bugün
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- alevilerde muhammed ismi5
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- milli takımımızın balonu patladı7
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yazarların en sevdiği meyve9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 2026 dünya kupası14
- pornoyu bırakmak5
- seni hayata bağlayan şey12
- 22 haziran 20262
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- asosyal olmanın sebepleri7
- futbol12
- paris te son tango2
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- opel omega b2
- türkiye a milli futbol takımı14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
entry'ler (12)
inat olduğum için oluyor bunlar ama en son uykuya yenik düşüp uyuyakalıyorum..
Hâlâ yaşıyor mu bu çomar ya? Ben hesabı kapatıp yeni hesap açtım, daha o etrafta...
Etek giymeninde bir adabı var, sen kalkıp bir karış etekle rahat edemiyor isen giymeyeceksin. Veya ona göre oturup kalkacaksın ama o eteğin sağını solunu çekiştirmeyeceksin.
Ilk gördüğümde şişesini çok sevimli gelmişti... Sonra kuzenim içerken tadını merak edip iki yudum aldım hoştu ama tabi icirmedi.
Bugün itibari ile erkek arkadaşımla içtim, hayatında tadımlık harici alkol almamış birini sarhoş etmedi * sanırım yavaş yavaş içtiğim için, çarpar diye korktum... en fazla etkisi hem ağlayıp hem güldürmek oldu birde yarım saat sonra başım çok fena döndü ya gözümü açamıyordum. 2 saate geçti etkisi tabi. Ama kaç saat oldu hâlâ baş ağrım ve cok uykum var ya. Birde ikinci şişeyi içecektim, hangi akılla acaba!!!
Bugün itibari ile erkek arkadaşımla içtim, hayatında tadımlık harici alkol almamış birini sarhoş etmedi * sanırım yavaş yavaş içtiğim için, çarpar diye korktum... en fazla etkisi hem ağlayıp hem güldürmek oldu birde yarım saat sonra başım çok fena döndü ya gözümü açamıyordum. 2 saate geçti etkisi tabi. Ama kaç saat oldu hâlâ baş ağrım ve cok uykum var ya. Birde ikinci şişeyi içecektim, hangi akılla acaba!!!
Zaten kendin bir bireysen, aile zenginliği dışında kendi ekonomik gücünü kazandıysan zaten kimsenin bunu sorgulamaya hakkı yok ki? Baban dahi olsa.
Hadi diyelim baban bir sey demedi, dışardan akraba dediğimiz aileden kişilerin hiç sorgulamaya hakkı yok.
Fakat diyorsan ki; baba parası... o zaman en başından en sonuna kadar haklıdır o baba.
Hadi diyelim baban bir sey demedi, dışardan akraba dediğimiz aileden kişilerin hiç sorgulamaya hakkı yok.
Fakat diyorsan ki; baba parası... o zaman en başından en sonuna kadar haklıdır o baba.
Birde bunların zor kızı oynayan versiyonu vardir.
Asla böyle olamayacağıma yanıyorum.
4 yıldır evdeyim, canım sıkıldıkça yemek yer uyurum vesaire neyse efendim 4 yıldır 48 kilonun üstüne çıkamadım. Hatta zayıfladığım bile oluyor.
4 yıldır evdeyim, canım sıkıldıkça yemek yer uyurum vesaire neyse efendim 4 yıldır 48 kilonun üstüne çıkamadım. Hatta zayıfladığım bile oluyor.
Anksiyete, uyuyamama, nöbetler, alkol yoksunluğu, ve kas spazmları gibi hastalıkların tedavisinde kullanılır.
Fakat 5 ay kullandım bir halta yaramadı, anksiyetem daha cok arttı.
Fakat 5 ay kullandım bir halta yaramadı, anksiyetem daha cok arttı.
Tüm gün uyumak ya da kitap okumak. Yemek yemekte olabilir. Benim oyum uyumaktan yana.
Ben... sohbeti güzel ve saygılı bir insansa neden naz yapıp uzatayım ki konuyu? Hem numaramı verdim ne yapabilir? Dağıtacak mı? Sıkıyorsa dağıtsın.
Sonradan cıvıttı mı? Engellerim numarasını biter.
Herşeyi bir çözümü var.
Sonradan cıvıttı mı? Engellerim numarasını biter.
Herşeyi bir çözümü var.
4 gun önce deldirdim ve piercingin topu bu sabah etime gömülü bir şekilde uyandım. Bir şekilde çıkardım daha uzun barı olan piercing takayim dedim baya zorladığım icin ikinci deliği acmisim, suan şiş agrili ve iltihapli...
Çıkardım piercingi... ve icinde ufak bir beze var 1 hafta oldu hala geçmedi.
Çıkardım piercingi... ve icinde ufak bir beze var 1 hafta oldu hala geçmedi.
Çok merak ettiğim bir olay.
Çünkü ortodonti tedavisi görüyorum tam bir sonuç almam için 20likleri bekliyorlar ve onların daha ne kökü oluşmuş ne de yüzeye çıkmış. Öylece duruyorlar... doktorlarimda öylece bekliyor. Bir yeşillendirin ya ne olacak? Kökü yoksa eğer gidip cektirsem ne olur bu gereksizi?
Çünkü ortodonti tedavisi görüyorum tam bir sonuç almam için 20likleri bekliyorlar ve onların daha ne kökü oluşmuş ne de yüzeye çıkmış. Öylece duruyorlar... doktorlarimda öylece bekliyor. Bir yeşillendirin ya ne olacak? Kökü yoksa eğer gidip cektirsem ne olur bu gereksizi?