bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- 22 haziran 20262
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir gün ölecek olmak7
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 2026 dünya kupası14
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- pornoyu bırakmak5
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- red bull2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- asosyal olmanın sebepleri7
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
(img:#1735463)
Güzel duran ama bir o kadar da gereksiz piercing çeşidi.
Hani bir kıkırdak değil.
Kararsız kaldım.
Ayrıca ejderha ismi gibi.
Güzel duran ama bir o kadar da gereksiz piercing çeşidi.
Hani bir kıkırdak değil.
Kararsız kaldım.
Ayrıca ejderha ismi gibi.
Kulaklık takmaya engel olduğundan sinirlenip çıkardığım piercing. Oysa yaptırırken çok hoşuma gitmişti.
çok çabuk kapanıyor, yatarken de sıkıntı veriyor..
4 gun önce deldirdim ve piercingin topu bu sabah etime gömülü bir şekilde uyandım. Bir şekilde çıkardım daha uzun barı olan piercing takayim dedim baya zorladığım icin ikinci deliği acmisim, suan şiş agrili ve iltihapli...
Çıkardım piercingi... ve icinde ufak bir beze var 1 hafta oldu hala geçmedi.
Çıkardım piercingi... ve icinde ufak bir beze var 1 hafta oldu hala geçmedi.
Eczacıların "Akupunktur bölgesinde yani iştahı etkileyebilen bölgede olduğu için oralara delim yapmıyoruz, önermiyoruz da." Dediği tür piercing. Hevesimi kırdılar.
Ne zaman tamamen iylesecegini cok merak ediyorum. Yaklasik iki ay oldu. Rook yaptirmistim birde. O okey. Tragusun daha cabuk iyi olmasi gerekmiyormuydu yahu. Pof!
Bugün yaptırdığım piercing. Yaptırdıktan sonra başım döndü ama çabuk toparladım. ince bir sızı var sadece şu anlık. Düşünen varsa hiç ertelemesin benim acı eşiğim çok düşük olmasına rağmen hiç acımadı delim esnasında.
iki kulağımda birer adet bulunan piercing. Seviyorum kendilerini.
olm buna da gerek yok aq ya.
Cins cins şeyler çıkarmayın bende iltihap oluyo yaptiramiyom üzülüyom.
Cins cins şeyler çıkarmayın bende iltihap oluyo yaptiramiyom üzülüyom.
Aslında çok acıyacak sorun çıkaracak bir piercing türü gibi dursa da aslında en kolay toparlayan ve acısı az olan piercingtir.
Gerçi ben ilk deldirdiğimde iyileşmedi, şişti baya sorun çıkardı. Piercingi çıkarmak zorunda kaldım. 3 4 Ay sonra iyileşince başka bir yere gidip deldirdim. Hiç sıkıntı yaşamadım. Çok mutluyuz. Ama rook öyle değil bakın kaç aydır hala iyileşmedi. Acısı da çok fenaydı çok.
Gerçi ben ilk deldirdiğimde iyileşmedi, şişti baya sorun çıkardı. Piercingi çıkarmak zorunda kaldım. 3 4 Ay sonra iyileşince başka bir yere gidip deldirdim. Hiç sıkıntı yaşamadım. Çok mutluyuz. Ama rook öyle değil bakın kaç aydır hala iyileşmedi. Acısı da çok fenaydı çok.
çok şık duran piercing türü.
deldireli bir gün oldu. delindikten sonra şu saate kadar hiç problem yaşamadım. gece ne olur ne olmaz üstüne yatmadım ama az önce oturduğum yerde durduk yere kanamaya başladı. üstelik oynamadım da piercingle ileri geri. neden kanamış olabilir, ne yapabilirim tavsiye verebilecek birileri yeşillendirirse çok sevinirim.
deldireli bir gün oldu. delindikten sonra şu saate kadar hiç problem yaşamadım. gece ne olur ne olmaz üstüne yatmadım ama az önce oturduğum yerde durduk yere kanamaya başladı. üstelik oynamadım da piercingle ileri geri. neden kanamış olabilir, ne yapabilirim tavsiye verebilecek birileri yeşillendirirse çok sevinirim.
Hayretle okudun entryleri. Arkadaşlar deldirirken tabii ki bir miktar acıyor, ama abartılacak bir şey yok. Asıl iyi yani helix gibi el altinda olmadığı için çok dokunmuyorsunuz dolayısıyla daha az irite oluyor.
Ayrıca minicik piercingler de gayet güzel ve şık gözüküyor.
Ayrıca minicik piercingler de gayet güzel ve şık gözüküyor.
kulaktaki minik kıkırdağı delmek suretiyle takılan piercing. kimse bana bunu kullanmaya başladıktan sonra bir daha kulaklık kullanamayacağımı söylemedi. zaten kulağım ufak en küçük boy kulaklık kullanıyordum ve piercingten sonra kulaklığın girebileceği hiçbir alan kalmadı. komedi. ergen gibi kulak üstü kulaklıkla hayal edemiyorum kendimi. elveda tragus aşkımız buraya kadarmış.
Kız dur çıkarma hemen. Ben kulaklık kullanabiliyorum. Halka piercing kullanırsan sıkıntı olmuyor. Denemeni tavsiye ederim. *
şimdi ben geçen yaz helix yaptırdım ve hala köppek gibi acıyor üstüne yattığımda falan, bu tragus da bu kadar acıtıyor mu, kime sorsam daha az acısı diyor ama bilemedim, kıkırdak nasıl daha az acır?
Tragus daha hızlı iyileşiyor. Ama doğru noktanın delinmesi lazım. Ben ilk yaptırdığımda yanlış bir noktadan delmiş ve uzun süre iyileşmedi sonrasında bir minik beze çıktı hatta o bölgede. Çıkardım attım tabi. Sonra iyileştikten sonra başka yere gittim oradakiler söyledi iyi bilen biri yapması gerekiyor bir noktası var falan diye. Neyse çok kısa sürede iyileşti.
Helix daha acılı ve gerçekten zor iyileşiyor. iki tane helix aynı anda deldirmiştim. Uykulaaar haram oldu uykular modundaydım uzun süresjdfıg.
Helix daha acılı ve gerçekten zor iyileşiyor. iki tane helix aynı anda deldirmiştim. Uykulaaar haram oldu uykular modundaydım uzun süresjdfıg.
Tragus az acıyo helixle arasında 10x fark var. Yaptır kanka
Büdüt: en az 10x
Büdüt: en az 10x
Küçük albay'ın her iki kulağında olan hede. Kıps.
tragus kadında az acıyormuş, arkadaşım delmeden önce emin misin moruk erkeğin kıkırdak dokusu daha sert dedikten on saniye sonra intraketle katır kutur daldı. işin garip yanı ilk anda çeneye vuran ağrı dışında sabaha güzel uyandık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar