bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
Kazıkçı,
Falzla gelişmemiş şehirlerde bulunmayan malzemeleri temin eden internet robotik mağazası.
Çarşıda daha ucuz, bulabilirseniz tabi. Yurt dışı fiyatlarını saymıyorum bile.
Falzla gelişmemiş şehirlerde bulunmayan malzemeleri temin eden internet robotik mağazası.
Çarşıda daha ucuz, bulabilirseniz tabi. Yurt dışı fiyatlarını saymıyorum bile.
robotik malzeme satışı yapan firma.
en profesyonel çalışan sitelerden birisi ama fiyatları oldukça pahalı.
aynı malzemeyi gittigidiyor'da satış yapan elemanlardan daha ucuza bulabilirsiniz.
en profesyonel çalışan sitelerden birisi ama fiyatları oldukça pahalı.
aynı malzemeyi gittigidiyor'da satış yapan elemanlardan daha ucuza bulabilirsiniz.
beş para etmez kazıkçı site.
biz de direk çin'den alırız.
(bkz: aliexpress com)
(bkz: aliexpress com)
250 liraya sadece raspberry 3 almak yerine sırf zaman kazanayım, dosya indirmeyle uğraşmayayım diye gittim 550 liraya içerisinde raspberry pi 3, windows 10 iot yüklü 16 gb hafıza kartı ve 2500 mah adaptör içeren (içinde gelen breadboard, 6 tane led, 3 tane buton, basınç ve ısı sensörü, direnç ıvır zıvır bulunan diğer malzemeleri saymıyorum, kaçı kaç para...) kit satın aldım.
Büyük bir heyecanla eve gelerek kutuyu açtım, ilk olarak hafıza kartını daha hiçbir cihaza takmadan yazma korumasını açarak bir yedeğini aldım; gerekli bağlantılarını yaptım ama sonuç hüsran. Renki bir ekran çıkıyor ve bir adım ileriye gidemiyor. Kit içeriğinde gelen hafıza kartını elimeki diğer raspberry pi 2 ile denedim, sonuç yine aynı. Diğer raspberry ile çalıştırdığım raspbian yüklü hafıza kartını kit ile gelen raspberry üzerinde denedim sorunsuz çalıştı, emin olmak için kit ile gelen 16 gb karta linux imajı üykleyerek yeni raspberry ve hafıza kartını birlikte denedim yine sorun yok ama bu karta windows 10 iot yükleyince hiçbir şekilde boot edemiyor.
Takip eden gün müşteri hizmetlerine durumu anlaran bir e-posta gönderdim ve geri dönüş olarak raspberry nin arızalı olduğunu düşünüyoruz, raspberry ve hafıza kartını bize gönderin, kontrol edip 10 gün içerisinde dönüş yapacağız dediler.
Kart bozuksa;
- Başka bir hafıza kartı ile nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Yanında gönderdiğiniz hafıza kartına başka bir linux yükleyince nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Raspberry bozuksa aynı hafıza kartı sağlam olan başka bir raspberry ile neden boot edemiyor ?
sorularını sordum ama hiçbirine cevap alamadım. Lanet olsun diyerek kargo ile talep ettikleri malzemeleri geri gönderdim, bakalım ne çıkacak... 1 dakika bile kullanamadığım bir ürün için kullanıcı hatası derlerse şaşırır mıyım ? Şaşırmam.
Test etmeden, bakmadan ürün gönderiyorlar, sorun çıkıncada gönderin bakalım diyorlar. Kargo paketinin içine haribo koyunca olmuyor bu işler kardeşim, hepsi gibi bunlarında bütün derdi satana kadar, parayı almışsınız peşin peşin, sorunsuzluğundan emin olduğunuz ürünü göndermek yerine üründe sorıun çıkınca gönderin kontrol edelim diyorsunuz. Dahada bir alana bir bedava deseniz birşey almam sizden, alışveriş yapmayı düşünenler bir dahaa düşünün diye paylaşıyorum.
Büyük bir heyecanla eve gelerek kutuyu açtım, ilk olarak hafıza kartını daha hiçbir cihaza takmadan yazma korumasını açarak bir yedeğini aldım; gerekli bağlantılarını yaptım ama sonuç hüsran. Renki bir ekran çıkıyor ve bir adım ileriye gidemiyor. Kit içeriğinde gelen hafıza kartını elimeki diğer raspberry pi 2 ile denedim, sonuç yine aynı. Diğer raspberry ile çalıştırdığım raspbian yüklü hafıza kartını kit ile gelen raspberry üzerinde denedim sorunsuz çalıştı, emin olmak için kit ile gelen 16 gb karta linux imajı üykleyerek yeni raspberry ve hafıza kartını birlikte denedim yine sorun yok ama bu karta windows 10 iot yükleyince hiçbir şekilde boot edemiyor.
Takip eden gün müşteri hizmetlerine durumu anlaran bir e-posta gönderdim ve geri dönüş olarak raspberry nin arızalı olduğunu düşünüyoruz, raspberry ve hafıza kartını bize gönderin, kontrol edip 10 gün içerisinde dönüş yapacağız dediler.
Kart bozuksa;
- Başka bir hafıza kartı ile nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Yanında gönderdiğiniz hafıza kartına başka bir linux yükleyince nasıl sorunsuz boot edebiliyor ?
- Raspberry bozuksa aynı hafıza kartı sağlam olan başka bir raspberry ile neden boot edemiyor ?
sorularını sordum ama hiçbirine cevap alamadım. Lanet olsun diyerek kargo ile talep ettikleri malzemeleri geri gönderdim, bakalım ne çıkacak... 1 dakika bile kullanamadığım bir ürün için kullanıcı hatası derlerse şaşırır mıyım ? Şaşırmam.
Test etmeden, bakmadan ürün gönderiyorlar, sorun çıkıncada gönderin bakalım diyorlar. Kargo paketinin içine haribo koyunca olmuyor bu işler kardeşim, hepsi gibi bunlarında bütün derdi satana kadar, parayı almışsınız peşin peşin, sorunsuzluğundan emin olduğunuz ürünü göndermek yerine üründe sorıun çıkınca gönderin kontrol edelim diyorsunuz. Dahada bir alana bir bedava deseniz birşey almam sizden, alışveriş yapmayı düşünenler bir dahaa düşünün diye paylaşıyorum.
yıllarca sağlam kazıklayan e-mağaza. arduino uno'yu görünce daha iyisine heves etmiştim ama fiyatları görünce bütün hevesim kaçtı, daha ucuza bulabilirdim ama o zamanlar diğer siteler pek güven vermiyordu. şimdi aynı şeyleri satan yeni mağazalar var, aliexpress var, eskisi gibi tekel değiller ama fiyatlarda büyük bir değişiklik göremiyorum, sipariş veren kemik müşterileri olduğuna inanıyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar