bugün
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- hızlı para kazanmanın yolları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- yazarların imza parfümleri14
- türk kızı egosu3
- wowturkey3
- bidat2
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması2
- pkk nasıl biter5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- erkekler neden az yaşar9
- 2026 dünya kupası24
- dünya11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- bir insanı sevmek12
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- tramer kaydı olan kız2
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- kıskanmak7
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- niğdeliler2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- amerikan yahudileri3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- raskolnikov2
- devlet gücü6
- yargıcı2
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- israil'in lübnan da evleri yakması2
sol frame'de her adını gördüğünde 'ulen bana yine ne giydirmişler?'' diye düşünen yazar.
yunanlıların izmire sesleniş biçimi. bir türlü yanıt alamıyorlar doğal olarak.
evden işe döndüğüm sırada e-5'te müşteri beklerken gördüm kendisini.
anlayışlı, iyi niyetli ve sağduyulu bir türk insanı. fikri yapılarımız da son derece benzer. kendisinin ve kendi gibilerinin burada olması bizim için bir kıvanç kaynağıdır. yobazların ve cumhuriyet düşmanlarının cirit attığı ulusözlükte sabır ve metanetle varlığını sürdürmesini temenni ediyorum.
entrylerini beğeniyle takip ettiğim yazar. hemşerimdir. *
büyük atatürk'ün başmimarı olduğu 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramını kutladığım uludağ sözlük yazarı.
"...çünkü en şerefli en mutlu gün!
bugün 23 nisan hep neşeyle doluyor insan..."
"...çünkü en şerefli en mutlu gün!
bugün 23 nisan hep neşeyle doluyor insan..."
dinsizlik propakandası yapan yazar.
benim dinci oldugumu ispatlamaya çalışan dine leke vurmaya çalışan yazar.
kendisi ile laf dalaşına girdiğim yazardır.yarası olan gocunurmuş derim.
sözlükteki hemşehrim yazarlardandır. dibine kadar insandır, adamdır.
-NE GÜZEL YAZARDIR BU YAZAR.
karizmatik kişiliğe sahip olmasıyla dikkat çeken sözlük yazarıdır.
Sözlükte daya yüksek mevkiilerde görülmesi umulan 6.nesil yazardır.
karizma adammış biz öyle duyduk.
Siyasi partiler üstü fikirlere sahip, modern, yenilikçi ve her alanda bilgiye, donanıma sahip sözlük yazarımızdır.
dusuncelerinin coguna katildigim, kendime de biraz benzettigim, acik/genis goruslu yazar.
Kişiliği, siyasi görüşü ve yazıları için evren'e teşekkür edilen sözlük yazarımızdır.
Cahiliye dönemi temsilcilerinin temsilcilerinden. Çok şey bildiğini sanıp. Hiç birşey bilmeyenlerden.
(#17782421) öncelikle teori ne demek teyid etmek manasında bir kez daha bir kez daha baktım. ulan acaba ben bunu yanlış mı biliyorum diye. ama değişmemiş hani. izafiyet teorisinin bile bir kısmın çöpe atılıp fizik kurallarının cern de yalan olduğu günümüzde teorinin anlamı değişmemiş. hani sayesinde aydınlanmak istedim ama inanın malumun ilanı dışında birşeyi henüz göremedim.
--spoiler--
darwinin yolundan gidenlerin bokunu çıkarmış ve iyice saptırmıştır. ayrıca evrim denen süreci ilk olarak darwin dile getirmemiştir. darwin olayın tesadüfi olduğu savını ortaya atsa da sonradan bunu kendi reddetmiştir. ancak halen teoridir. bu tamamen yalnış veya doğru olduğu için değildir.
--spoiler--
kelimesi kelimesine bir imla hatası dışında en son şunu yazmışım:
--spoiler--
ancak halen teoridir. bu tamamen yalnış veya doğru olduğu için değildir.
--spoiler--
idrak etmekte çekilen güçlüğün boyutları konusunda birazcık bilgi sahibi olsam daha derin yazardım. ama inanın zeka ölçer gibi bir cihazın sanal ortamda kullanımı normalden daha bir zor.
teoriler tamamı ile doğruluğu asla kanıtlanamamış şeylerdir. ve sadece bir madde ile sınırlı değildir. ki evrim teorisi termodinamik veyahut entropi yasalarına zıt öğeleri barındırmaktadır. şimdi senin teori idrakın eğer yasalar üstü bir olguysa o zaman susarım aga. klasik maymun tezi komedyalarını pek sevmem.
--spoiler--
darwinin yolundan gidenlerin bokunu çıkarmış ve iyice saptırmıştır. ayrıca evrim denen süreci ilk olarak darwin dile getirmemiştir. darwin olayın tesadüfi olduğu savını ortaya atsa da sonradan bunu kendi reddetmiştir. ancak halen teoridir. bu tamamen yalnış veya doğru olduğu için değildir.
--spoiler--
kelimesi kelimesine bir imla hatası dışında en son şunu yazmışım:
--spoiler--
ancak halen teoridir. bu tamamen yalnış veya doğru olduğu için değildir.
--spoiler--
idrak etmekte çekilen güçlüğün boyutları konusunda birazcık bilgi sahibi olsam daha derin yazardım. ama inanın zeka ölçer gibi bir cihazın sanal ortamda kullanımı normalden daha bir zor.
teoriler tamamı ile doğruluğu asla kanıtlanamamış şeylerdir. ve sadece bir madde ile sınırlı değildir. ki evrim teorisi termodinamik veyahut entropi yasalarına zıt öğeleri barındırmaktadır. şimdi senin teori idrakın eğer yasalar üstü bir olguysa o zaman susarım aga. klasik maymun tezi komedyalarını pek sevmem.
halen idrak konusunda sıkıntılı olduğunu düşünüyorum.
özel mesaj ile sadece bana bilgi vermek dışında tüm sözlük ahalisine aynı esprileri yapması daha uygun olabilir. cevap vermeyince yineleyen espri maiyetinde yeni birini göndermek neyin nesi allasen.
üstün gelmek fiziki manada iki birey arasında belki kanıtlanabilir ancak soyut bir haklılık ispatı biz insan evladı için henüz ender bir olaydır. sözlükler de biraz bunun için vardır. görüşünü yazarsın ve "salak" diyeninden "helal" diyenine her tür tepki ile bir kanıya varırsın.
bu özel mesaj vasıtası ile "çok bilirim ben" ci yaklaşım benim nazarımda sonuçsuz bir münazaradan öte değildir.
sohbet etmek veyahut küfretmek bile özel mesaj için geçerli bir sebep olabilir ancak fikir çarpıştırmak bu yol ile asla uygun değildir.
özel mesaj ile sadece bana bilgi vermek dışında tüm sözlük ahalisine aynı esprileri yapması daha uygun olabilir. cevap vermeyince yineleyen espri maiyetinde yeni birini göndermek neyin nesi allasen.
üstün gelmek fiziki manada iki birey arasında belki kanıtlanabilir ancak soyut bir haklılık ispatı biz insan evladı için henüz ender bir olaydır. sözlükler de biraz bunun için vardır. görüşünü yazarsın ve "salak" diyeninden "helal" diyenine her tür tepki ile bir kanıya varırsın.
bu özel mesaj vasıtası ile "çok bilirim ben" ci yaklaşım benim nazarımda sonuçsuz bir münazaradan öte değildir.
sohbet etmek veyahut küfretmek bile özel mesaj için geçerli bir sebep olabilir ancak fikir çarpıştırmak bu yol ile asla uygun değildir.
(#17802106) denklemini sevdiğim yazardır.
Nesildaş, aynı kafa yapısına sahip olduğum yazar. Karmamız bile aynı lan.
açtığı başlığa, kendi görüşü dışında entry girdiğim için önce özel mesajla sonra da nickaltımda ayar vermeye çalışan kişi. gereksiz şeyler bunlar. bir de bana liseli demiş ki; hani ne diyeyim herkes kapasitesi kadar konuşur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar