bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- true'nun çaylak olması15
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- israil6
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- yazarların iyi olduğu konular9
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
domatesli yazar.
Hayret 8. Nesil ama nikaltı yeni açılmış.
hoş geldin Harun abi.
pek harun abi gibi gelmedi.hoşgelmiş yazar..
tek bir entrysi ile tuttuğum yazar.
isim yapmaya çalışan vasat troll.
kiz rolu yapmaya calisan erkek or erkek rolu yapmaya calisan kiz, (bkz: dönme).
Telefon no mu istedi vermeyince sövdü saydı cici şey..
Belki bir gün..
Belki bir gün..
Sözlük profil fotoğrafı stoya'ya benzeyen yazar. Belki de o lan ben mi yanlış görüyorum acaba.
Stoyayi profil fotografi yapmis uber marjinal yazar. Hll knk.
Ulan harbiden ha. Ustteki yazar direk stoya yazinca sasha ablayi unuttuk.
Güzel kedisi olan yazar.
kendisine sağlıkla ilgili bir meselede danışmak istediğim fakat özel mesaj almayan yazardır. lütfen benimle bir şekilde irtibata geçin sayın simsimirro bakın sağlık diyorum şakası yok. please.
Arkadaşlar nişan tarihimizi 20 temmuz olarak belirledik, denizli ya da izmirde yapacağız, gelmek isteyenler mesaj atabilir.
amk ergenleri gidin sohbetinizi baska yerde yapin sozluk burasi,
ulan ne gevsek modlar var adamlar resmen whatsap grubuna cevirmis burayi tasak muhabbeti yapiyorlar,
zaten suc bizim uyariyoruz,
haklisiniz devam sikin ortaligi somurun amk nasilsa yetkili yok.
ulan ne gevsek modlar var adamlar resmen whatsap grubuna cevirmis burayi tasak muhabbeti yapiyorlar,
zaten suc bizim uyariyoruz,
haklisiniz devam sikin ortaligi somurun amk nasilsa yetkili yok.
Ne alaka amk.
Eğleniyormuyuz kızlar zira biz iğreniyoruzda!
(bkz: mahalle karısı ağzı)
Pazara değişik bir başlangıç olmuş.
(bkz: mahalle karısı ağzı)
Pazara değişik bir başlangıç olmuş.
Sabah sabah ergen tribimizi de yedik oh mis.
Profil resmine bir şey demiyorum fakat içsel bir sıkıntı var eleştiriye gelemiyorsun fabrika kızı.
Bu arada imla yı severim fakat telefondan yazdım sevgili yazarımsı.
Facebook a dönmesin burası, bir gariplik hissedersen mesaj at, nick altına duman gönder falan ama kendi nick altına yazma iğrenç oluyor.
Üst entrylerden bir alıntı 'tatlış burası feysbuk değil'
Edit: ay yine eksi aldım tüh. Yine de seviyorum seni pek sayın yazar seni yaratandan dolayı.
Profil resmine bir şey demiyorum fakat içsel bir sıkıntı var eleştiriye gelemiyorsun fabrika kızı.
Bu arada imla yı severim fakat telefondan yazdım sevgili yazarımsı.
Facebook a dönmesin burası, bir gariplik hissedersen mesaj at, nick altına duman gönder falan ama kendi nick altına yazma iğrenç oluyor.
Üst entrylerden bir alıntı 'tatlış burası feysbuk değil'
Edit: ay yine eksi aldım tüh. Yine de seviyorum seni pek sayın yazar seni yaratandan dolayı.
uzak durulması gereken yazar.
ben götü zor kurtardım.
ben götü zor kurtardım.
2 sayfa nick alti varsa yarısını kendi uplamis yazar.
Dikkat çekmeye çalışan bir kezban daha. Ya sizin türünüz niye tükenmiyor ki aq?
Vasat olmak nasıl bir duygu?
Şahsen senin adına üzüldüm.
Neyse ya bunu da bir başarı olarak saymak lazım.
Dikkat çekmeye çalışan bir kezban daha. Ya sizin türünüz niye tükenmiyor ki aq?
Vasat olmak nasıl bir duygu?
Şahsen senin adına üzüldüm.
Neyse ya bunu da bir başarı olarak saymak lazım.
dudakları güzelmiş.
kopçasını açmaya değer.*
bir yazar.
kopçasını açmaya değer.*
bir yazar.
Sözlükte kendimi entry'den entry'e atarken, resmine denk gelip, aa piyırsingli eli yüzü düzgün, kız yazar varmış forumda, bi hayır duası edip "allah başımızdan seni eksik etmesin" yazayım dedim. Ama o da ne? mesaj mevzusunu kapatmış. Her güzelin bir kusuru misali, özgüveni yüksek bir abla heralde. Entry'lerini az biraz didikledim, neyse ki kezban değil. Özel mesaj atamıyoruz, madem buradan yazayım, "insan yemiyor yazarlar apla, aç özel mesajını ulaşmak isteyen ulaşsın sana".
güzel kadın yazar. pirsingi de yakışmış. güle güle kullansın inş.. *
Neyse lan hadi bise demiyorum yazari.:D
Kadın değildir. Harun abi o.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar