bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- manipülasyon nasil önlenir5
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- chp den akp'ye jet geçiş2
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- lip balm kullanan erkek6
- devşirmelik makamı13
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- aldım kabul ettim6
- tarot falına inanan salak8
- nofap6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- lionel messi11
- 0 0 75
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 1 euro 52 93 tl2
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- diamond bosphoruss denen yazar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- ismet gurbuz 202418
- askerlik9
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- 2026 dünya kupası15
- tekerlek kaşar4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
patronuyla arasında geçen muhabbet yarım yarım yardırmıştır. izleyin, izletin. güzel film.
https://www.youtube.com/watch?v=CF87ZSnefHc
https://www.youtube.com/watch?v=CF87ZSnefHc
basit mi basit, sıradan mı sıradan aptal bir amerikan filmi.
yahu gerçekten insanları anlamak çok zor. sırf Mark Wahlberg için sonuna kadar katlandım ama izlemeyenler izlemesin derim.
spoiler içine koymaya bile gerek yok ama
--spoiler--
bir oyuncak ayı var, bir çocuk var. çocuğa bu ayı yılbaşında hediye geliyor, yaratıcı çocuk(!!!) da ayı'ya teddy adını koyuyor.asosyal çocuğumuz da bu ayı ile dost oluyor, bir dilekte bulunuyor, ertesi gün aaa bir baktık ayı canlanmış (ne kadar yaratıcı) sonra bu çocuk büyüyor , 35 yaşına geliyor, ayı da artık kaşarlanmış, bıraksan harvard'da akademisyen olacak, sanki woody allen filmindeki new york'Lu entel amk hayvanı, adamımızın bir sevgilisi oluyor, film de bu gerzek adam, aptal ayı ve sevgili üçgenindeki ilişkileri anlatıyor işte.
--spoiler--
http://www.imdb.com/title/tt1637725/
bu filmi iyi oylayıp da buna 7,4 oy ortalamasını tutturanın kafasına s.kayım.
yahu gerçekten insanları anlamak çok zor. sırf Mark Wahlberg için sonuna kadar katlandım ama izlemeyenler izlemesin derim.
spoiler içine koymaya bile gerek yok ama
--spoiler--
bir oyuncak ayı var, bir çocuk var. çocuğa bu ayı yılbaşında hediye geliyor, yaratıcı çocuk(!!!) da ayı'ya teddy adını koyuyor.asosyal çocuğumuz da bu ayı ile dost oluyor, bir dilekte bulunuyor, ertesi gün aaa bir baktık ayı canlanmış (ne kadar yaratıcı) sonra bu çocuk büyüyor , 35 yaşına geliyor, ayı da artık kaşarlanmış, bıraksan harvard'da akademisyen olacak, sanki woody allen filmindeki new york'Lu entel amk hayvanı, adamımızın bir sevgilisi oluyor, film de bu gerzek adam, aptal ayı ve sevgili üçgenindeki ilişkileri anlatıyor işte.
--spoiler--
http://www.imdb.com/title/tt1637725/
bu filmi iyi oylayıp da buna 7,4 oy ortalamasını tutturanın kafasına s.kayım.
Filmin ilk yarısı gerçekten komik. Ancak ikinci yarısında çok basit ve klişelere bağlı kalındığını düşünüyorum. Gerçekten eğlenceli bir film olmuş. Konusu bana göre enteresan. Yani bir ayının böyle bir şekilde yaratılıp bir konuya dahil olması hayli ilgi çekici. Durum komedisinden çok espri yaparak komedi yapmaya çalışan bir yapım.
Peki filmin ilk ve ikinci yarısı arasında ne fark var? Filmin ortalarına kadar hayli güldüren, şaşırtan, üzen olaylar mevcut. Bunlar sıradışı şekilde konuya işlenmiş. Ancak yarısından sonra komedi voltajını düşürüp hafif aksiyon yaratmaları klişe çöplüğüne yol açmış. Ayrılıklar barışmalar, mucizevi şekilde yaratılan bir final. En büyük fark da bu zaten. Film aynı düzeyde devam etseydi çok daha iyi olabilirdi.
Milla Kunis yine harika şirinliği ve güzelliğe ile dilimi damağımı kuruttu. Ancak Mark Wahlberg yerine bir başka isim olsaymış iyi olurmuş. Mark'a pek oturmamış bu rol. Kendisini ağır rollerde görmeye alışık olduğumuz için olsa gerek. Film gerçekten eğlenceli ve komik. Tavsiye ederim, beklentisiz olarak izlenildiğinde daha fazla sevebilirsiniz.
Peki filmin ilk ve ikinci yarısı arasında ne fark var? Filmin ortalarına kadar hayli güldüren, şaşırtan, üzen olaylar mevcut. Bunlar sıradışı şekilde konuya işlenmiş. Ancak yarısından sonra komedi voltajını düşürüp hafif aksiyon yaratmaları klişe çöplüğüne yol açmış. Ayrılıklar barışmalar, mucizevi şekilde yaratılan bir final. En büyük fark da bu zaten. Film aynı düzeyde devam etseydi çok daha iyi olabilirdi.
Milla Kunis yine harika şirinliği ve güzelliğe ile dilimi damağımı kuruttu. Ancak Mark Wahlberg yerine bir başka isim olsaymış iyi olurmuş. Mark'a pek oturmamış bu rol. Kendisini ağır rollerde görmeye alışık olduğumuz için olsa gerek. Film gerçekten eğlenceli ve komik. Tavsiye ederim, beklentisiz olarak izlenildiğinde daha fazla sevebilirsiniz.
flash gordon veteranı sam j jones tekrar kırmızılar içersinde gördüğümüz film.
ted'in norah jones ile yattım demesi filmi izlerken uuu çektiğimiz anlardan birisiydi.
şiddetle kız arkadasınızla izlemeniz tavsiye edilir.
ted'in norah jones ile yattım demesi filmi izlerken uuu çektiğimiz anlardan birisiydi.
şiddetle kız arkadasınızla izlemeniz tavsiye edilir.
çoluk çocuksanız gidin. değilse adam olun amınakoyim. evet.
gittik, güldük, unuttuk.
harika bir komedi filmdir. şiddetle tavsiye ederim.
alkolik ve eğlenceli bir ayı. izlerken baya eğlenmiştim
çok sağlam bir komedidir. en iyi arkadaşlarınızla izleyiniz.
dram versiyonu olarak mel gibson'un the beaver filmi gösterilebilir.
oldukça keyifli bir film. kesinlikle ekşicilik yapmazsanız eğleneceksiniz. yalnız mila kunisin sesi oldukça iticiydi.
eğitici bir site . http://www.ted.com tavsiye ederim .
absürd komedi izlemek isteyenler için doğru bir seçim. family guy'dan keyif alıyorsanız, kesinlikle bunu da beğeneceksiniz. bu arada Mark Wahlberg biraz yaşlanmış mı ne?
family guy severlerin family guy kafasıyla izlerse eğlenecekleri filmdir. ekşicilik yapıp büyük sinemasal beklentilerle gidersiniz patlar yalnız o beklentiler.
altyazı rezaletti bu arada. tekila shotın ne olduğunu bilmeyen adamlar çeviriyor bu filmleri ya bişey demiyorum ben.
altyazı rezaletti bu arada. tekila shotın ne olduğunu bilmeyen adamlar çeviriyor bu filmleri ya bişey demiyorum ben.
eglenceli bir film. mark iyi is cikarmis.
Mark Wahlberg'den bir komedi filmidir.
http://www.imdb.com/title/tt1637725/
http://www.imdb.com/title/tt1637725/
zamanında ankara'daki ilk metro daki durağa "kolej" olarak ismini verdikten sonra incek'e taşınmış olan eğitim ve öğretimde ankara birincisi, atatürkçü, gurur duyulacak okul.
amerika'da bugün gösterime giren film.
bir arkadaş youtube'da şu yorumu yapmaktan kendini alıkoyamamış:
"Stewie and Rupert 30 year later"
bir arkadaş youtube'da şu yorumu yapmaktan kendini alıkoyamamış:
"Stewie and Rupert 30 year later"
maddi amaç gütmeyen, harika bilgilerin olduğu bir "konferans, konuşma" platformudur. ünlü/ünsüz isimlerin kısa konferansları; bilim, sanat, teknooji, spor, eğlence vs. konularında olduğu bir site. sitenin bir diğer güzelliği vidyolara türkçe altyazı eklentisi var diğer dillerin de olduğu gibi. benim gibi ultra süper ingilizce bilenler isterlerse ingilizce izlerler, orta dereceler isterlerse türkçe altyazı eklerler hemen alt fonksiyonda. mutlaka ziyaret edin derim. genel kültür dostudur.
http://www.ted.com/
http://www.ted.com/
televizyonda oynayan reklem filminde f16uçakları, uzaydaki uyduları, boğaz köprüsü'nüfilan gösterip maalesef bunları bizim çocuklarımız yapmadı deyip bunun tek nedenini eğitim olanaksızlığına bağlıyor...
ha yani onca kolajler, paralı kaliteli eğitim veren okullar yok sanki hiç memlekette?...
onlardan çıkaymış bir tanede köprü, uydu, uçak yapan?... ee ona kalırsa bizimde okul bitirmiş türk mühendislerimizin bir yağmurda kavşakları, alt geçitlerin hatta otoyolların göl haline gelmesini sağlayan beceri ve yetenekleri var...
japonlar'da, amerikalılar'da var mı böyle üstün yetenekli mühendisler haciii?...
ha yani onca kolajler, paralı kaliteli eğitim veren okullar yok sanki hiç memlekette?...
onlardan çıkaymış bir tanede köprü, uydu, uçak yapan?... ee ona kalırsa bizimde okul bitirmiş türk mühendislerimizin bir yağmurda kavşakları, alt geçitlerin hatta otoyolların göl haline gelmesini sağlayan beceri ve yetenekleri var...
japonlar'da, amerikalılar'da var mı böyle üstün yetenekli mühendisler haciii?...
Dışardan bakan insanların 'zengin zuppe' olarak gördüğü ogrencilerin yetiştiği okuldur. Ama herkes bilmez ki TED'li olmak ayricaliktir.
eğitim kadrosunun, öğrencilerle ebeveynlerinden fazla ilgilendikleri, öğretimden çok eğitimi baz alan, çağdaş kurum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar