1. 343.
    gereksizin teki, umarım ceza alır. yanlış hatırlamıyorsam eski eşi müjde tönbekici'nin üzerine bir kavanoz dışkı fırlatmıştı veya dökmüştü diye hatırlıyorum ama yanlışta olabilir.
    ... alininki
  2. 342.
    af edersin ermeni ......

    Pushkin ermeniler haqqinda

    https://www.youtube.com/w...32qbo3lzxochiwclrk0h00410+
    1 ... kurgankt66
  3. 341.
    Ermeniye piç dediysek küfür değil lutfettik
    babasıyız hepsinin, evlatlıktan reddettik.
    3 ... vatanseverterrorist
  4. 340.
    bokunu kavanozda saklayan türk düşmanı bir asalacı.
    3 ... iskit saka fatih
  5. 339.
    bok...
    tescilli hemde, nişanyan'ın bok olayını bilmeyen yoktur sanırım.
    karısının üzerine kavanozla dışkı atan bir mahlukat.

    tescilli bir atatürk düşmanı, türk ve türkiye düşmanı.
    yıllarca taraf gazetesi üzerinden etmediği hakaret yok.

    tabi taraf gazetesi'nin kimin olduğunu yazmama gerek yok sanırım.
    arkadaşları mehmet ve ahmet altan ile birlikte efendisine hizmet ediyordu nişanyan...

    neyse...

    elazığ depremi üzerine şu tweeti atmıştı dün;
    sevan nişanyan

    elazığ'ın gasp edilen emlaklar üzerine kurulduğundan bahsetmiş. gasp edilen emlaklar dediği de ermenilerin malları. ki öyle bir şey yok.

    elazığ'da sürsürü'de ermeniler yaşıyorken, harput'ta müslüman(türk) ahali yaşıyordu.
    sultan abdülaziz harput'ta yaşayan halkı düz ovaya yani sürsürü'ye yerleştirdi, buraya yerleştirilen halka da abd'ye göç eden ermenilerden bizzat parası sultan tarafından verilerek satın alınan tapular dağıtıldı.
    bu tapuların belgeleri arşivlerde mevcuttur.
    bu sebeple sürsürü'deki bağlara yerleşen halk kurulan bu yeni şehire Mâmuretül Aziz, yani el aziz--->elazığ demiştir.

    yani elazığ'da gaspedilen bir ermeni emlakı yoktur. birazdan tapu belgelerini de eklerim ayrıca.

    şimdi elazığ'da emlak gaspından bahseden bu nişanyan nerede?

    yurtdışında.
    neden?
    cezaevi firarisi.

    peki nişanyan neden cezaevinde yatıyordu. suçu neydi?

    suçu, izmir-şirince'de sit alanındaki araziye imara aykırı inşaat yapmaktı. bu yüzden defalarca ceza aldı. mühürlenen inşaatının mühürlerini sökerek inşaata devam etti, sonunda hapis cezası aldı.

    manyağın biri.
    şirince'de hazine arazisine gitti dağ yamacına kendisi içi bir kral mezarı yaptı. bu da izinsiz, ruhsatsız, kaçak tabi. (kendisi için bir kral mezarı yaptıracak kadar manyak bir pisikopat)
    sevan nişanyan

    işte elazığ'ın gasp edilen emlaklar üzerine kurulu olduğunu söyleyen iftiracı nişanyan'ın aslında kendisi emlak gaspçısı bir kaçak inşaatçı...
    sevan nişanyan

    adamın (adam sıfatı lafın gelişi) kendisi emlak gaspçısı, ama utanmadan tüm elazığ'a iftira atıyor. yezit...

    bizim entel dantel takımı çok sever bunu, tatlı su solcuları falan. ama bilmezler ki bu adam insanı insan yapan tüm değerlere düşman, nefret suçuyla dolu bir dışkıdan başka bir şey değil...
    15 ... tengir budun
  6. 338.
    Bu kadar ağır orospu çocuğunu kırk orospu bir araya gelse doğuramaz.
    3 ... elder statesman
  7. 337.
    Attığı tivitten buram buram yanık kokusu gelen affedersiniz erm*ni. Götü yanmış bunun belli.. Elazığ halkına olan nefreti abes karşılanmamalı. Vakti zamanında Harput'ta nenesi ve dedesinin götünü kesmiş olabiliriz. Onun yüreği yanıyor, anlıyorum ben. Gurur duyuyorum bu erm*ni piçinin ettiği hakaretlerle. Bilakis bizi övse utanırım kendimden, nerede hata yaptım diye döner kendime bakarım.
    7 ... gakgos
  8. 336.
    Nefret suçunun büyüğünü işlemiştir.

    Tarih unutmayacaktır.

    Elazığ halkını savunmamızı filan mı bekliyor saçma sapan iddialarına karşı.

    https://twitter.com/Sevan.../1221078757739581441?s=19
    4 ... gedikpasa
  9. 335.
    Ermeni vatandaşlığına geçip, "Tarih boyunca sadece emeğiyle ayakta kalmış çalışkan ve barışçı bir ulusun mensubu olduğum için bir kez daha gurur duydum" diyerek Pembe götlü solcuları, pkk sempatizanlarını ve soykırım iddiasında bulunan ermeni kökenlileri göt etmiştir. Ermenistan çalışkan mı? Lobisi var ulan. Türkiye'den toprak koparmaya çalışan bir parazit. Türkiye olmasa iftira atacak kimsesi yok. Var olma sebebi Türkiye. Ayrıca biliyoruz ne kadar barışçı olduğunu, asala, Karabağ, 1915 olayları ve soykırım iddiasından.
    -2 ... anambunelan
  10. 334.
    sevan nişanyan

    biz abdullah çatlıya kahraman dersek nişanyan bize faşist der, ama kendisi yapınca barıştan kardeşlikten yana olmus oluyor. amk ermenisi.
    -1 ... derin futbol izleyen adam