bugün
- akp aslında yok her şey dekor5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yazarların imza parfümleri12
- lise4
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- kıskanmak7
- mutluluğun fark edilmemesi8
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- erkekler neden az yaşar7
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- devlet gücü6
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- anın görüntüsü17
- 2026 dünya kupası23
- oyuncu koltugu4
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- ibadet4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- akp seçmeni2
- güney afrika güney kore maçı saat 4 te trt spor da3
- anlamak3
- my number one3
- düşün ki o bunu okuyor16
- lionel messi11
- naruto dayi3
- futbol16
- ameliyat olmak8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- dünya8
- karsan jest2
- duygusal yankı2
- sözlük kızlarının vücutları15
mantığı kolaydır. temel fizik bilgisine dayanır. ancak ne zaman ki vize final dönemi gelir tüm statik bilgin işe yaramaz. alttan alır durursun yıllarca.
bu dersten kalanlara "ulan ajdar bile vermis bu dersi de muhendis olmus" demekten kendimi alamiyorum.
(bkz: ben aptal değilim makine mühendisiyim)
(bkz: çikita muz statiğine giriş)
(bkz: ben aptal değilim makine mühendisiyim)
(bkz: çikita muz statiğine giriş)
an itibariyle fd ile kaldığımı öğrendiğim ders.
vizelerden 44 45 alıp da kalmak koyuyor be abi.
sınıf ortalaması zaten 10du, 80 kişide ilk 10daydık, ne değişti? koca bir hiç.
vizelerden 44 45 alıp da kalmak koyuyor be abi.
sınıf ortalaması zaten 10du, 80 kişide ilk 10daydık, ne değişti? koca bir hiç.
ilk konulara baktığınız da ''ahahahaha, amk statik dedikleri ders bu muymuş'' falan dersiniz ama sonra anlarsınız ki onlar sadece çerez.
statiği iyi olan bir arkadaş arıyorum, 2 tane sorum olacak kendisine.
statiği iyi olan bir arkadaş arıyorum, 2 tane sorum olacak kendisine.
hani bir derse küfür etmek istersiniz, hangisine etsem diye düşünür düşünür durursunuz işte bu o derstir.
belki zor falan değildir, kabul ediyorum. her şey denge. sağ kuvvetler sol kuvvetlere, yukarı kuvvetler aşağı kuvvetlere eşit olacak.
halbuki amk dersi, hiç de öyle değil. olmuyor lan, bildiğin olmuyor. hoca sınıfta 2 farklı yöntem soru çözerken, sınavda diğer sonsuz tane farklı yöntemden soru sorar.
allah belanı versin statik!
belki zor falan değildir, kabul ediyorum. her şey denge. sağ kuvvetler sol kuvvetlere, yukarı kuvvetler aşağı kuvvetlere eşit olacak.
halbuki amk dersi, hiç de öyle değil. olmuyor lan, bildiğin olmuyor. hoca sınıfta 2 farklı yöntem soru çözerken, sınavda diğer sonsuz tane farklı yöntemden soru sorar.
allah belanı versin statik!
Hibbeler ve Meriam amcaların katkılarıyla hazırlanan derstir. Velhasıl Hibbeler ve Meriam amcalar kitaplarında sordukları soruları hazırlarken çözüleceğini unutmuşlardır. Zira her konudan ortalama 100 soru sormaları ve her sorunun ortalama 15 dk sürmesi gerçeği öğrenciyi derin düşüncelere daldırmaktadır. Hibbeler ve Meriam amcaların yine de ellerinden öpmek gerekir...
Genel olarak Makina mühendisliğinde 1. sınıf 2. dönem alırsınız bu dersi. ilk dönem tarih beden öyle geçmiştir. anca gidip gelmişsinizdir. Statiği görünce katır tepmişe dönersiniz. Ne kadar büyük bir yükün altında olduğunuzu hissettirir. Gelecekteki sizi bekleyen zorluğun belirtisidir diyebiliriz.
(bkz: bu yolun sonu bombok biyere çıktı)
(bkz: Statiğin devamı olarak Dinamik)
(bkz: bu yolun sonu bombok biyere çıktı)
(bkz: Statiğin devamı olarak Dinamik)
okulumun uzamasına neden olan , tek ders sınavında 2. sınden gecıp statik 1 den kalmayı nasıl basardıgımı anlamadıgım zar zor mezun oldugum derstir.
birde mekanik dersi vardır ki statiğin kardeşi sorma gitsin akla zarardır efendim akla zarar.
birde mekanik dersi vardır ki statiğin kardeşi sorma gitsin akla zarardır efendim akla zarar.
sinirimi bozan derstir.
bi türlü bi düzen oturtamadım kendi hakkında.
bu dersi görenler bilir, şu anda biz 3 boyutlu kuvvetlere falan yeni geçtik sınıf olarak.
ve ben geriden geliyorum ve bulunduğum nokta daha " kafesler sistemi" .
yani götüme şemsiye açık girdi.
o deliği nasıl kapatıcam bilmiyorum ama acele etmem gerekiyor galiba.
özet geçicek olursam; şu derse günü gününe çalışmak gerek mnakoyim.
bi türlü bi düzen oturtamadım kendi hakkında.
bu dersi görenler bilir, şu anda biz 3 boyutlu kuvvetlere falan yeni geçtik sınıf olarak.
ve ben geriden geliyorum ve bulunduğum nokta daha " kafesler sistemi" .
yani götüme şemsiye açık girdi.
o deliği nasıl kapatıcam bilmiyorum ama acele etmem gerekiyor galiba.
özet geçicek olursam; şu derse günü gününe çalışmak gerek mnakoyim.
hayatımı sikmeye aday derstir.
şöyle ki, şimdi bu dersi 1. sınıfın 2. döneminde veriyolar.
ve bu dersi veremessen üstten 2'nin 1nden mukavemeti alamıyorsun.
mukavemeti alamayınca, mukavemet 2yi alamıyorsun.
ondan sonra mukavemeti alamayınca, üstten betonarmeyi ve diğer dönem betonarme 2'yi alamıyorsun.
sonuç olarak bu dersi veremeyen birey, üniversiteyi bir sene uzatıyor.
hayır , ders kolay eyvallah da çok pratik istiyor mnakoyim.
son 1 hafta falan çalışmaya kalkınca da maf oluyor insan.
çok korkuyorum lan sözlük...
şöyle ki, şimdi bu dersi 1. sınıfın 2. döneminde veriyolar.
ve bu dersi veremessen üstten 2'nin 1nden mukavemeti alamıyorsun.
mukavemeti alamayınca, mukavemet 2yi alamıyorsun.
ondan sonra mukavemeti alamayınca, üstten betonarmeyi ve diğer dönem betonarme 2'yi alamıyorsun.
sonuç olarak bu dersi veremeyen birey, üniversiteyi bir sene uzatıyor.
hayır , ders kolay eyvallah da çok pratik istiyor mnakoyim.
son 1 hafta falan çalışmaya kalkınca da maf oluyor insan.
çok korkuyorum lan sözlük...
ilk dersinde vektördü kuvvetti falan derken sallamadığınız dersler arasına giren fakat sonradan o vektörlerin size nasıl saplandığına şahit olduğunuz derstir.
hele de hocası 40 yıllık hocayım tribinde bi yar.doç. ise derse devamlılık zorunu, - ki öpe öpe girmek zorundasın hani notla falan kurtaramazsın öyle bi paradoks varki tek dersi kaçırdığında sonrasını anlama imkanın kalmıyo- ders aralarında ahlak, büyüklere saygı küçüklere sevgi gibisinden nutuklara da katlanmak zorunda kalıyosun. onun dışında eğer finalde vizeden aldığın notun 5 puan bile azını alırsan direk bırakıyo öyle bi şahıs. dersin içeriği ise aslında çalışsan geçersin modunda değil. hele de lisede sayısalcı değilsen bi an karar verip sayısal bölüme girdiysen eğer, en basta sana giren derslerden biri oluyo ona göre karar verin mimarlık ya da mühendislik bölümlerinden birine girecekseniz öğreninde gidin olm!
edit: geçmişim
hele de hocası 40 yıllık hocayım tribinde bi yar.doç. ise derse devamlılık zorunu, - ki öpe öpe girmek zorundasın hani notla falan kurtaramazsın öyle bi paradoks varki tek dersi kaçırdığında sonrasını anlama imkanın kalmıyo- ders aralarında ahlak, büyüklere saygı küçüklere sevgi gibisinden nutuklara da katlanmak zorunda kalıyosun. onun dışında eğer finalde vizeden aldığın notun 5 puan bile azını alırsan direk bırakıyo öyle bi şahıs. dersin içeriği ise aslında çalışsan geçersin modunda değil. hele de lisede sayısalcı değilsen bi an karar verip sayısal bölüme girdiysen eğer, en basta sana giren derslerden biri oluyo ona göre karar verin mimarlık ya da mühendislik bölümlerinden birine girecekseniz öğreninde gidin olm!
edit: geçmişim
Henüz içeriğini buradan öğrendiğim, notlarına bakmaya korktuğum bu gece sabahlamama neden olacak derstir.
mimarlık öğrencilerinin gereksiz bulduğu ders.
an itibariyle bu dersten kalmış bulunuyorum. ama ben gereksiz bulmazdım. çalıştım, sabahladım olmadı. Canım sağolsun.
(bkz: kendini kandırmak)
--
oha geçmişim lan!
an itibariyle bu dersten kalmış bulunuyorum. ama ben gereksiz bulmazdım. çalıştım, sabahladım olmadı. Canım sağolsun.
(bkz: kendini kandırmak)
--
oha geçmişim lan!
kocaeli üniversitesinde dersi geçme oranının %10 ila %15 olduğu ders.
durgun, hareketsiz anlamına gelmektedir.
toplum içindeki temel gruplar ve bunların karşılıklı bağılılığı ile ilişkilerini anlatan yön'dür.
toplum nasıl düzenlenmiştir sorusuna cevap verir.
toplum nasıl düzenlenmiştir sorusuna cevap verir.
mantığı kavrandığında gayet basit olduğu anlaşılan ders.
Hareket etmeyen nesnelerin üzerindeki kuvvet dengeleri üzerinde çalışmalar yürüten bilim dalı. duruk.
dinamik ve mukavemet dersleri icin onkosul* olan, kalmanin en az bir yil okul uzatmakla esdeger oldugu makina muhendisliginin temel dersi.
auguste comte'a göre toplumdaki durağanlığı inceleyen bir düzen kuramıdır.
içerisinde vektörler yük taşıyıcı sistemler momen ve denge atalet momenti gibi konuları barındıra makina mühendisliği 1. sınıf dersidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar