bugün
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar4
- mustafa kemal atatürk7
- çok güzel ama manyak kadın5
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek5
- hırt3
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir3
- üniversitelerin gereksiz olması14
- kadir inanır17
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı2
- aşk4
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- şevval şahin2
- antalyada üşümek3
- velvet28
- hapşırmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- israil6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- ona bir şey söyle9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- evagreen2
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- galatasaray lobisi11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak12
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- hızlı para kazanmanın yolları14
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
saipsiz bizi diskoya götür! *
az mı domates yumurta tost yedik minicik mutfaklarda özleniyorsun be demek istegim terazidaşım.
25 erden 19 sayfalık nickaltına bez bağlamak istediğim yazar kişisi. şimdi oturup hesap da yapardım ama matematiğim kötü lan. kopya çekiyorum 460 entryin var. 61. benden, bir senden bir benden sonra bizden. pörheps pörheps pörheps.
(bkz: saipsiz bize üçlü çektir)
(bkz: saipsiz bize üçlü çektir)
25'erden 19 sayfalık nickaltına bez bağlamak istediğim yazar kişisi. şimdi oturup hesap da yapardım ama matematiğim kötü lan. kopya çekiyorum, 461 entryin var (ben söylemesem bilemeyecektin farkındayım) 62. benden. bir senden bir benden. senden benden bizden. pörheps pörheps pörheps. *
gerçekten sözlüğün ve hatta türk san'atının sahip hatta saip çıkması gereken değerlerden.. bugün böyle.. beni öveni ben de övüyorum..
sözlüğün fevkaladenin fevkindeki yazar. bildiğin bülent ersoy lan bu.
Sürekli yemekle ilgili entryler girip, gece gece midemi kazındıran saygıdeğer yazar. Takipçisiyiz bundan sonra.
edit: sürekli dediysek o kadar da sürekli değil
bkz: (#6788998)
edit: sürekli dediysek o kadar da sürekli değil
bkz: (#6788998)
aç yazar. ben yağlama yaparım. yingi?
sözlükte bulunan kaliteli adamlardan biridir. sakin olup, akıllı davranmasını temenni ediyorum. adamları atletico madrid sıkıntısı bastı, kolay değil! şimdi kara kara düşünüyorlar, ya fener turu geçer ve biz elenirsek ne olacak halimiz diye. o sebeple bu gerginlik saipsiz! sen rahat ol, takma kafana.
not: bir abi.
not: bir abi.
sanılanın aksine, sözlük annesinden miras kalmıştır.
sözlükte kimin gideceği kimin kalacağı hakkında it-kopuk, göt-baş tipler bile yorum yaparken ona elbette laf düşer. hatta en başta ona düşer. onun gerzek olduğunu düşünen insanların da kafatasında bulaşık suyu mu, yoksa temizlikçinin cam silme suyu mu var isviçreli bilim adamları araştırıyor. araştırsınlar efenim. beyin olmadığı nasılsa kesin.
anlamadığım bir şey var arkadaş. sikik entry de ne oluyor. entry nasıl sikiliyor ki? acaba birilerinin gözlerini sikmişler de o yüzden her şeyi sikik mi görüyor? çözemesem de olur gerçi. çok sorun değil.
bu sözlükteki en kaliteli yazarlardan biri olduğu gibi en adam adamlardandır. kim ne derse desin bu böyledir. çamur at izi kalsın diye düşünen embesillere de son lafımdır : güneş balçıkla sıvanmaz
anlamadığım bir şey var arkadaş. sikik entry de ne oluyor. entry nasıl sikiliyor ki? acaba birilerinin gözlerini sikmişler de o yüzden her şeyi sikik mi görüyor? çözemesem de olur gerçi. çok sorun değil.
bu sözlükteki en kaliteli yazarlardan biri olduğu gibi en adam adamlardandır. kim ne derse desin bu böyledir. çamur at izi kalsın diye düşünen embesillere de son lafımdır : güneş balçıkla sıvanmaz
şu sıralar sözlükte popülaritesi tavan yapmış yazar. iyi bişey tabi bu.
tanırım, iyi yazardır.
iyi yazması, doğruyu yazması, popüler olması her zaman arkasında olmayı gerektirmez zira. bu nick altı geyikleri kasar beni, ama bi iki çift laf edeyim ben de:
takımına sövülüyor diye ''sözlükten kovacak'' kadar gerilmenin alemi yok bence. ''feneri sikertecek takım'', ''galatasarayın ebesini belleyecek takım'' tarzı entryler artık bu sözlüğün olağan entryleri, bunu ikimiz de biliyoruz. söz konusu entry fenerbahçe'ye edilen ne ilk ne de son küfür. e her küfürde, edeni kovmak istersek, sözlükte pek fazla insan kalacağını sanmıyorum.
basitliğe aynı basitlikte cevap vermek, aklı selim taraftara yakışmaz diyerekten de noktamı koyuyorum.
iyi yazması, doğruyu yazması, popüler olması her zaman arkasında olmayı gerektirmez zira. bu nick altı geyikleri kasar beni, ama bi iki çift laf edeyim ben de:
takımına sövülüyor diye ''sözlükten kovacak'' kadar gerilmenin alemi yok bence. ''feneri sikertecek takım'', ''galatasarayın ebesini belleyecek takım'' tarzı entryler artık bu sözlüğün olağan entryleri, bunu ikimiz de biliyoruz. söz konusu entry fenerbahçe'ye edilen ne ilk ne de son küfür. e her küfürde, edeni kovmak istersek, sözlükte pek fazla insan kalacağını sanmıyorum.
basitliğe aynı basitlikte cevap vermek, aklı selim taraftara yakışmaz diyerekten de noktamı koyuyorum.
geçmiş dönemlerde radyo uludağ'ı da sahiplenmişti.
bi gece ansızın şahsı tarafından gbt'ye çekilmişliğim vardır yani.
bi gece ansızın şahsı tarafından gbt'ye çekilmişliğim vardır yani.
uludağ sözlük' e olan emekleri çok fazladır eleştiri yapmak en tabii hakkıdır, mal embesil tarzı kelimeleri asla haketmeyendir, çünkü kendisi hiç bir zaman bu tarz cümleler sarfetmemiş, aklı başında yazardır... *
bildiğin hacıvattır. yok bildiğin demeyelim, çubuk falan yok bunda.
düzeltiyorum;
çubuksuz hacıvattır.
düzeltiyorum;
çubuksuz hacıvattır.
4.nesil çaylak olmuş yazar.
lan mesaj yolladık adama. bekle allah bekle. ne gelen var ne giden. bir sinir oldum. ''celebirity oldu bizi tanımıyor'' diye bağırıp çağırdım. sonra baktım ki çaylak olmuş , o yüzden mesaj yollayamıyormuş.
kendimden utandım...
lan mesaj yolladık adama. bekle allah bekle. ne gelen var ne giden. bir sinir oldum. ''celebirity oldu bizi tanımıyor'' diye bağırıp çağırdım. sonra baktım ki çaylak olmuş , o yüzden mesaj yollayamıyormuş.
kendimden utandım...
iki entrysinden biri şükela olan esprili yazar.
iki elinden biri sol olan sağcı yazar.
sahipsiz kelimesinin h harfinin klavye tuşuna tam basılamaması nedeniyle oluşturduğu görünümdür.
sürekli takip ettiğim yazarlardan biri olmakla beraber, sabah sabah beni güldürmüş yazar. (bkz: şu entry) demek isterdim fakat lüzumu yok; anlatmayacağım da. sadece bu saatte online olan 56 eşsiz bünyeden birkaçı anlayabilir beni. var olsun efendim, ne diyelim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar