bugün
- kadir inanır'ın vefatı6
- herkesle iyi anlaşan insan10
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- tüm çıplaklığımla burdayım5
- bili bili yumurta3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ekşi ekşi kokan kezo2
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- gönül adamı2
- anın görüntüsü24
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- elon musk3
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- tamar tanrıyar4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- mola4
- su içmek2
- kemal kılıçdaroğlu15
- ilkin aydın2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
- ona bir şey söyle11
- genç görünmeye çalışmak7
tilman adında bir ilaç firmasının ürettiği, üretimi avrupa uyruklu olan, antidepresan ilaç grubunda bulunan, ve resmi açıklamalara göre bitkisel olduğu iddia edilen bir çeşit psikolojik ilaç.
resmi açıklamalarda diyor ki;
anksiyete bozukluğu, kaygı bozukluğu, panik atak gibi rahatsızlıklara iyi gelen, ve uykuya yardımcı özelliği bulunan bitkisel bir ilaçtır. bağımlılık yapmaz, ve oldukça hafiftir.
belçika'da kalan gurbetçi halamın getirdiği bir ilaçtır. orada bir psikiyatriye görünmüş, doktoru da bu ilacı yazmış. halam senin psikolojin pek iyi değil, sana bir tablet vereyim sen kullanmak istersen kullanırsın demişti. üretimi sanırım sadece avrupa'da yapılıyor. türkiye içerisinde araştırdığımda, en ufak bir bilgiye rastlayamadım. kutusunda yunanca yazılar yazıyor, yüksek ihtimalle üretimi ve ihracatı yunanistan'da yapılıyor.
bu sabah kahvaltıdan sonra aldım. son zamanlarda aşırı derecede kötüye giden psikolojimin bu ilaç sayesinde toparlanacağına inandım. halbuki doktor kontrölü olmadan bu tip ilaçlara ağzımı dilimi sürmemem gerektiğini bile bile.
şimdilik hafif baş dönmesi dışında herhangi bir etkisi yok. etkisini sanırım göstermeye başladı ama, ilerleyen zamanlarda ne tür şeyler olacak kestirmek zor. çıktık bir kervana, toplasın döne döne ayağımın tozunu mevlana..
gelişmeleri editlerim, günaydın!
edit: aldıktan yaklaşık 15-20 dakika sonra hafif baş dönmesiyle ve uyku getirmesiyle başlayan etkisi, uyumamla son buldu. 15 dakika önce uyanmama rağmen halen etkisini hissediyorum bünyemde. bir hafifleme, sakinleştirici, böyle dünya yıkılsa umrumda değil, sülalem rahat modunda hissediyorum. geberip kalacağım derken, gösterdiği etkilere bakar mısınız? kesinlikle memnun kaldım. sürekli kullanmasam da ara ara alabilirim artık. zaten bir tabletim kaldı hüü :/
resmi açıklamalarda diyor ki;
anksiyete bozukluğu, kaygı bozukluğu, panik atak gibi rahatsızlıklara iyi gelen, ve uykuya yardımcı özelliği bulunan bitkisel bir ilaçtır. bağımlılık yapmaz, ve oldukça hafiftir.
belçika'da kalan gurbetçi halamın getirdiği bir ilaçtır. orada bir psikiyatriye görünmüş, doktoru da bu ilacı yazmış. halam senin psikolojin pek iyi değil, sana bir tablet vereyim sen kullanmak istersen kullanırsın demişti. üretimi sanırım sadece avrupa'da yapılıyor. türkiye içerisinde araştırdığımda, en ufak bir bilgiye rastlayamadım. kutusunda yunanca yazılar yazıyor, yüksek ihtimalle üretimi ve ihracatı yunanistan'da yapılıyor.
bu sabah kahvaltıdan sonra aldım. son zamanlarda aşırı derecede kötüye giden psikolojimin bu ilaç sayesinde toparlanacağına inandım. halbuki doktor kontrölü olmadan bu tip ilaçlara ağzımı dilimi sürmemem gerektiğini bile bile.
şimdilik hafif baş dönmesi dışında herhangi bir etkisi yok. etkisini sanırım göstermeye başladı ama, ilerleyen zamanlarda ne tür şeyler olacak kestirmek zor. çıktık bir kervana, toplasın döne döne ayağımın tozunu mevlana..
gelişmeleri editlerim, günaydın!
edit: aldıktan yaklaşık 15-20 dakika sonra hafif baş dönmesiyle ve uyku getirmesiyle başlayan etkisi, uyumamla son buldu. 15 dakika önce uyanmama rağmen halen etkisini hissediyorum bünyemde. bir hafifleme, sakinleştirici, böyle dünya yıkılsa umrumda değil, sülalem rahat modunda hissediyorum. geberip kalacağım derken, gösterdiği etkilere bakar mısınız? kesinlikle memnun kaldım. sürekli kullanmasam da ara ara alabilirim artık. zaten bir tabletim kaldı hüü :/
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar