bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- owner of a lonely heart2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- içtim şarabı13
- erkekler neden erken ölür3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- enjoy im vaccinated3
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- günün şiiri6
- kadir inanır22
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- dümbelettin efendi2
Haftada 5 güne Çıktı ; erken arttırdı Acun bu yıl. Semih im yağını Çıkarır artık,
bikinili kadın görme adına geçen yılları aratan yarışma.
lan şunlara söyleyin de biraz bikini ve mayo falan giysinler. evet.
lan şunlara söyleyin de biraz bikini ve mayo falan giysinler. evet.
Oylama sonucunda gore, damlanin söyleyeceği isim gidecektir.
9. ibrahim
8. gizem memiç
7. aylin
6. zafer
5. nihal
4. efecan
3. serkay
2. damla
1. semih
9. ibrahim
8. gizem memiç
7. aylin
6. zafer
5. nihal
4. efecan
3. serkay
2. damla
1. semih
Reklam bitince biri mesaj atsın. Arada kara sevda izliyorum.
daha adaya ayaklarını basmadan semih'e sataşmaya başlayan, senaryo gereği ada'da daha bismillah semihe yürüyen kurgusal durum, yapılan anlaşmalar doğrultusunda sözleşmesi biten yarışmacının elenmesi ile sonlanacaktır. inandırıcılığı kalmayan basit bir tiyatro oyunundan farkı olmayan bu yarışma en başından bu yana zaman kaybıdır.
sms oylaması da inandırıcı değildir. sonuç itibari ile yapımcı firma ve ekibi elenmesini istemediği oyuncuya sms'si basıyordur. reklam kuşağı bu kadar geniş olan bir yayında bir reklam gelirinin sms'e aktarılması ya da telekominikasyon firması ile yapılacak bir barter işi fazlasıyla çözer. (netekim turkcell gerek reklam kuşağında gerekse oyunlarda ve ödüllerde çok fazla söz sahibidir.)
neyse sevemiyorum bir türlü...
sms oylaması da inandırıcı değildir. sonuç itibari ile yapımcı firma ve ekibi elenmesini istemediği oyuncuya sms'si basıyordur. reklam kuşağı bu kadar geniş olan bir yayında bir reklam gelirinin sms'e aktarılması ya da telekominikasyon firması ile yapılacak bir barter işi fazlasıyla çözer. (netekim turkcell gerek reklam kuşağında gerekse oyunlarda ve ödüllerde çok fazla söz sahibidir.)
neyse sevemiyorum bir türlü...
O piti piti ile başlayan; Zafer'in kudurması ; serkay ın adaylığı ile biten yarışmayı trolleme olayı süperdi. Eminim acun da pişmandır Semih in orada olmasından ama Reyting kaygısı onu yarışmada öncelikle Semih ; ikincil olarak Morgül ve Nihal e bağlı kılıyor. Troll Semih i destekliyoruz hem de sonuna kadar. Hakettiği ütopya birinciliğini elinden alan acun a hayatının ayarını veriyor her seferinde. Resmen programı sabote ediyor.
Aylin i gönderiyormuş damla; bir daha nah 2. Olur.
nihal gibi bir faydasız parazit orda dururken oyun kazandıran aylin'i gönderen damla gibi bir amip beyinliyi barındıran yarışma programı.
nihal'in reyting için kollandığı kabak gibi ortada olan yarışma. gönüllüler'in en güzel kızını bir paçoz uğruna elediler.
survivor 2015 all-star dan sonra sarmayan bir programdır. geçen seneki hevesi verememektedir.
avatar atakan ya da ibrahim giydirir'in kazanmasını istediğim yarışma. olacaksa en yakışıklı olan şampiyon olsun lol.
henüz takip edemediğim yarışma,genellikle tüm survivor serilerini izlemişimdir. ne yalan söyleyeyim alex de souza filan gelecek denince iyice heyecanlanmıştım ama yalan olmuş herhalde. acun resmen viral reklam yapmış. açtığım gibi kapattım aq.
semih öztürk halkın değerleri diye diye yürürken bir de şiir patlatıp selam çakmıştır o değerlerini öğreteceği halkına. sen giderken biz geliyorduk be semih. o değerleri, değer olduğu için değil kendine paravan olduğu için kullandığını anlamayacak kadar aptal mı sandın bizi.
acun, semihten ve cadde bebelerinden vazgeçmek istemediğinden sıralama ona göre ayarlanmış. aylin gitmeyeceğidi de asalak nihal mi gideceğidi. raitingi olmayan gidiyor haliyle.
edit: düzeltme
edit: düzeltme
(bkz: kadın kadının kurdudur) gereksiz bir kadın fedakarlığından öte başka bir şey değil idi dün akşam yaşanan.
kadınlardan için "Duygusal işkencelere bağımlılar" diyenlere hep karşı çıkmışımdır. ama sanırım bu tespit haksız da sayılmaz.
kadınlardan için "Duygusal işkencelere bağımlılar" diyenlere hep karşı çıkmışımdır. ama sanırım bu tespit haksız da sayılmaz.
yeni hafta öncesi derin analiz yaparak bol spoiler vereceğim yarışma programı
--spoiler--
- Damlanın elenme sonrası verdiği röportaj sonrası söylenebielcek tek bir şey var iyiki elenmiş, survivor da zaten yapamayacağını alenen itiraf etmiş, çok acıktım artık dayanamıyordum yarışmaları kaybedecektim şeklinde açıklamalar ardından bol bo lsemih şöyle semih böyle açıklamaları ile o iyi duruşunu yerle bir etmiş bir röportaj ile.
Damlanın ise konsey sonrası hali bol oy isteme potansiyelli bol ağlamalı, rüyalarıma giriyor vb. açıklamaları ile dolu, bundan sonra sms de biraz işi zor, ama bilinmez bizim millet ağlayanı sever.
Semih ise elemeye hiç takılmamış, çokta con con demeye devam ediyor.
Ünlüler adası bu hafta fena Yılmaz morgülün yattaraya atar yapması, yattaranın artık sessiz kalmaması vs. güzel bir hafta izleriz.
--spoiler--
--spoiler--
- Damlanın elenme sonrası verdiği röportaj sonrası söylenebielcek tek bir şey var iyiki elenmiş, survivor da zaten yapamayacağını alenen itiraf etmiş, çok acıktım artık dayanamıyordum yarışmaları kaybedecektim şeklinde açıklamalar ardından bol bo lsemih şöyle semih böyle açıklamaları ile o iyi duruşunu yerle bir etmiş bir röportaj ile.
Damlanın ise konsey sonrası hali bol oy isteme potansiyelli bol ağlamalı, rüyalarıma giriyor vb. açıklamaları ile dolu, bundan sonra sms de biraz işi zor, ama bilinmez bizim millet ağlayanı sever.
Semih ise elemeye hiç takılmamış, çokta con con demeye devam ediyor.
Ünlüler adası bu hafta fena Yılmaz morgülün yattaraya atar yapması, yattaranın artık sessiz kalmaması vs. güzel bir hafta izleriz.
--spoiler--
Favori atakan gibi duruyor.
Çünkü gönüllülerde kazanmaya odaklı kimse yok hepsi sanki öylesine gelmiş tatildeyiz havalarında.
Bir tane güçlü bir aday varmı diye sorulsa cevap verileceğini zannetmiyorum. Kızlarda damla iyi yarışmacı aylini söylemeseydi iyiydi Nihal varken aylini söylüyor buradan anlaşılıyorr ne kadar önemsedikleri.
Çünkü gönüllülerde kazanmaya odaklı kimse yok hepsi sanki öylesine gelmiş tatildeyiz havalarında.
Bir tane güçlü bir aday varmı diye sorulsa cevap verileceğini zannetmiyorum. Kızlarda damla iyi yarışmacı aylini söylemeseydi iyiydi Nihal varken aylini söylüyor buradan anlaşılıyorr ne kadar önemsedikleri.
kara madde arayışını sürdürürken ve atam altı parçacıklarını araştırırken, mola verdiğim zamanlarda izliyorum.
adamsın semih!
adamsın semih!
bugün dokunulmazlığı gönüllüler kaybetmezse, önümüzdeki haftanın da konseyin de hiçbir anlamı olmaz.
semih birini adadan göndermeyecekse ne anlamı var o konseyin?
semih birini adadan göndermeyecekse ne anlamı var o konseyin?
Atakan efsane Adam.
Her izleyişimde "bu Adam yine ne yapıyor" diyorum.
Her izleyişimde "bu Adam yine ne yapıyor" diyorum.
isim: Nagihan
Soyisim: beni kıskanıyorlar
Soyisim: beni kıskanıyorlar
ezgi avcı'nın bariz kaliteli bir kız olduğunu gösteren yarışma. kavgada bile çirkinleşmiyor. ama düzgün biri olduğu için adada fazla kalması zor. hele bu hafta ebru giderse iyice yalnız kalacak kızcağız.
nagehan abinin diğer kadın yarışmacıları küçümseyip, egom yok dediği yarışma.
Yayınladığı akşamlarda Reytinglerde hep iyi dereceler alan ve Acun Ilıcalı'nın sunduğu yarışma programı.
All Stars sezonunun ardından çok vasat olduğunu söylemek mümkün.
Şampiyonu da şimdiden belli gibi.
(bkz: Çağan atakan arslan)
All Stars sezonunun ardından çok vasat olduğunu söylemek mümkün.
Şampiyonu da şimdiden belli gibi.
(bkz: Çağan atakan arslan)
Bu gece ebru'nun veda edeceğini düşündüğüm yarışma.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar