bugün
- düşünürken tavana bakmak3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü3
- falıma bakmak isteyen var mı11
- yastığın soğuk tarafı2
- herbokolog2
- iş flörtü3
- kemal kılıçdaroğlu9
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız4
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- erkek erkeğe açık oylaşmak9
- müşriklerin esasında putlara tapmaması6
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- sokak köpekleri sorununun çözümü2
- yaz aşkı bulamamak4
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- bir şeyler söyle3
- göğüs dekoltesi olan erkek2
- ayrılığın 7 aşaması4
- midenin tencere olması3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- ibrahim hacıosmanoğlu'nun dünya kupası açıklaması3
- çita leopar jaguar farkı2
- her entryde artılama ve kalp isaretleme2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo3
- su içmekten göbeğin çıkması3
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- çifte memiş2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 1 euro 52 93 tl3
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- online yazarlar8
- manipülasyon nasil önlenir5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ikna sanatı2
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
ilkokul yıllarımı kayseri kolejinde geçirdiğim eğitim kurumları derneği. aynı zamanda ailemden üyelerin uzun yıllar öğretmenlik yaptığı, o yüzden öğretmenler odası ve daha ziyade departmanda geçirdiğim uzun yılların öğretmen kadrosu ve yönetim kısmına tanıklık etmeme olan katkısı sayesinde kayserideki okulu artıları ve eksileriyle tanımış ve onun içinde yaşamış oldum.
yeri gelir herkesten önce orda olur, çoğu zaman da son ders bitiminden uzun saatler sonra okulu terk ederdim. okuduğum yıllarda içerisinde ufak bir hayvanat bahçesi barındırırdu, kayseri için pek yadsınasıydı tabi o zamanlar. herkes gidince bahçenin ve lojman önündeki parkın tadı farklı olurdu. sakince kampüsün tüm noktalarını keşfederdik kuzenimle.
sayesinde ilkokul 3ten itibaren yabancı öğretmenlerden ingilizce eğitimi alabilmiş, uluslararası olabilmenin ne demek olduğunu o aslında bahçesi pek ufak duvarlarla* çevrili, sonradan gittiğimde elbet gözüme ufacık görünen binalarda hissedebilmiştim. A blok ve B blok vardı, bir de C yani lise. geçen gittim, yanındaki ayakkabıcıda ayakkabımı yaptırdım. cemal usta. sordum, kolej aynı kolej mi diye. aynı hocam dedi. sevindim.
şimdiki yönetimine dair duyduğum tüm çirkinliklere rağmen ted kayseri koleji'nin aklımda hep güzel kalmasını isteyerek, cemal ustanın elini sıkarak ordan uzaklaştım. bu kez içine girmeye cesaret edemedim.
yeri gelir herkesten önce orda olur, çoğu zaman da son ders bitiminden uzun saatler sonra okulu terk ederdim. okuduğum yıllarda içerisinde ufak bir hayvanat bahçesi barındırırdu, kayseri için pek yadsınasıydı tabi o zamanlar. herkes gidince bahçenin ve lojman önündeki parkın tadı farklı olurdu. sakince kampüsün tüm noktalarını keşfederdik kuzenimle.
sayesinde ilkokul 3ten itibaren yabancı öğretmenlerden ingilizce eğitimi alabilmiş, uluslararası olabilmenin ne demek olduğunu o aslında bahçesi pek ufak duvarlarla* çevrili, sonradan gittiğimde elbet gözüme ufacık görünen binalarda hissedebilmiştim. A blok ve B blok vardı, bir de C yani lise. geçen gittim, yanındaki ayakkabıcıda ayakkabımı yaptırdım. cemal usta. sordum, kolej aynı kolej mi diye. aynı hocam dedi. sevindim.
şimdiki yönetimine dair duyduğum tüm çirkinliklere rağmen ted kayseri koleji'nin aklımda hep güzel kalmasını isteyerek, cemal ustanın elini sıkarak ordan uzaklaştım. bu kez içine girmeye cesaret edemedim.
--spoiler--
bozkırda yeşil bir yuva bilgi yuvası, orda gönüllere dolar dostluk havası. kız, erkek bütün çocuklar vermiş el ele. yarın hepsi de yurt için birer meşale.
--spoiler--
(bkz: canım okulum)
bozkırda yeşil bir yuva bilgi yuvası, orda gönüllere dolar dostluk havası. kız, erkek bütün çocuklar vermiş el ele. yarın hepsi de yurt için birer meşale.
--spoiler--
(bkz: canım okulum)
kuzey kıbrıs ta okul açan dernek.
bu seneki ted konferansına (bkz: #3663758) türkiye'den bir yazar, elif şafak da katılmıştır.
http://www.ted.com/talks/..._politics_of_fiction.html
http://www.ted.com/talks/..._politics_of_fiction.html
insana ana dili gibi ingilizce öğreten yegane güzel kurum.
Türkiye PEN Merkezi ile birlikte israil devletinin Filistin'e ve Gazze'ye saldırısını protesto etmek ve Filistin halkıyla dayanışmak amacıyla Suriye'ye gidecek dernek.
samsun'a da kolej açmış eğitim kurumu.
yıl itibariyle * işi çok fazla ticarete dökmüş olduğunu düşündüğüm okul.
tenis eskrim dağcılık kulübü.
(bkz: türkiye de tenis)
(bkz: türkiye de tenis)
edward ismi icin en cok kullanilan kisaltma.
(bkz: ted aliağa koleji)
(ing.) theodore isminin kisaltilmis versiyonu.
Herşey geçmişte güzeldi ted için.. basketbol takımı 1. ligde fırtınalar kopartırdı.. Kızılayın göbeginde kendi ruhunu yansıtmıştı.. Gene gururla söylerim Ted mezunuyum diye ama artık ne ruhu kalmış ne de bir anlamı
Kampüs aslında kızılaydan daha güvenli fakat sagolsun servis şöförleri ve güneşin batışını seyretmek için çatıya çıkan ve dengesini kaybedip hayatını kaybeden bir gerizekalı sayesinde okulun adı kirlenmiştir.. Elbette okul idaresi de suçludur hatta Okul idaresinin mallıklarını yazsak destan olur ama bal tutan parmagını yalar demek bence daha dogrudur..Ted hakkında su an söyleyebilecegim tek olumlu şey diger liselerdeki gibi okula polat alemdar jr. gibi girip de dehşet saçan ögrenciler yok. En azından şimdilik
Kampüs aslında kızılaydan daha güvenli fakat sagolsun servis şöförleri ve güneşin batışını seyretmek için çatıya çıkan ve dengesini kaybedip hayatını kaybeden bir gerizekalı sayesinde okulun adı kirlenmiştir.. Elbette okul idaresi de suçludur hatta Okul idaresinin mallıklarını yazsak destan olur ama bal tutan parmagını yalar demek bence daha dogrudur..Ted hakkında su an söyleyebilecegim tek olumlu şey diger liselerdeki gibi okula polat alemdar jr. gibi girip de dehşet saçan ögrenciler yok. En azından şimdilik
tamı tamına 9 sene okuduğum okul. derslere girmekten çok sanat aktivitelerinde vakit geçirmiştim, özellikle lisede. hocaları sayesinde çok iyi bir eğitim verir ve öğrencinin genellikle doğru mesleği seçmesine önayak olur bu okul. ancak şöyle bir gerçek vardır ki, ünlü olmayan mezunlarına hiçbir zaman değer vermemektedir. hocalar sizi hatırlarlar, severler, arayıp sorarlar ama idare malesef bundan acizdir. hatta öylesine acizdir ki, yapılan 75. yıl kutlamalarına mezunlar davet bile edilmemiştir. orda gecenin sunumundan söylenecek şarkılara kadar bu işi mezunların yapması gerekirken,* elinde mezun korosu gibi bir topluluk varken oraya lise korosunu çıkartıp şarkı çığırtmanın ve bunca mezunun kalbini kırmanın ne alemi vardır????
malesef hocaları dışında ted bir ticaret yuvasına dönmüştür. o allahın s.ktirettiği yerde olan kampüs ise uğursuz olarak nitelendirilmektedir ve kolej ruhuna ait hiçbir şey taşımamaktadır. o binaya taşınıldığından beri ted'in 3 öğrencisi vefat etmiş, biri de kolundan olmuştur. para kazanacağız diye kolejler sınavıyla öğrenci kabul edilmeye başlanması, öğrenci profilini zayıflatmış, dışarıya sadece parası olanların çocuklarını okutabileceği bir yer izlenimi vermeye başlamıştır. bütün bunlara rağmen türkiyenin en iyi eğitim veren kolejidir. umarım eski haline döner her şey ve ben de tekrar gönül rahatlığıyla ted'den okulum diye bahsedebilirim..
malesef hocaları dışında ted bir ticaret yuvasına dönmüştür. o allahın s.ktirettiği yerde olan kampüs ise uğursuz olarak nitelendirilmektedir ve kolej ruhuna ait hiçbir şey taşımamaktadır. o binaya taşınıldığından beri ted'in 3 öğrencisi vefat etmiş, biri de kolundan olmuştur. para kazanacağız diye kolejler sınavıyla öğrenci kabul edilmeye başlanması, öğrenci profilini zayıflatmış, dışarıya sadece parası olanların çocuklarını okutabileceği bir yer izlenimi vermeye başlamıştır. bütün bunlara rağmen türkiyenin en iyi eğitim veren kolejidir. umarım eski haline döner her şey ve ben de tekrar gönül rahatlığıyla ted'den okulum diye bahsedebilirim..
ted; bir çok şubesi bulunan pastahane&cafe tarzı bir mekandır. çapa'da da ayrıca bir şubesi bulunmakta.
Gerceği ve en iyi eğitim vereni ankarada olan, istanbuldakinin yalan oldugu ve 2 sene mi orda harcadıgım okul. Fakat sosyal branşlarda çok iyiler. ögrencının yetenekleriniini ortaya cıkarmada cok buyuk rol oynuyorlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar