bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- sedat pekmez17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani3
- kemalist dünya19
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- çomar putu3
- maklube4
- tavuk iskender2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- bir gecede cahil kaldık5
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- beynin güzelce yıkanması2
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- yazarların ilk kedileri3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sözlüğün en şey yazarı2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- işe uykusuz gitmek2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
250 liraya sadece raspberry 3 almak yerine sırf zaman kazanayım, dosya indirmeyle uğraşmayayım diye gittim 550 liraya içerisinde raspberry pi 3, windows 10 iot yüklü 16 gb hafıza kartı ve 2500 mah adaptör içeren (içinde gelen breadboard, 6 tane led, 3 tane buton, basınç ve ısı sensörü, direnç ıvır zıvır bulunan diğer malzemeleri saymıyorum, kaçı kaç para...) kit satın aldım.
Büyük bir heyecanla eve gelerek kutuyu açtım, ilk olarak hafıza kartını daha hiçbir cihaza takmadan yazma korumasını açarak bir yedeğini aldım; gerekli bağlantılarını yaptım ama sonuç hüsran. Renki bir ekran çıkıyor ve bir adım ileriye gidemiyor. Kit içeriğinde gelen hafıza kartını elimeki diğer raspberry pi 2 ile denedim, sonuç yine aynı. Diğer raspberry ile çalıştırdığım raspbian yüklü hafıza kartını kit ile gelen raspberry üzerinde denedim sorunsuz çalıştı, emin olmak için kit ile gelen 16 gb karta linux imajı üykleyerek yeni raspberry ve hafıza kartını birlikte denedim yine sorun yok ama bu karta windows 10 iot yükleyince hiçbir şekilde boot edemiyor.
Takip eden gün müşteri hizmetlerine durumu anlaran bir e-posta gönderdim ve geri dönüş olarak raspberry nin arızalı olduğunu düşünüyoruz, raspberry ve hafıza kartını bize gönderin, kontrol edip 10 gün içerisinde dönüş yapacağız dediler.
Kart bozuksa;
- Başka bir hafıza kartı ile nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Yanında gönderdiğiniz hafıza kartına başka bir linux yükleyince nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Raspberry bozuksa aynı hafıza kartı sağlam olan başka bir raspberry ile neden boot edemiyor ?
sorularını sordum ama hiçbirine cevap alamadım. Lanet olsun diyerek kargo ile talep ettikleri malzemeleri geri gönderdim, bakalım ne çıkacak... 1 dakika bile kullanamadığım bir ürün için kullanıcı hatası derlerse şaşırır mıyım ? Şaşırmam.
Test etmeden, bakmadan ürün gönderiyorlar, sorun çıkıncada gönderin bakalım diyorlar. Kargo paketinin içine haribo koyunca olmuyor bu işler kardeşim, hepsi gibi bunlarında bütün derdi satana kadar, parayı almışsınız peşin peşin, sorunsuzluğundan emin olduğunuz ürünü göndermek yerine üründe sorıun çıkınca gönderin kontrol edelim diyorsunuz. Dahada bir alana bir bedava deseniz birşey almam sizden, alışveriş yapmayı düşünenler bir dahaa düşünün diye paylaşıyorum.
Büyük bir heyecanla eve gelerek kutuyu açtım, ilk olarak hafıza kartını daha hiçbir cihaza takmadan yazma korumasını açarak bir yedeğini aldım; gerekli bağlantılarını yaptım ama sonuç hüsran. Renki bir ekran çıkıyor ve bir adım ileriye gidemiyor. Kit içeriğinde gelen hafıza kartını elimeki diğer raspberry pi 2 ile denedim, sonuç yine aynı. Diğer raspberry ile çalıştırdığım raspbian yüklü hafıza kartını kit ile gelen raspberry üzerinde denedim sorunsuz çalıştı, emin olmak için kit ile gelen 16 gb karta linux imajı üykleyerek yeni raspberry ve hafıza kartını birlikte denedim yine sorun yok ama bu karta windows 10 iot yükleyince hiçbir şekilde boot edemiyor.
Takip eden gün müşteri hizmetlerine durumu anlaran bir e-posta gönderdim ve geri dönüş olarak raspberry nin arızalı olduğunu düşünüyoruz, raspberry ve hafıza kartını bize gönderin, kontrol edip 10 gün içerisinde dönüş yapacağız dediler.
Kart bozuksa;
- Başka bir hafıza kartı ile nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Yanında gönderdiğiniz hafıza kartına başka bir linux yükleyince nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Raspberry bozuksa aynı hafıza kartı sağlam olan başka bir raspberry ile neden boot edemiyor ?
sorularını sordum ama hiçbirine cevap alamadım. Lanet olsun diyerek kargo ile talep ettikleri malzemeleri geri gönderdim, bakalım ne çıkacak... 1 dakika bile kullanamadığım bir ürün için kullanıcı hatası derlerse şaşırır mıyım ? Şaşırmam.
Test etmeden, bakmadan ürün gönderiyorlar, sorun çıkıncada gönderin bakalım diyorlar. Kargo paketinin içine haribo koyunca olmuyor bu işler kardeşim, hepsi gibi bunlarında bütün derdi satana kadar, parayı almışsınız peşin peşin, sorunsuzluğundan emin olduğunuz ürünü göndermek yerine üründe sorıun çıkınca gönderin kontrol edelim diyorsunuz. Dahada bir alana bir bedava deseniz birşey almam sizden, alışveriş yapmayı düşünenler bir dahaa düşünün diye paylaşıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar