bugün

gelmiş geçmiş en iyi çerezdir. fıstıklısı efsanedir.
efsane lezetlerden özellikle fıstıklı olanı.
özlenen tat. aroması bol olduğu içindir.
Özlemen leZzet.

Lan küçükken param yoktu alamıyordum şimdi büyüdüm param var artık satılmıyor. Önceden bakkala yollanınca para üstünden tırtıklar alır sonra azar işitirdim. Bu arada biz baya bayaa fakirmişiz hee.
eskiden olan cipstir.
minnakken bakkaldan almak için kırk takla attıran çerez.. keşke hala olsa da yesek.
çocukluğumuz cipsidir.

Anneanneden alınan 100 bin(fiyatını yanlış hatırlıyor olabilirim) le gidilip alınırdı. hey gidi.
Tadını hatırlayamadığım halde lezzetli olduğunu hatırladığım yuvarlak cips.
görsel

liseliler bilmez.
çitosun 5 lira olması sebebiylen hüzünle yad edilen cips.
© copyright 2005 - 2026