bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- sedat pekmez17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani3
- kemalist dünya19
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- çomar putu3
- maklube4
- tavuk iskender2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- bir gecede cahil kaldık5
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- beynin güzelce yıkanması2
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- yazarların ilk kedileri3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sözlüğün en şey yazarı2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- işe uykusuz gitmek2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
resmen bana da uğramıştır. sağ olsundur, hep var olsundur.
ekleme neyin: ahanda bu entry'e de artı vermiş. alla sen bi mesaj at ya *
ekleme neyin: ahanda bu entry'e de artı vermiş. alla sen bi mesaj at ya *
başımda bu kadar seovi varken ihtiyaç duyduğum kişiliktir.4 gözle beklenmektedir.
(bkz: tostumu yedim)
(bkz: aa yapılmış bu espri)
(bkz: tostumu yedim)
(bkz: aa yapılmış bu espri)
bazılarını adam veya yazar yerine koymayan melektir.
mesela beni.
hani melektin? melekler ayrım yapmaz ki.
mesela beni.
hani melektin? melekler ayrım yapmaz ki.
an itibariyle mesleği bırakan melektir. seovi'den bıkmıştır. 'millet eksiliyor, ben niye artı veriyim lan !?' diye kendi kendine söylenmektedir.
(bkz: götünüzden kelime uydurmayın)
gözle görülmeden varlığına inanılmayan melek. geldiysen 3 kere artıla melekçim, hadi yavrum... *
sabahtan beri bıkmadan usanmadan oylayan melek. yirim ulan.
istatisliklerden kim olduğu çıkarılabilecek melek. çağırınce gelmiyor dediler ama siz deneyin yinede *
gökyüzünde bembeyaz bir ışık belirdi an itibariyle, bana geldi!
(bkz: yerim seni)*
istatistiklerime dadanıp artı yağmuruna tutarak erman toroğlu karmama saldırmış melek.
kuvvetle muhtemel bu melek fenerbahçelidir. *
kuvvetle muhtemel bu melek fenerbahçelidir. *
bugün bana gelip yaklaşık 12 oy verip, uçup gitmiştir.
biliyorum benim iyi biri olduğumu anladı, bir entryimi beğendi ve böyle bir şey yaptı.
teşekkürler melek.
ya gelmeseydin,
yetişemeseydin,
beni bulamasaydın?
özel mesaj at tanışalım. *
biliyorum benim iyi biri olduğumu anladı, bir entryimi beğendi ve böyle bir şey yaptı.
teşekkürler melek.
ya gelmeseydin,
yetişemeseydin,
beni bulamasaydın?
özel mesaj at tanışalım. *
"çok teşekkürler meleği"m.
an itibariyle bizim mahallede gezinen melektir kendileri. artı bombardımanına tuttugu bu yazar onu gözlerinden öper.
şu an itibariyle benim eski entrylerin alayını hatmediyor mübarek, kimsin sen, gel öpüjeem.
galiba beni de buldu. hoşgeldin melek sefalar getirdin.*
edit: durmak bilmiyor yahu, zevkin doruklarındayım.
edit: durmak bilmiyor yahu, zevkin doruklarındayım.
bu gece ortalıkta gözükmeyen varlık. veyahut bana uğramak istemiyor.
tek bir saovm değil şahsıma yönelik organize çalışan melekler grubudur.
sevinmiş edit: vallahi geldi. dostlar başına.
sevinmiş edit: vallahi geldi. dostlar başına.
gerçekten insanın başına geldiğinde sevindiriyormuş, şaşırtıyomuş böyle kımıl kımıl...
karşısında nötr kalınamıyacak bir durum, tepki vermemek içten değil.
ek: içten değildir tabi. dıştadır. yüzde gülümseme olarak ifa eder kendini.
karşısında nötr kalınamıyacak bir durum, tepki vermemek içten değil.
ek: içten değildir tabi. dıştadır. yüzde gülümseme olarak ifa eder kendini.
kanatlarından kıstırıp yakaladığım melek. hoş, o da yakalanacağını biliyormuş zaten. -133 lük erman toroğlu karmama verdiği artı oylarla saldırıp beni nasıl uyuz edeceğini de bilecek kadar tanışıyormuşuz. kendisinden galatasaraylı dostlarımın özenle çalışıp geliştirdiği karmama saldırmamasını rica eder, kendisinin de bir fenerbahçeli olduğunu hatırlatırım.
iyi entryleri oyladığı durumda sıkıntısı olmayan melektir. ayrıca eğer oylamaya inandıysa 1 saat içinde maksimum 6 eksi kuralından ötürü kanatlanmaktan başka çaresi kalmaz. bu durumda kanatlarını kıstırmak bir işe yaramayacaktır.
her seferinde bi değişik hissetiriyor. kim acaba şu mu ki bu mu ki acaba tamamen farklı biri mi? bilsem mi bilmemek daha iyi mi.....
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar