bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet6
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birsin allahım2
- kemalist dünya19
- futbol21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- yazarların iyi olduğu konular9
- üniversitelerin gereksiz olması12
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- birader yazar olmak13
- zor zaman şarkıları2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- yürüyüş flörtü3
- ıhlamur kokusu2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
entry'ler (338)
hayli farkındalık dolu ve iyi.
Bumeranglı küfürdür.
hep sorarım da ondan.
reklam kokan haraketler bunlar hatun profilden saçı düzgün dursun die amma çaba vermiş.
duy lan beni duyyyyy.
Bu gece ilk kez geldi aklıma yanlizligimin tarihi,herşeyin tarihie bakariz ,yanlizligim napmis bugüne kadar ne zaman yükselmiş ne zaman inmis tabi nerden bakinca kime gore inmis çıkmış , yanlizligimin bana ait oluşun güzel kılan seni çoğu şey gibi istemeden de olsa seçimimsin. Tarihine baktim da cok eskiden ber benimlesin küçüklugum duyulmayisim var etmis seni köklerini çok derinden capalayarak atmislar el birligiyle farkinda olmadan farkinda olmamalari onlarin suçsuz kilmasa da ! Zaman geciyor (cok uzun bi tasvir sekline uymayan ) zamanla sana dokundukca ki kimi zaman sana dokunmamak icin etrafinda ne sekiller cizdim sinek isirigina dokunmamak icin , sonra dokundum sana duydum seni anladım ki seni ilk ben duymadan kimse duyamazmis senin farkina varmam lazımmış ki derman bulabiliyim sana dokundum oksadim sardim seni her yandan baktim yokluklara , sonra mi... en aci anlar onlardi sanki o acimasiz insanlardan sonra seni bide ben duymamisim yillarca sonrasini biliosun değiştim degisiyorum degisicem de ... Onların öğrettiği gibi olmayarak!
Ağzı bozuk üstelik duyulmamisligim verdiği öfkeden belli.
Beni ne sevsin ne de nefret etsin olsam da olsun olmasam da onun için kafaya takıp sarmasin bana.
Uzun zamandir yanliz kalınmamis demek...
çok yanlız kalmış artık kendine sarmaktanda sıkılmış insan , ilk gelene gider.
çok yanlız kalmış artık kendine sarmaktanda sıkılmış insan , ilk gelene gider .
şu an itibariyle , Çılgın hırsız yani gru .
beni her zaman sorumluluk altına sokan insandır , o bana yardım edince ben de kendımı bişey almak zorunda hissediyorum .
belli bi yaşa kadar olabilir ama sonrası baba özlemidir derim.
öğrendim ki kımsenın umru değilim ve kendime dönmeye kara verdim , ahh ne varsa bende varr .
beni istemeyeni ben hiç istemem hıh .
great teacher onizuka nedir dıye baktım heralde onemlı dedım bı baktım anime cıktı .buna da başlık açılır mı arkadaş.
deprem.
hem okula hem işe gidip 2.73 luk bir ortalamaya sahip olmak .
%1 lık bır oy oranı da olsa en azından her zaman safını bellı etmiş topluluk .