedeni, mankenin ölçüleri ile eşleştirdiğim halde. ama 38 alsaydım da bol gelirdi. aldığım diğer ürünler genelde bluz tarzı olduğu için sorun çıkmadı.
ayakkabılardada aynı şekilde daha önce giyilmiş tarzı bilinen bir marka varsa alınmalı yoksa hayal kırıklığı yaşanabilir.
2 defa ürünüm iptal edildi verilen indirim çekleri ile süper şeyler aldım. *
edit: evet dün ceketim geldi afedersiniz cücük gibi sözde "s" beden ama sanırım "xsss" beden 10 yaşındaki çocuk giremez. bi an ceket mi aldım bolero mu diye düşündüm. ceplerinin kenarları defolu, yırtık. ceket iç astar denen bir şey yok. tek kelime ile fiyasko. pazarda daha güzelleri var eminim.
sitelerinden 5 kuruşluk alışveriş dahi yapmamış olan şahsıma 20 tl hediye çeki vererek gözüme girmiş olan sitedir. hep böyle devam edin.
her türlü sorun ve önerimiz için destek@trendyol. com adresinden 7/24 ulaşabildiğimiz site. ama geri dönmüyorlar. o konuda bi' sıkıntı var. sanırım maksat siz derdinizi yazın rahatlayın.
tesadüf eseri, trendyol'dan aldığım ürünleri bir outlet mağazasında gördüm. 69 yerine 34 yazdıkları ürün, outlet mağazasında 34 lira idi. bir kaç ürün daha baktım hepsi 1 lira fazla veya 1 lira eksik fiyatlara. yalanlarla dolanlarla giden site. alacaksan bir converse alacaksın gerisi yalan.
sarışın müthiş bir mankene sahip online alışveriş sitesi.
ansızın verdiği 15 tl hediye çekiyle kargo dahil 9tl vererek güzel bir triko sahibi yapmıştır.
verdiği indirim çekleriyle takdirimi kazanmıştır.
25 ekim tarihinde sipariş edilen ürünün altına "28 ekim-4 kasım tarihleri arasında elinizde olacaktır." diye not düşen, fakat son gönderim tarihinin üzerinden 7 gün geçmesine rağmen * hala ürünü gönder(e)memiş olan online alışveriş sitesi. müşteri hizmetlerini arayıp ilk seferde ulaşabilene de madalya veriyolarmış. *
not: "bir daha alışveriş yapmayacağım ödülü" goes to trendyol.
edit: "tedarikçi firma ürünü göndermedi" gibi bir açıklamayla, siparişimi göndermediler.
not: "bir daha alışveriş yapmayacağım ödülü" goes to trendyol.
edit: "tedarikçi firma ürünü göndermedi" gibi bir açıklamayla, siparişimi göndermediler.
ürün teslimi için verdiği başlangıç tarihinden 2 gün sonra ürünümü elime ulaştıran alış veriş sitesi.
ürünün teslim tarihini bir hafta sonra gösterip, ertesi gün kargoya verildi şeklinde mesaj atan alışveriş sitesi.
ürün elime ulaştığında kalitesiyle ilgili bir entry daha girerim.
ama teslimatın hızlı olduğu kesin.
ürün elime ulaştığında kalitesiyle ilgili bir entry daha girerim.
ama teslimatın hızlı olduğu kesin.
teslimat konusunda süper hızlı firma.
aldığım ayakkabı 2 gün sonra elimdeydi daha ne olsun.
aldığım ayakkabı 2 gün sonra elimdeydi daha ne olsun.
yaptığı kampanyalarla olsun verdiği hediye çekleriyle olsun beni kendisine çeken alışveriş sitesidir. önceki akşam o ses türkiye'de tv kampanyası kodunu yayınlamış ve 20tl hediye etmiştir(kargo parası hariç). geçenlerde de yine hesabıma 20tl'lik bir hediye çeki yollamışlardı. rekabetin faydalarından yararlanıyoruz sanki. (bkz: markafoni) (bkz: limango) (bkz: daybuyday)
rakipleriyle kıyaslandığında onlara bin basacak sanal alışveriş sitesi. hem güvenli, hem kaliteli ürünleri. hele bir de, beden uyumsuzluğunda bile hediye çeki yüklemiyorlar mı! favorim. tek geçerim.
alışveriş yapmayı bağımlı hale getirdiğini, pek güzel kutularını koyacak yer bulamadığımda bana ispatlamış güvenilir site.
an itibariyle victoria's secret ürünlerini kendi mankenleri üzerinde tanıtan tadından yenmez online alışveriş sitesi. tabi bi miranda kerr değil.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar