bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek6
- 19 yaşında kızla yatmak8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi6
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- ilgi manyağı4
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bir şeyler söyle4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- genç görünmeye çalışmak7
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- anın görüntüsü22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kemalist dünya24
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- versuch2
- ankara nın en güzel yanı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- gitme diye yalvarmak6
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
feci halde kalecidir.gri eşofmanıyla hertha berlin kalecisi imajı aklımda kalmış.büyük geyikçidir yerinden pek kalkmaz maçtan maça işte..
geç de olsa hoşgeldin demek istediğim değerli yazar dostum.
neşeLi bir yazar.. güLdü, güLdü, güLdü... ayrıca komşuLuk oLayıda varmış aramızda.. komşu komşu'nun küLüne muhtaçtır diyorum kendisine..
kısa bir zaman konuşma pardon kopma fırsatım olan çok eğlenceli , her zaman her daim çözüm üretme olayına girişen yazar.
(bkz: beni bir sen anladın sen de yanlış anladın) **
(bkz: beni bir sen anladın sen de yanlış anladın) **
tanıdık arkadaşlar çıkan yine okulumu bilen bir arkadaş. bundan sonra zirvelere katılmıyorum artık , bütün herkesle tanıdık çıkıyorum diye düşünmemi sağlayan çok eğlenceli bir arkadaş. *
7 ay önce bir zirvede görüştüğümüz, tavla oynayamadığımız, sonra birbirimize söz verip bir daha görüşemediğimiz, en yakın zamanda devedikeni'nden sonra tavlada yenmek istediğim uuser. *
iyi gözlemci olduğunu düşündüğüm nesildaş yazar!*
selamını sabahını eksik etmeyen, zirvede şahsen tanıştığımız yazar arkadaşımız.
beni bi yerlerden tanıdığını iddaa eden nesildaşımdır. *
100. entry'sini kendsine saklamış yazardır. sırf bu yüzden 99 entrysindne hiçbirisini kendi başlığı altına koymamış, kendi başlığına bu vakte kadar kim ne yazarsa onla yetinmiştir. henüz burada sınırlı sayıda insanın tanıdığı, onların tanımasını da daha yazar olalı 10 gün olmasına karşın kimseyi tanımadan zirveye katılmasına borçlu kişidir. orda olup da kendisini kaç kişinin hatırladığı da ayrıca meçhuldur. genelde zamanla bulunduğu yerlerde bir şekilde popüler olan, ancak bu popülerliğin sebebinin genellikle bu kişinin ortamın geneline aykırı duruşu olmasından başka bir şey olmadığı dolayısıyla bu popülerliğin kendisine dönüşü sevilme,sayılma, takdir edilme, arkadaşlık/dostluk kurulma, toplu organizasyonlarda aranılan kişi olma gibi değil de tek sözle "kalabalığın içinde yalnız kalma" olarak gerçekleşen kişidir aynı zamanda. ha bir de bu kişi günün birinde kendi parasını kaznamayı umut eder, ama o güün n zaman geleceğine dair bir fikri yoktur. şimdilik miskin miskin yatmakla ve de yüksek lisans tezini nasıl yazacağını düşünmekle meşguldür. son olarak kendi kendisinden bolca sıkılmakta olan kişidir, bu sıkıntısına derman bulmak adına bir yerlere * girip çıkan ve bu yerlerde diyalog kurabilecek birileri arayan ancak bulduğunun da genelde kendi sıkıntılı haliyle canını sıkan öylesi bir insan yavrusu işte...
görür görmez nickinden tanıdıgım, başka bir ortamda nicklerimizin yakın oldugu yazar.
fasıl zirvesinde masanın köşe ve en sıkışık yeriyle kombine olmuş yazar. ha biraz daha geç gelse idik masada yiyecek bişey bırakmayacaktı o denli. avukatmış ayrıca. hani işimiz düşer falan bilelim. *
ilk saniyede hayatta kalkamayacağı bir yere oturtarak zirvenin onun için fasıl sit down haline gelmesine neden olduğum yazar. avukat olmasından mıdır nedir, hem ortalığı silip süpürüp yedi içti hem de bir baktım bu nasıl organizasyon, ben açım diyerek üste çıktı, ezildik anam. yazık karşısına düşen sanığa der, bir sonraki zirvede görüşeceğimi bilirim.
bir yerlerde hep bir şeyleri yanlış yaptığını hisseden, en eğlendiği zaman içinde bile kafasında "acaba şu anda ne hata yapmakla meşgulum" sorusu geçen kişidir. kendini de sever çevresindekileri de ama sanki hayat onun kendisini sevmesini istememektedir. insnaların yanındayken gülen ve mütemadiyen keyifle konuşan bir adam iken kendi başına kaldığında pek bir tuhaf hallere bürünen kişidir. işin kötüsü kendisi bir yerde eğlenirken çevresindekilerin onun varlığından ne kadar hazzettiklerini de asla algılayamaz. dedim ya o hep bir şeyleri yanlış yaptığı düşüncesiyle programlanmış bir bünyedir. bu yüzden eğlense de mutluluk denen olguyu yakaladığını söylemek pek mümkün değildir. hal böyleyken kendisine biçtiği ilk vazife, eğlenmesi sonucunun doğduğu her ana katkıda bulunan herkese sonsuz teşekkürlerini sunmaktadır. hayattan şu an için öncelikli beklentisi de çevresinde bu konuda katkıda bulunan/bulunmaya namzet olan kişileri kendisinden esirgememesi, onların mevcudiyetlerinin bekasını sağlamasıdır; zira bu kişi o bahsettiklerini zor kazanıp kolay kaybeden türden bir varlıktır...
bak şimdi ayıp ediyorsun insanıdır. yahu ben nesil ayrımımı yaptım allah allah, sadece sordum, öylesineydi, ohhh dilinize de düşmüşüz efendim, ne ala. kalbim kırık, yalnız kalmak istiyorum.
yazdıklarından tanıyabildiğim kadarıyla kaliteli bir sözlük yazarı olmanın yanında, eğlenceli bir adam.
iki gündür sinüzitinin azması sebebiyle kafasını yattığı yerden kaldıramayan, ayağa kalkmaya çalıştığı zaman kafasının ön kısmında matkapla tadilat çalışması yapıldığı hissine kapılan kişidir kendisi. neyse ki bu sene içerisinde hayatta kendine yaptığı en büyük iyiliği yaparak kendine bir notebook almışlığı vardır da yattığı yerde bir de sıkıntıdan sinir krizine girme durumundan kendini alıkoyabilmektedir. yazdığı entrylerin ücte birinin bu dönem içerisine denk gelmesi rastlantı değil tamamen başka yapacak bir şey bulamamasındandır. fakat aklına yazacak başlık da gelmeyince gene son kurtarıcı olarak kendi başlığını istila etme yoluna gitmiştir. kendi kendine keşke yazıların yansıttığı adam olabilsem, keşke yazılar kadar kendim de kaliteli bir kişilik sahibi olabilsem diye de hayıflanıp durmaktadır ayrıca başını yastığa dayamış haldeyken...
rumuzu şenardi diye okunan, anlamsız insan. silik kişi... selebiriti olacakmış. pabucumun sele zeytini...
duygusal bir insan olmasına rağmen duygularını bastırarak duygusal olmadığını söyleyen,
yardım sever, paylaşıma açık çok kaliteli bir yazar. *
yardım sever, paylaşıma açık çok kaliteli bir yazar. *
nicki sanki böyle bir formula 1 pilotu edasında olan yazardır. içimden ona olm bu zirvede pole pozisyonu senin olacak, süper bir yarış çıkaracaksın demek gelir ama zirve esnasında masadaki tüm yiyecekleri yemesinden sonra ona olan sinirim nedeniyle pite girip çıkamayacasıca (bkz: pit) diye de beddua ederim*.
kafam iyiydi kendim zannettim nickimiz benziyor hepsi oymus
cevharin girisinde bir neden oturu yuz mimikleri cok sahane olan avukat kisisi.
hakkında son zamanlarda yazılanları gördükçe ben neymişim be diye kendi kendine şaşıran, bütün bir günü dışarda hareket halinde geçirdiğinden ötürü şu an ziyadesiyle yorgunluk çekmekte olan yazardır. simit zirvesi yerine ağrı dağı zirvesine çıksaydı bu kadar yorulurdu anca. fakat bu yorgunluğunun da ancak evine vardığında farkına varmıştır. sanki gün boyu etrafında ona enerji veren ve onun kendisini iyi hissetmesini sağlayan birileri vardı sanki...
daha iftar zirvesinde görüşmüş olmamıza rağmen nickimi ve yüzümü unutan, resimsel ve sessel hafızası iyi olmayan yazar. ama olayları hatırlayabilmektedir allahtan. sonradan çıkarmıştır haaa o iskelede kalan diğer kişi senmiydiin diye hatırlamıştır beni * neyse bundan sonra unutmayacağını temenni ediyorum..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar