bugün
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- bugün de meme atan olmaması5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- olduğundan genç göstermek10
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- ez te hezdikim6
- evlilikteki en büyük sorun3
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- 22 haziran 20262
- üniversite sınavına geç kalmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- balkonu camla kaplatmak7
- istanbul6
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- paris te son tango2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- opel omega b2
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- 2026 dünya kupası14
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- futbol12
- red bull2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yazarların en sevdiği meyve9
- yenidünya2
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- pornoyu bırakmak5
- güne bir şarkı bırak18
- fransız arabalarının tekerlekli tabut olması2
- fas'ın dünya kupasında dördüncü olması2
- köyde gece tuvalete gitmek6
8. nesil yavşak.
şaka maka iyi yazar...
şaka maka iyi yazar...
gönüllerin fatihi, bir garip deli yürek. hepsinden de öte adam gibi adam. her daim sevip sayar, "başımızın üstünde yerin var reis" deriz. öyle de naiflik işlemiş içimize.*
liseli. harbi liseli ya. araştırmadan etmeden yazdığını gözüne sokunca içerlemiş. canım benim.
görsel
görsel
sözlükteki mhp ve ülkücü düşmanlarının arasına yeni katılan yazardır.arkadaş kinini nefretini kussun belki açılır.
sekizinci nesil, doğum günün kutlu olsun yazarı.
Küfürbaz yazardır. Lime vire indirme programına bile hallendiği görülmüştür deyip, derhal uzaklaşıyorum nick altından.
sürekli bir şeylerle seks yapma niyetinde değilse er-erbaş dönemini geçirdiğini, geçirmiş olsa bile hala etkisinde kaldığını düşündüğüm yazar.
kraldır. dokunanı yakarım.
liseli ve abazan. bunları yazdık. herkes aynı şeyleri tekrar etmekle yorulmasın abiler.
siz, entelektüel ve bilgi birikimli beyinlerinizi yormayın benim için.
siz, entelektüel ve bilgi birikimli beyinlerinizi yormayın benim için.
liseli lafını kullananlar karşı tavır takınırken, bu lafı kullananları marjinal olmaya çalışmakla itham ederken kendisi bu eleştiriyi defalarca adı farklı ama özü aynı başlıklarda tekrar ederek marjinalleşmeye çalıştığının farkında değil.
(#12040222) yarmıştır.
hayatında bir tane osmanlı tarihi kıtabı okuduğunu hatta ve hatta bir tarih kitabı okuduğuna inanmadığım yazar.
(bkz: bak evlat parkta kum var)
(bkz: bak evlat parkta kum var)
rum olduğunu düşünmekteyim.
(bkz: ataka)
herkesten daha fazla türk'tür.
yazar olabilmek için 10 fırın ekmek yemesi gereken dış mihrak.
şimdi bu herifcioğlu sözlükte yazar ha, acırım lan burda geçen 4-5 seneme.
adam kafasına göre sözlükte yazıyo çiziyo, hesap soran yok nasılsa havasında. atma recep din kardeşiyiz diyesim var da boyuna atıyor adam durdurabilmek ne mümkün. dayanamadım kaynak istedim 'elektrik mi olsun gazaltı kaynağı mı' dedi.* gacım hatırlatayım sen beğen yada beğenme bu ülke insanının ecdadıdır osmanlı yada devlet-i ali osman. eğer ki oraya eşi benzeri görülmemiş duyulmamış bir şeyler yazıyorsan seve seve değil sike sike kaynak belirteceksin çünkü iddia sahibi iddiasının ispatıyla mükelleftir. bi zahmet aksini ispatla gibi komikliklerle gelme burada kimse 600 yaşında evliya değil. hayır neremizle güleceğimiz şaşırmamız bir yana eksi vermeye bile acıyoruz o derece durumun, var gerisini sen düşün. belki dank eder kafa.
adam kafasına göre sözlükte yazıyo çiziyo, hesap soran yok nasılsa havasında. atma recep din kardeşiyiz diyesim var da boyuna atıyor adam durdurabilmek ne mümkün. dayanamadım kaynak istedim 'elektrik mi olsun gazaltı kaynağı mı' dedi.* gacım hatırlatayım sen beğen yada beğenme bu ülke insanının ecdadıdır osmanlı yada devlet-i ali osman. eğer ki oraya eşi benzeri görülmemiş duyulmamış bir şeyler yazıyorsan seve seve değil sike sike kaynak belirteceksin çünkü iddia sahibi iddiasının ispatıyla mükelleftir. bi zahmet aksini ispatla gibi komikliklerle gelme burada kimse 600 yaşında evliya değil. hayır neremizle güleceğimiz şaşırmamız bir yana eksi vermeye bile acıyoruz o derece durumun, var gerisini sen düşün. belki dank eder kafa.
Osmanlıyı tanımayan, 1453'e zorbalık diyebilen, belli bir konuya takılmış fakat yeterince bilmeden atıp tutan yazarcık. kendisine hande yener - atma diyerek gereken cevabı vermiştir.
bir sırp milliyetçisi kadar osmanlı düşmanı... eleştiri falan değil, düşman...
bence yanlış yapıyor. eğer solcuysa, kemal tahir falan okusun. hikmet kıvılcımlı'nın yazdıklarını veya... sonuçta sırp milliyetçisi kafasıyla solculuk yapmaya kalkıştığınız için değil mi bunca toplumdan uzak oluşunuzun sebebi?
bence yanlış. neyin ne olduğunu anlamamış. benim eleştirim bu!
bence yanlış yapıyor. eğer solcuysa, kemal tahir falan okusun. hikmet kıvılcımlı'nın yazdıklarını veya... sonuçta sırp milliyetçisi kafasıyla solculuk yapmaya kalkıştığınız için değil mi bunca toplumdan uzak oluşunuzun sebebi?
bence yanlış. neyin ne olduğunu anlamamış. benim eleştirim bu!
yazar alımında kalitesizliğin önemli göstergelerindendir. bundan delikli conta bile çıkmaz. babam beş para etmez derdi de ben beş parayı görmüşüm, hatırlamıyorum. delikli contaya benziyor dediydi babam. ben deliksiz conta görmedim pek. babamı bir arayayım deliksiz conta varmıymış. aradım sordum. delikliden sonra virgül koyacakmışım. delikli, contaya benzer birşeymiş. sora da küfretti. gece gece neden yatmıyorsun diye sordu. ben de boş bulunup sen sanki yatıyon a.q. dedim. bir sürü laf duyduk, küfür yedik bir conta için.
gece gece kimsenin durduk yere övmediği osmanlı tarihini durduk yere kötülemektedir. daha doğrusu övünenleri kötülemektedir. sanırım rüyasında yeniçeri dürttü uyandığı gibi sözlükte buldu kendisini yazarı.
üstüne fazla gidilmemesi gereken yazar. sonuçta herkes tek başına çıplak bir vücutla fırlatıldı bu dünyaya. kimse okkalı değil sözlükte. isteyen istediği yolun taraftarı olabilir. eğer herkesi bir yolun taraftarı yapmaya zorlarsanız bu yolsuzluk olur. adam sevmiyor osmanlıyı vesselam. hadi dağılın seviyorum sizi.
kimse eleştirilemez değildir, ne şahıslar, ne fikirler hele bir imparatorluk asla. imparatorluğu eleştirerek tartışma ortamı yaratan yazar. ama küfür etmeden efendice yazsın isteğimiz budur kendisinden.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar