bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar7
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- lucas luthor2
- bugün de meme atan olmaması13
- şemsiyenin ters dönmesi3
- günün sözü2
- oyuncu2
- paris te son tango6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- 65 şut çekip gol atamamak3
- beyaz otomobil satın almak10
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- anın görüntüsü15
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- iş kadını yazarlar6
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- meloş nerede sorunsalı5
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu bey meh meh bey birader4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- misafir ağırlamak2
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupası16
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
mobese kameraların olmadığı yerlerde görev yapan yeni trafik düzenlemesi. açılımı 'Trafik Elektronik Denetleme Sistemi' dir.
http://gundem.milliyet.co....2012/1535941/default.htm
http://gundem.milliyet.co....2012/1535941/default.htm
Ordu ilinde dün itibariyle devreye girmiştir, şehir içi hız sınırı 70 km, tünel içi hız sınırı ise 80 kmdir.
Bir motosiklet sürücüsü olarak bu sistemden mağdurum. Şöyle ki otomobilin hız sınırı 70 km/s iken benim motorumun hız sınırı 50 km/s. Hızımı 60-65 km/s çıkardığım an şak diye radar cezayı kesecek. Radar yüzünden akan trafiğin içinde kağnı gibi gidiyorum resmen.
devlet bunun soygun olduğunu kabul edip kredi çekip sistemi kurduran belediyelere verilen payi %25 den %5e düşürecekti. fakat o da oldu bittiye getirilip %15 olarak değiştirildi. oran biraz düşse de soygun aynen devam ediyor.
ordu'da ve osmancık'ta milleti bezdiren siyah kameralar şimdi de istanbul'a geliyormuş.
ülkedeki işsizliği nasıl bitirebiliriz, yaralanmış adalet sistemini nasıl iyileştirebiliriz, üreten ülke olmayı nasıl başarabiliriz? kıymetli devletimiz bunu düşünmek yerine "halkı düdükleyerek nasıl gelir elde ederiz?" formülü arıyor, yıllardır.
şimdi "kurallara uymayanlar cezalandırılsın" diyecekler elbet çıkacaktır.
ben de onlara "size katılıyorum" diye cevap veriyorum peşinen.
yalnız; daha dün gece kartal sahilden yakacık'a çıkarken yol çalışmasının başladığı noktanın 50 metre gerisinde devasa bir çukara düştüm. ve bu bozuk, harabe yollar sadece 1-2 noktada değil, istanbul'un hatta türkiye'nin genelinde var.
eğer birileri benim can güvenliğimi önemsediği için bu denetleme sistemlerini yaygınlaştırıyorlarsa,
bir zahmet artık şu yollara çözüm bulsunlar.
ha bir de kural tanımayan sarı damperler, minibüsler, sarı dolmuşlar ve özel halk otobüsleri var.
bir ara onları da hizaya soksanız ne güzel olur.
ülkedeki işsizliği nasıl bitirebiliriz, yaralanmış adalet sistemini nasıl iyileştirebiliriz, üreten ülke olmayı nasıl başarabiliriz? kıymetli devletimiz bunu düşünmek yerine "halkı düdükleyerek nasıl gelir elde ederiz?" formülü arıyor, yıllardır.
şimdi "kurallara uymayanlar cezalandırılsın" diyecekler elbet çıkacaktır.
ben de onlara "size katılıyorum" diye cevap veriyorum peşinen.
yalnız; daha dün gece kartal sahilden yakacık'a çıkarken yol çalışmasının başladığı noktanın 50 metre gerisinde devasa bir çukara düştüm. ve bu bozuk, harabe yollar sadece 1-2 noktada değil, istanbul'un hatta türkiye'nin genelinde var.
eğer birileri benim can güvenliğimi önemsediği için bu denetleme sistemlerini yaygınlaştırıyorlarsa,
bir zahmet artık şu yollara çözüm bulsunlar.
ha bir de kural tanımayan sarı damperler, minibüsler, sarı dolmuşlar ve özel halk otobüsleri var.
bir ara onları da hizaya soksanız ne güzel olur.
trafik düzenleme işi, profesyoneller tarafından yapılması gereken bir uzmanlık, bir mühendislik işidir. Bizde her yerde olduğu gibi onun bunun torpillileri iş başında olduğu için bilinçsizce yapılan düzenlemelerle kurallara uyma niyetinde olan sürücüleri bile şaşırtmakta, çileden çıkartmaktadır.
yıllık bütçeye trafik cezalarından elde edilecek gelir diye bir madde eklenirse halkı böyle soyarlar.
110 km hızdan 30 km hıza ani düşüşlerin olduğu tuzaklar ile radar uygulamasıdır tedes.
(bkz: vatandaşın alnından öpmek)
110 km hızdan 30 km hıza ani düşüşlerin olduğu tuzaklar ile radar uygulamasıdır tedes.
(bkz: vatandaşın alnından öpmek)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar