bugün

filmlerde veya dizilerde oynanan, bazı oyuncular için zor olabilen hafif cinsel içerikli sahnelerdir.
bir çok erkekte izlerken kendinden iğrenebileceği duygular yaşatır. çünkü bir kadına tecavüz edilmektedir ve siz o görüntüyü izlemekten haz alıyorsunuzdur.
(bkz: irreversible)
genel izleyici kitlesinin en çok tırstığı sahnelerden biridir. anne baba, çoluk çocuk hep birlikte filme dalınmıştır, lakin gidilen yol; yol değildir bu da bellidir. az sonra gerçekleşecek olan sahne aile tarafından nasıl atlatılacaktır bu düşünülmektedir. genelde veletlerden biri eline kumandayı aldığı gibi kanalı değiştirmektedir. bu mevzuda klasik aile içi sıkıntılardan biri hatta tabudur.
gen filmi son 17 dakka, sahan gökbakar'ın doğa rutkay'a tecavüz ettiği sahne.
artık sanatından öte,izleyicilerin ilgisini çekebilmek adına uygulanan bir olta uygulamasıdır..
bir çok abazanın yandan zevklendiği sahne.
her şey bir yana 'dönüş yok' filminde yanımdaki bayan izleyiceleri böğürtürcesine dışarı çıkmalarına sebeb olan sahnelerin bütününe denebilir. açıkcası ağırdı hakkatende.
coşkun'lu günlerden gelen bizler için çok sertti.
en iğrencini barda filminde görebileceğimiz sahnedir.
köprü dizisinde şehrin valisini canlandıran erdal beşikçioğlu'nun irem altuğ'la oynadığı sinema filminde (bkz: eve giden yol 1914) irem altuğ'un erdal beşikçioğlu'na tecavüz ederek adamın utanmasına ve bu sebeple çekimlerde aksaklık çıkmasına neden olan sahnedir.