bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- kemalist dünya19
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- yazarların iyi olduğu konular9
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- birsin allahım2
- üniversitelerin gereksiz olması12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kendi kendine gülmek2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
entry'ler (338)
hayli farkındalık dolu ve iyi.
Bumeranglı küfürdür.
hep sorarım da ondan.
reklam kokan haraketler bunlar hatun profilden saçı düzgün dursun die amma çaba vermiş.
duy lan beni duyyyyy.
Bu gece ilk kez geldi aklıma yanlizligimin tarihi,herşeyin tarihie bakariz ,yanlizligim napmis bugüne kadar ne zaman yükselmiş ne zaman inmis tabi nerden bakinca kime gore inmis çıkmış , yanlizligimin bana ait oluşun güzel kılan seni çoğu şey gibi istemeden de olsa seçimimsin. Tarihine baktim da cok eskiden ber benimlesin küçüklugum duyulmayisim var etmis seni köklerini çok derinden capalayarak atmislar el birligiyle farkinda olmadan farkinda olmamalari onlarin suçsuz kilmasa da ! Zaman geciyor (cok uzun bi tasvir sekline uymayan ) zamanla sana dokundukca ki kimi zaman sana dokunmamak icin etrafinda ne sekiller cizdim sinek isirigina dokunmamak icin , sonra dokundum sana duydum seni anladım ki seni ilk ben duymadan kimse duyamazmis senin farkina varmam lazımmış ki derman bulabiliyim sana dokundum oksadim sardim seni her yandan baktim yokluklara , sonra mi... en aci anlar onlardi sanki o acimasiz insanlardan sonra seni bide ben duymamisim yillarca sonrasini biliosun değiştim degisiyorum degisicem de ... Onların öğrettiği gibi olmayarak!
Ağzı bozuk üstelik duyulmamisligim verdiği öfkeden belli.
Beni ne sevsin ne de nefret etsin olsam da olsun olmasam da onun için kafaya takıp sarmasin bana.
Uzun zamandir yanliz kalınmamis demek...
çok yanlız kalmış artık kendine sarmaktanda sıkılmış insan , ilk gelene gider.
çok yanlız kalmış artık kendine sarmaktanda sıkılmış insan , ilk gelene gider .
şu an itibariyle , Çılgın hırsız yani gru .
beni her zaman sorumluluk altına sokan insandır , o bana yardım edince ben de kendımı bişey almak zorunda hissediyorum .
belli bi yaşa kadar olabilir ama sonrası baba özlemidir derim.
öğrendim ki kımsenın umru değilim ve kendime dönmeye kara verdim , ahh ne varsa bende varr .
beni istemeyeni ben hiç istemem hıh .
great teacher onizuka nedir dıye baktım heralde onemlı dedım bı baktım anime cıktı .buna da başlık açılır mı arkadaş.
deprem.
hem okula hem işe gidip 2.73 luk bir ortalamaya sahip olmak .
%1 lık bır oy oranı da olsa en azından her zaman safını bellı etmiş topluluk .