bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- kuran-ı kerim3
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- dünya12
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- insan5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- kadir inanır22
- almanya6
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- anın görüntüsü22
- opel frontera2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- iran2
- 33 yaşında olmak3
- her insanın bir cini olması8
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- velvet28
tilman adında bir ilaç firmasının ürettiği, üretimi avrupa uyruklu olan, antidepresan ilaç grubunda bulunan, ve resmi açıklamalara göre bitkisel olduğu iddia edilen bir çeşit psikolojik ilaç.
resmi açıklamalarda diyor ki;
anksiyete bozukluğu, kaygı bozukluğu, panik atak gibi rahatsızlıklara iyi gelen, ve uykuya yardımcı özelliği bulunan bitkisel bir ilaçtır. bağımlılık yapmaz, ve oldukça hafiftir.
belçika'da kalan gurbetçi halamın getirdiği bir ilaçtır. orada bir psikiyatriye görünmüş, doktoru da bu ilacı yazmış. halam senin psikolojin pek iyi değil, sana bir tablet vereyim sen kullanmak istersen kullanırsın demişti. üretimi sanırım sadece avrupa'da yapılıyor. türkiye içerisinde araştırdığımda, en ufak bir bilgiye rastlayamadım. kutusunda yunanca yazılar yazıyor, yüksek ihtimalle üretimi ve ihracatı yunanistan'da yapılıyor.
bu sabah kahvaltıdan sonra aldım. son zamanlarda aşırı derecede kötüye giden psikolojimin bu ilaç sayesinde toparlanacağına inandım. halbuki doktor kontrölü olmadan bu tip ilaçlara ağzımı dilimi sürmemem gerektiğini bile bile.
şimdilik hafif baş dönmesi dışında herhangi bir etkisi yok. etkisini sanırım göstermeye başladı ama, ilerleyen zamanlarda ne tür şeyler olacak kestirmek zor. çıktık bir kervana, toplasın döne döne ayağımın tozunu mevlana..
gelişmeleri editlerim, günaydın!
edit: aldıktan yaklaşık 15-20 dakika sonra hafif baş dönmesiyle ve uyku getirmesiyle başlayan etkisi, uyumamla son buldu. 15 dakika önce uyanmama rağmen halen etkisini hissediyorum bünyemde. bir hafifleme, sakinleştirici, böyle dünya yıkılsa umrumda değil, sülalem rahat modunda hissediyorum. geberip kalacağım derken, gösterdiği etkilere bakar mısınız? kesinlikle memnun kaldım. sürekli kullanmasam da ara ara alabilirim artık. zaten bir tabletim kaldı hüü :/
resmi açıklamalarda diyor ki;
anksiyete bozukluğu, kaygı bozukluğu, panik atak gibi rahatsızlıklara iyi gelen, ve uykuya yardımcı özelliği bulunan bitkisel bir ilaçtır. bağımlılık yapmaz, ve oldukça hafiftir.
belçika'da kalan gurbetçi halamın getirdiği bir ilaçtır. orada bir psikiyatriye görünmüş, doktoru da bu ilacı yazmış. halam senin psikolojin pek iyi değil, sana bir tablet vereyim sen kullanmak istersen kullanırsın demişti. üretimi sanırım sadece avrupa'da yapılıyor. türkiye içerisinde araştırdığımda, en ufak bir bilgiye rastlayamadım. kutusunda yunanca yazılar yazıyor, yüksek ihtimalle üretimi ve ihracatı yunanistan'da yapılıyor.
bu sabah kahvaltıdan sonra aldım. son zamanlarda aşırı derecede kötüye giden psikolojimin bu ilaç sayesinde toparlanacağına inandım. halbuki doktor kontrölü olmadan bu tip ilaçlara ağzımı dilimi sürmemem gerektiğini bile bile.
şimdilik hafif baş dönmesi dışında herhangi bir etkisi yok. etkisini sanırım göstermeye başladı ama, ilerleyen zamanlarda ne tür şeyler olacak kestirmek zor. çıktık bir kervana, toplasın döne döne ayağımın tozunu mevlana..
gelişmeleri editlerim, günaydın!
edit: aldıktan yaklaşık 15-20 dakika sonra hafif baş dönmesiyle ve uyku getirmesiyle başlayan etkisi, uyumamla son buldu. 15 dakika önce uyanmama rağmen halen etkisini hissediyorum bünyemde. bir hafifleme, sakinleştirici, böyle dünya yıkılsa umrumda değil, sülalem rahat modunda hissediyorum. geberip kalacağım derken, gösterdiği etkilere bakar mısınız? kesinlikle memnun kaldım. sürekli kullanmasam da ara ara alabilirim artık. zaten bir tabletim kaldı hüü :/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar