bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- yürüyüş partisi3
- gocu abi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- lucas luthor2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- şemsiyenin ters dönmesi3
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü2
- oyuncu2
- paris te son tango6
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- yazma diyince yazmayan erkek4
- 65 şut çekip gol atamamak3
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- beyaz otomobil satın almak10
- anın görüntüsü15
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it2
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- iş kadını yazarlar6
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- misafir ağırlamak2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- clydeless bonnie3
- ege waw3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- 2026 dünya kupası16
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
Belediye Bedava dağıtıyor galiba mk.
He yerde herkeste mübarek.
Küçüğü neyse de damacana gibi olanlar komik yav.
Yine birilerinin meşhur ettiği zikimsonik şey.
Swh ..
He yerde herkeste mübarek.
Küçüğü neyse de damacana gibi olanlar komik yav.
Yine birilerinin meşhur ettiği zikimsonik şey.
Swh ..
bilmiyorsunuz kardeşim. stanley termosların kralıdır.
savaş malzemesi kadar sağlam!
ömür boyu garantili.
ömür boyu garantili.
Şöyle düşünün bunu kullanırken; anıtkabir de sergilenen bir eşyayı kullanıyorsunuz.
Şimdi kuzenimle konuşuyorum. iki çocuğu var. Birisi birinci sınıf diğeri ortaokulda sanırım.
Okulda Stanley termos meşhurmuş. Büyüğün sınıf öğretmeni yasaklamış öyle olunca almadık şükür ama küçüğe aldım mecbur hepsinde stanley var diyor arkadaşlarında olunca o da istedi diyor.
Aldığı modeli de attı ben de e nasıl sıcak soğuk tutması falan diye soruyorum bilmiyorum çeşmeden suyu doldurup gidiyor dedi..
Abi okulda bu termos ne alakaaaaaaa?
Gece gece şok oldum.
Okulda Stanley termos meşhurmuş. Büyüğün sınıf öğretmeni yasaklamış öyle olunca almadık şükür ama küçüğe aldım mecbur hepsinde stanley var diyor arkadaşlarında olunca o da istedi diyor.
Aldığı modeli de attı ben de e nasıl sıcak soğuk tutması falan diye soruyorum bilmiyorum çeşmeden suyu doldurup gidiyor dedi..
Abi okulda bu termos ne alakaaaaaaa?
Gece gece şok oldum.
Yetişkinlerdeki marka saplantısının küçüklere yansımaları.
Hem ezik hem görgüsüz bok gibi bir kültür.
Hem ezik hem görgüsüz bok gibi bir kültür.
Okulda termos nedir lan…bizim zamanımızda plastik suluklar varı düğmeye basınca kapağı açılır kamışı fırlardı içinden boynumuza asar gezerdik.
bide spor salonunda 1.50 lik kadınlar bunun en büyük boyları ile geziyorlar (şu kamışlı ve saplı olan)o komedi. ablacım sen suluk diye almışsın ama o sende sahra telsizi olmuş bildiğin, tak sırtına kıbrıs a çıkartma yap.
Sporda kullanmak ve yazın sürekli dolabı açmamak için pipetli su termosunu aldım. Ondan memnun kalınca kahve için başka bir modelini aldım. Daha önce ucuz termoslarım vardı kapağı vs açılıyordu. Yetişkinler için mantıklı ama çocuklar için gereksiz pahalı. Unutabilirler düşürebilirler.
yerli üreticilerin yapamadığı reklamı yaparak piyasada var olmak. adı veysel olan termos da güzeldir... :D
anlatım esnasında o an'a döndü, öfkelendi... okkalı bir küfür savurup aynı anda kaldırıp kayalıklara var gücüyle vurdu camgöz abi elindeki ömür boyu garantili stanley termosu...
yaralandı ama ölmedi termos.
ezikliğine ve soyulan dış kabuğuna rağmen sıcağı sıcak, soğuğu soğuk tutmaya devam ediyor.
yaralandı ama ölmedi termos.
ezikliğine ve soyulan dış kabuğuna rağmen sıcağı sıcak, soğuğu soğuk tutmaya devam ediyor.
Bim’den almıştım. Parasına değen nadir ürünlerden biri.
Şu Pipetli olanı kullananlarla çok dalga geçmiştim…
Neyse babam birkaç ay önce bana hediye almış bunlardan.
Aaaa baya kullanışlı ve daha çok su içmeye başladım .
Bir de benim gibi yaz kış soğuk su seviyorsanız mükemmel.
Neyse babam birkaç ay önce bana hediye almış bunlardan.
Aaaa baya kullanışlı ve daha çok su içmeye başladım .
Bir de benim gibi yaz kış soğuk su seviyorsanız mükemmel.
Bardak değil de pipetli şişe kullanıyorum ef sa ne.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar