bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
(bkz: nefes almayı unutmak)*
belirli bir konsepte oturtulursa güzel şeyler çıkabilir aslında. şu anda genelde crap içerik ama belli konularda uzman olan tematik entry'lerde veya mizahı güçlü yetenekli komedyen adaylarına şans vermek için geliştirilebilir. gerçi bizim insanımıza bedava ay seyahati versen gidip aya "bunu yazan tosun","dünya türk'ün taşaklarını yesin" yazıp gelecek zihniyette olduğu için herhangi bir konuda kendini geliştirecek, katma değer yaratacak şeylerle de pek ilgilenmez. kısaca güzel olan herhangi bir şeyi ne istediğimiz ne de hak ettiğimiz için şimdi travesti sesli yazarların küfürlü veya 15 yaş seviyesi geyiklerini dinlemeye devam edebiliriz.
Bir tek sözlük kızı istediği için sözlüğe getirilen uygulama. Evet. Bir tek sözlük kızı istediği için koca sözlük ruhunu yok sayıp böyle bir uygulama yaptılar.
Sonra kimse kullanmadığı gibi, o isteyen sözlük kızı da silik olup gitti bu diyarlardan.
Sonra kimse kullanmadığı gibi, o isteyen sözlük kızı da silik olup gitti bu diyarlardan.
o iyi insanlar o guzel atlara binip gittiler. demirin tuncuna sözlüğün seslisine kaldik.
Herhalde yalan olmuş, seksi sesimden mahrum kalan memeliler kusura bakmasın.
bağyanlar artık sesli entry girebilirsiniz.
ben de halen daha çalışmayan enrtry türü- https bilmemnesiyle şey açmanız gerekli diyo, ama istediğin kadar dene o zamazingo açılmıyo,
bilen bi yardım etsin, hata bende mi yoksa sistemde mi?
bilen bi yardım etsin, hata bende mi yoksa sistemde mi?
Araba kullanabiliyor olsam bu istanbul trafiğinde geçen bol boş vaktim olduğu için bir yandan konuşur bir yandan iş yerime giderdim ama araba kullanamadığım için ses kaydı da yapamıyorum. Ne alaka aq diyeceksiniz, haklısınız. Ama arabada müdür varken nasıl geyik yapayım aq.
(bkz: oynat bakalım)
Oynamadı...
Sıkıntılı olandır. Mobil sitede de normal sitede de ana ekranda sesli entry girmek için herhangi bir buton bulunmamakta. Ama olmalı. Siktiriboktan mobil tasarım yapacaklarına şunu yapsınlar bari.
moderasyonu iyi sağlansa aslında güzel olabilirdi.
şu an sesli entry giremiyorum ama elbet bir gün gireceğim bekle beni sözlük.
harbi ben neden sesli entry giremiyorum uygulamanın her yerine baktım öyle bir mekanizma yok.
harbi ben neden sesli entry giremiyorum uygulamanın her yerine baktım öyle bir mekanizma yok.
her tarayıcıyla uyumlu olmadığından ninni bile dinleyemediğimiz sözlük şeysi.
nereden yapıyoruz bunu dediğim.
2023 hedefleri arasındadır.
tamam, susam sokağında değil teknolojik bir çağdayız. onu bir şekilde kabullendik; ama "sesli entry" nedir abi?
Az once sesli entry girilmis ses butonuna goz gezdirdim. Yahu manyak misiniz siz? 20 dk diyor sistem hatasi diye ileri sardim hani saldirayim diye harbiden abi 20 dk konusmus. Monolog lan 20 dk. Ben o u yapsam gider tiyatro da monolog sovuna cikarim. 2 ara versen zaten 45 dakikalil sransi bulursun.
Ozet: sesli entry gereksizliktir.
Ozet: sesli entry gereksizliktir.
Mobilden girince çalışmıyor sanırım bu.
Bi deneyeyim dedim de, sesim kesik kesik kayıt ediliyor. Sonra iğrendim vazgeçtim.
Bi deneyeyim dedim de, sesim kesik kesik kayıt ediliyor. Sonra iğrendim vazgeçtim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar