bugün

simsimirro

Sabah sabah ergen tribimizi de yedik oh mis.

Profil resmine bir şey demiyorum fakat içsel bir sıkıntı var eleştiriye gelemiyorsun fabrika kızı.

Bu arada imla yı severim fakat telefondan yazdım sevgili yazarımsı.

Facebook a dönmesin burası, bir gariplik hissedersen mesaj at, nick altına duman gönder falan ama kendi nick altına yazma iğrenç oluyor.

Üst entrylerden bir alıntı 'tatlış burası feysbuk değil'

Edit: ay yine eksi aldım tüh. Yine de seviyorum seni pek sayın yazar seni yaratandan dolayı.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026