bugün

ambalajında rahmetli erdal inönü'ye benzeyen uzun burunlu, büyük gözlüklü çizgi karakter bulunan kent gıda'ya ait sakız markası. tipitip, sevimli, komik, neşe dolu, yalnız her işi eline yüzüne bulaştıran beceriksiz bir adam olarak çizilmiştir.
kent'in 1974 yılından itibaren ürettiği şekerli sakız. meşhur karikatürlerini, karikatürist bülent arabacıoğlu çizmiştir. çizgi filmi de yapılmıştır. benim gibi 90'lar çocukları için de çocukluğumuza ait hoş bir detay olmuştur.

üretimi hâlâ devam ediyor. eskisi gibi küçük paketlerde değil de daha büyük bir pakette topluca satılıyor.
Sakızı vardı bir ara.
(bkz: aykolik).

Olabilir.
Siyasal islamcı hakareti.
Farklı özellik ve davranışlarıyla diğerlerinden ayrılan insanlar için kullanılan sıfat.
Dünyanın en güzel sakızıydı zamanında ama Hemen tadı biterdi. Ne yapalım her güzel şeyin bir sonu var.
görsel
Çocukluk kokan güzel bir sakızdır. Herkesin tadacak kadar şanslı olamayacağı sakız.
Bana Çocukluğumu hatırlatan koku ve aromaya sahip olan sakız.

Uzun zamandır göremiyordum. Bir gün markette 10lu satılan halini gördüm. içinde tek bir karikatür olması ve değişen aroması hayal kırıklığına uğrattı.

Fakat 3 gün önce bir dondurmacıda limonlu, vanilyalı diye menüyü tararken tipitip diye bir dondurma gördüm. Hemen sipariş ettim ve tadına baktığım ilk anda çocukluğuma ışınlandım!

Her yerde bulunur mu bilmiyorum ama tipitip dondurmayı çocukluğunu özleyen herkese tavsiye ediyorum.
her tipi genellenir sanan tipin bacanağıdır.
turbo sakız'dan sonraki efsanedir.
bir zamanın fenomen sakızı.
bugün olsa gene satar.
bugun markette "tipitip tekrar aramizda" standiyla gordugum efsane sakiz. first sakiz satin almis sanirim, tek tek degil de 10'lu dikdortgen ambalaji vardi. tadinin degisip degismedigini anlayamadim ama kokusu hala ayni. ama dun de, bugun de "bir minti degil."
Icerik: seker, sakiz mayasi, glukoz surubu, tatlandiricilar, antioksidan (BHA)
Agirlik: 4 gr
Fiyat: 50 YKR

olan sakızdır.
çiğnerken gözünüzde anılar canlandıran sakız. efsanedir.
Migros nostalji serisiyle tekrar hayat bulan, bi hevesle aldıran ancak 'skerim böyle nostaljisini neden büyüdüm lan ben' dedirten efsane ötesi sakız.
migrosun nostalji reyonunda yeniden boy gösteren ancak eskisi gibi tekli olarak değil çoklu olarak satılan ve eski tadı olmayan sakız.
yana döne aradığım sakızdır.
çiğnenebilir olmasının hiç de önemi yok hem de. bulan gören olsa da mesaj uçursa, ben de gelip satın alsam bile dedirtir aynı zamanda bu sakız.
görsel
80'li yıllarda çocuk olanların, bir araba parasını gömdüğü sakız.
karakterinin koca burnuna rağmen tüm 90lı kızlar tarafından hatırlanan sakız.
seksenli yılların çocuklarının sakızı, muadili turbo sakızlarıdır.
çocukluğumuzun sakızı, big babol çıkana kadar gönlümüzün tek sahibi. bide minti vardı ama konuyla alakası yok.
(bkz: kemal kılıçdaroğlu)
© copyright 2005 - 2026