bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yazarların iyi olduğu konular9
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- birsin allahım2
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kendi kendine gülmek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
Şöyle bir anıma sebep olmuş filmdir.
Ben: merhaba abi "romantik" var mı?
Filmci abi 1: aşk tesadüfleri sever var incir reçeli var sen ne istiyon ki la ?
Ben: dasjdhas abi filmin adı "romantik" hani teoman oynuyor okan bayülgen oynuyor.
Filmci abi 2: he ben izledim o filmi la teoman yine sapık amınakoyim
ben: ajsdhaskdajsd abi hayırlı işler..
(bkz: yurdum insanı)
Ben: merhaba abi "romantik" var mı?
Filmci abi 1: aşk tesadüfleri sever var incir reçeli var sen ne istiyon ki la ?
Ben: dasjdhas abi filmin adı "romantik" hani teoman oynuyor okan bayülgen oynuyor.
Filmci abi 2: he ben izledim o filmi la teoman yine sapık amınakoyim
ben: ajsdhaskdajsd abi hayırlı işler..
(bkz: yurdum insanı)
doctor who' ya göre 2000 yıl boyunca sevdiği kızı bekleyen rory' den esinlenerek, 2000 yıl boyunca bir romalı asker kılığında beklediğinden roman dan türeyen sıfat.
elbet birgün kazanır.
"yasemin;
bu sana son mektubum. Her günüm seni düşünmekle ve mektubunu beklemekle geçiyor. Anladım artık, hiç gelmeyecek...
Biliyorum seni bırakıp gittiğim için kızgınsın bana ama gitmek zorundaydım..."
gibi bir mektup girişiyle başlayan teoman şarkısı. Alıntı da romantik filminin kendisine ait zaten. Yasemin saf mıydı yollu muydu anlaşılmadı pek o ayrı, yahut benim kafa basmadı. O değil de "inanç perdesi ne kadar kalınsa, akıl güneşi o kadar geç doğar..."
romantikmiş...
bu sana son mektubum. Her günüm seni düşünmekle ve mektubunu beklemekle geçiyor. Anladım artık, hiç gelmeyecek...
Biliyorum seni bırakıp gittiğim için kızgınsın bana ama gitmek zorundaydım..."
gibi bir mektup girişiyle başlayan teoman şarkısı. Alıntı da romantik filminin kendisine ait zaten. Yasemin saf mıydı yollu muydu anlaşılmadı pek o ayrı, yahut benim kafa basmadı. O değil de "inanç perdesi ne kadar kalınsa, akıl güneşi o kadar geç doğar..."
romantikmiş...
ne sıcak vücutlar gitti toprağı ısıtmak için
f.h. dağlarca .
f.h. dağlarca .
tek güzel yanının teoman olduğu film.
teoman iyisin iyi, aldın benden yine yüzü.
teoman iyisin iyi, aldın benden yine yüzü.
internette bulunamayan filmdir.
güzel filmdir. türk sinemasında pek uygulanmayan bir teknikle çekilmiştir. çığır açabilecekken beklenen değeri görememiştir. çekim hataları ve oyunculuk performansını bir kenara koyun. sound track bir abartılı ve kasıntılıdır. ya inandığın şey gerçek değilse sürekli işleniyor. kafaya kazınıyor adeta... bana kalırsa bu filmi başarısız görmek yanlıştır.
filmin başında iyi karakterin üzerinden işlenilecek bir konu var gibi gözüküyor. ancak filmin ortası geldiğinde film tamamen kötü karakterin hayatına yöneliyor. iyi karakterin iyi olma durumuyla kötü karakterin kötü olma durumu değiştirilmeksizin, kötü karakterin iyi yönlerine eğilim veriliyor. seyircinin filmin devamında iyi karakterin yolundan gidileceği inancı kırılarak, kötü karakterin gerçek varlığına değiniliyor.
ya inandığın şey gerçek değilse?
başarılı film.
filmin başında iyi karakterin üzerinden işlenilecek bir konu var gibi gözüküyor. ancak filmin ortası geldiğinde film tamamen kötü karakterin hayatına yöneliyor. iyi karakterin iyi olma durumuyla kötü karakterin kötü olma durumu değiştirilmeksizin, kötü karakterin iyi yönlerine eğilim veriliyor. seyircinin filmin devamında iyi karakterin yolundan gidileceği inancı kırılarak, kötü karakterin gerçek varlığına değiniliyor.
ya inandığın şey gerçek değilse?
başarılı film.
Romantik bir oyun yine seninle diye çığlık attığı o an çoğu sevmese de benim tam not verdiğim solosuyla giden teoman şarkıdıdır. Tek nefeste romantik bir oyun yine seninle.
über teoman şarkısı, ötesi azdır...
Teoman'ın geçen ay çıkarmış olduğu otobiyografik/anı kitabı fasa fiso'da "romantik" filminde yer aldığından bahsediyordu. O hâlde izlemeliyim.
görsel
"Inanç perdesi ne kadar kalınsa, akıl güneşi o kadar geç doğar."
Gülme sahneleri amatörce olsa da film kendine çekti, sebepsizce hoşuma gitti.
https://youtu.be/rMTRhd4K26Q
Filmden biraz sapıp kitapta çizdiğim bir yeri bırakayım:
"Ben yaralı yüzleri, iz taşıyan suratları daha çok severim. Baktığım zaman pırıl pırıl, defosuz bir yüz o kadar ilgimi çekmez. Gürbüz gürbüz manken kızlar yerine yüzünde bir defosu olan kadınları beğenirim ben. O yüzden benim istanbul'um da böyle, rimeli akmış ve biraz kilo almış..."
görsel
"Inanç perdesi ne kadar kalınsa, akıl güneşi o kadar geç doğar."
Gülme sahneleri amatörce olsa da film kendine çekti, sebepsizce hoşuma gitti.
https://youtu.be/rMTRhd4K26Q
Filmden biraz sapıp kitapta çizdiğim bir yeri bırakayım:
"Ben yaralı yüzleri, iz taşıyan suratları daha çok severim. Baktığım zaman pırıl pırıl, defosuz bir yüz o kadar ilgimi çekmez. Gürbüz gürbüz manken kızlar yerine yüzünde bir defosu olan kadınları beğenirim ben. O yüzden benim istanbul'um da böyle, rimeli akmış ve biraz kilo almış..."
Romantik degil, tutkulu denilmelidir.
Davranışlarında duygu ve coşkunun aşırı ölçüde etkisi bulunan anlamına gelir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar