bugün
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ktç abinin çaylak olması5
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- true nun çaylak olması5
- velvet27
- kürtçülerin algıları3
- yazarların iyi olduğu konular5
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- kemalist dünya19
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- beşar esad3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- ebu muhammed el culani4
- tavuk iskender4
- ingiliz aksanı6
- çomar putu4
- galatasaray lobisi11
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalistler10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir inanır3
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- dincilerin ingiltere sevdası5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kürtçülük2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beynin güzelce yıkanması3
- birader yazar olmak13
- bir gecede cahil kaldık5
- anıtkabir i yıkıp yerine cami yapmak2
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- kemalist tokatlamak2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- üniversitelerin gereksiz olması10
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
Kazıkçı,
Falzla gelişmemiş şehirlerde bulunmayan malzemeleri temin eden internet robotik mağazası.
Çarşıda daha ucuz, bulabilirseniz tabi. Yurt dışı fiyatlarını saymıyorum bile.
Falzla gelişmemiş şehirlerde bulunmayan malzemeleri temin eden internet robotik mağazası.
Çarşıda daha ucuz, bulabilirseniz tabi. Yurt dışı fiyatlarını saymıyorum bile.
robotik malzeme satışı yapan firma.
en profesyonel çalışan sitelerden birisi ama fiyatları oldukça pahalı.
aynı malzemeyi gittigidiyor'da satış yapan elemanlardan daha ucuza bulabilirsiniz.
en profesyonel çalışan sitelerden birisi ama fiyatları oldukça pahalı.
aynı malzemeyi gittigidiyor'da satış yapan elemanlardan daha ucuza bulabilirsiniz.
beş para etmez kazıkçı site.
biz de direk çin'den alırız.
(bkz: aliexpress com)
(bkz: aliexpress com)
250 liraya sadece raspberry 3 almak yerine sırf zaman kazanayım, dosya indirmeyle uğraşmayayım diye gittim 550 liraya içerisinde raspberry pi 3, windows 10 iot yüklü 16 gb hafıza kartı ve 2500 mah adaptör içeren (içinde gelen breadboard, 6 tane led, 3 tane buton, basınç ve ısı sensörü, direnç ıvır zıvır bulunan diğer malzemeleri saymıyorum, kaçı kaç para...) kit satın aldım.
Büyük bir heyecanla eve gelerek kutuyu açtım, ilk olarak hafıza kartını daha hiçbir cihaza takmadan yazma korumasını açarak bir yedeğini aldım; gerekli bağlantılarını yaptım ama sonuç hüsran. Renki bir ekran çıkıyor ve bir adım ileriye gidemiyor. Kit içeriğinde gelen hafıza kartını elimeki diğer raspberry pi 2 ile denedim, sonuç yine aynı. Diğer raspberry ile çalıştırdığım raspbian yüklü hafıza kartını kit ile gelen raspberry üzerinde denedim sorunsuz çalıştı, emin olmak için kit ile gelen 16 gb karta linux imajı üykleyerek yeni raspberry ve hafıza kartını birlikte denedim yine sorun yok ama bu karta windows 10 iot yükleyince hiçbir şekilde boot edemiyor.
Takip eden gün müşteri hizmetlerine durumu anlaran bir e-posta gönderdim ve geri dönüş olarak raspberry nin arızalı olduğunu düşünüyoruz, raspberry ve hafıza kartını bize gönderin, kontrol edip 10 gün içerisinde dönüş yapacağız dediler.
Kart bozuksa;
- Başka bir hafıza kartı ile nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Yanında gönderdiğiniz hafıza kartına başka bir linux yükleyince nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Raspberry bozuksa aynı hafıza kartı sağlam olan başka bir raspberry ile neden boot edemiyor ?
sorularını sordum ama hiçbirine cevap alamadım. Lanet olsun diyerek kargo ile talep ettikleri malzemeleri geri gönderdim, bakalım ne çıkacak... 1 dakika bile kullanamadığım bir ürün için kullanıcı hatası derlerse şaşırır mıyım ? Şaşırmam.
Test etmeden, bakmadan ürün gönderiyorlar, sorun çıkıncada gönderin bakalım diyorlar. Kargo paketinin içine haribo koyunca olmuyor bu işler kardeşim, hepsi gibi bunlarında bütün derdi satana kadar, parayı almışsınız peşin peşin, sorunsuzluğundan emin olduğunuz ürünü göndermek yerine üründe sorıun çıkınca gönderin kontrol edelim diyorsunuz. Dahada bir alana bir bedava deseniz birşey almam sizden, alışveriş yapmayı düşünenler bir dahaa düşünün diye paylaşıyorum.
Büyük bir heyecanla eve gelerek kutuyu açtım, ilk olarak hafıza kartını daha hiçbir cihaza takmadan yazma korumasını açarak bir yedeğini aldım; gerekli bağlantılarını yaptım ama sonuç hüsran. Renki bir ekran çıkıyor ve bir adım ileriye gidemiyor. Kit içeriğinde gelen hafıza kartını elimeki diğer raspberry pi 2 ile denedim, sonuç yine aynı. Diğer raspberry ile çalıştırdığım raspbian yüklü hafıza kartını kit ile gelen raspberry üzerinde denedim sorunsuz çalıştı, emin olmak için kit ile gelen 16 gb karta linux imajı üykleyerek yeni raspberry ve hafıza kartını birlikte denedim yine sorun yok ama bu karta windows 10 iot yükleyince hiçbir şekilde boot edemiyor.
Takip eden gün müşteri hizmetlerine durumu anlaran bir e-posta gönderdim ve geri dönüş olarak raspberry nin arızalı olduğunu düşünüyoruz, raspberry ve hafıza kartını bize gönderin, kontrol edip 10 gün içerisinde dönüş yapacağız dediler.
Kart bozuksa;
- Başka bir hafıza kartı ile nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Yanında gönderdiğiniz hafıza kartına başka bir linux yükleyince nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Raspberry bozuksa aynı hafıza kartı sağlam olan başka bir raspberry ile neden boot edemiyor ?
sorularını sordum ama hiçbirine cevap alamadım. Lanet olsun diyerek kargo ile talep ettikleri malzemeleri geri gönderdim, bakalım ne çıkacak... 1 dakika bile kullanamadığım bir ürün için kullanıcı hatası derlerse şaşırır mıyım ? Şaşırmam.
Test etmeden, bakmadan ürün gönderiyorlar, sorun çıkıncada gönderin bakalım diyorlar. Kargo paketinin içine haribo koyunca olmuyor bu işler kardeşim, hepsi gibi bunlarında bütün derdi satana kadar, parayı almışsınız peşin peşin, sorunsuzluğundan emin olduğunuz ürünü göndermek yerine üründe sorıun çıkınca gönderin kontrol edelim diyorsunuz. Dahada bir alana bir bedava deseniz birşey almam sizden, alışveriş yapmayı düşünenler bir dahaa düşünün diye paylaşıyorum.
yıllarca sağlam kazıklayan e-mağaza. arduino uno'yu görünce daha iyisine heves etmiştim ama fiyatları görünce bütün hevesim kaçtı, daha ucuza bulabilirdim ama o zamanlar diğer siteler pek güven vermiyordu. şimdi aynı şeyleri satan yeni mağazalar var, aliexpress var, eskisi gibi tekel değiller ama fiyatlarda büyük bir değişiklik göremiyorum, sipariş veren kemik müşterileri olduğuna inanıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar