bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması4
- biz arap değiliz biz türk üz5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba6
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- kıskançlık4
- kimyon3
- nady bondar2
- erectovanga2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- gözde celep2
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- işsizlere tavsiyeler2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- donald trump5
- kazıklı maria3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- şansın yaver gitmesi2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uludede3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- yalnız yaşamak2
- red pill3
- babalar günü6
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek3
3. Köprü gibi bir şey olacak.
Aylarca uğraşılacak, onca zaman-para harcanacak en son sizde sıkılıp işin içinden çıkamayınca parasıyla sesli entry özelliğini tüm cihazlar için yaptıracaksınız. Sonra onu kimse kullanmayacak.
Şuan dahi? Kim kullanıyor? Ilk çıktığı dönemde kadın yazarın birisi vardı sadece o kullanıyordu sonra o da çekip gitti silik oldu. Hayır kimse kullanmayacak işte, burası WhatsApp mı ki millet yazmaya üşenip konuşsun? Yahu sözlük zaten yazmayı gerektirir.
Buradan Uludağ sözlük ihtiyar heyetine sesleniyorum;
Sesli entry çalışmalarının yanında yeni temalar ve gece moduna geçiş çalışmalarına başlayın,
Sözlüğe reklam almaya ihtiyacınız kalmayacak.
Hayır en sonunda gelişmelerden şöyle duyurular gelecek; "sesli entry için çok çalıştık, günde en az 5 defa sesli entry girmeyen yazarlar çaylak yapılacaktır, tekrar ederse uçurulmaya kadar yolu vardır" gibi duyurular gelecek.
Sesli entry yeni bir 3. Köprü projesidir.
Aylarca uğraşılacak, onca zaman-para harcanacak en son sizde sıkılıp işin içinden çıkamayınca parasıyla sesli entry özelliğini tüm cihazlar için yaptıracaksınız. Sonra onu kimse kullanmayacak.
Şuan dahi? Kim kullanıyor? Ilk çıktığı dönemde kadın yazarın birisi vardı sadece o kullanıyordu sonra o da çekip gitti silik oldu. Hayır kimse kullanmayacak işte, burası WhatsApp mı ki millet yazmaya üşenip konuşsun? Yahu sözlük zaten yazmayı gerektirir.
Buradan Uludağ sözlük ihtiyar heyetine sesleniyorum;
Sesli entry çalışmalarının yanında yeni temalar ve gece moduna geçiş çalışmalarına başlayın,
Sözlüğe reklam almaya ihtiyacınız kalmayacak.
Hayır en sonunda gelişmelerden şöyle duyurular gelecek; "sesli entry için çok çalıştık, günde en az 5 defa sesli entry girmeyen yazarlar çaylak yapılacaktır, tekrar ederse uçurulmaya kadar yolu vardır" gibi duyurular gelecek.
Sesli entry yeni bir 3. Köprü projesidir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar