bugün
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dünya12
- kuran-ı kerim3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- insan5
- kolombiya4
- anın görüntüsü22
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- almanya5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- opel frontera2
- x in memeleri3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- kemalist dünya24
- öldükten sonra bana ne olacak5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- iran2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
neredeyse 10 yıl olacak ama halen eleştiriliyor. Kabul etmek gerekirse kendisi dünyadaki en iyi bassçılardandır. Ayrıca Cliff ile karşılaştırmak çok gereksiz bence, çünkü ikisinin stili oldukça farklı Cliff iyi bir besteciydi ama Robert'in şu saatten sonra Metallica'ya katması gereken bir şey yok çünkü grup sadece turnelere çıkıyor albüm çalışması yok
the metallica'nın maymun latinosu. bu gruba cliff değil bu yedek müzisyen yakışırdı zaten.
kendisi kesinlikle yetenekli, yaratıcı ve sağlam konser performansına sahip bir bass gitaristtir.
mesela ta 1991 çıkışlı Infectious Grooves albümünü dinleyince bu grubu bassçı götürüyor, diye düşünülür.
http://www.youtube.com/watch?v=Ob3buKk6ALc
mesela ta 1991 çıkışlı Infectious Grooves albümünü dinleyince bu grubu bassçı götürüyor, diye düşünülür.
http://www.youtube.com/watch?v=Ob3buKk6ALc
redneck ırkçıları rahatsız etmiş latin bascı. hetfield gibi bi adamın yanında ne kadar baskın olabilir ki, idare ediyor işte.
Yaş olarak diğer elemanlarla fark olmasından dolayı kuşak çatışması yaşayan basscı. Oldukça yeteneklidir. Ancak sahne performansı Jason'u aratır. Giyim kuşamı ve tavırları ile ne kadar itici olsada yaptığı müzik önemlidir efenim.
Grubu dağılmadan kurtarılmasından sonra bence bir arada tutan elemandır. Alelade bir basscı katılsaydı Death Magnetic'i hiç dinleyemezdik.
Grubu dağılmadan kurtarılmasından sonra bence bir arada tutan elemandır. Alelade bir basscı katılsaydı Death Magnetic'i hiç dinleyemezdik.
sahnede, metallica'nın karizmasını düşüren goril. o gözümüze soktuğu beyaz çorapları yok mu hele, evladım olsa uzaktan oklava ile severim.
metallica'da 10. yılını doldurmuş olan sıradışı basçı. her anlamda enteresan bi adam.
2 porsiyon iskender ebatında anti zamane Rockçı
tipini sitiğimin basçısı. Bu adam yüzünden metallica'yı tam olarak sevemiyorum.
seneye albüm gelecek demiştir, hadi inşallah!
Maymundan 10 dakika sonra dogmustur. (bkz: king kong)
maymundan once dogdugunu dusundugum hayvani tipli metallicanin bass gitaristi.
çok karizmatik bir abimizdir.
görsel
görsel
bu adam metallica yi rezil ediyor. Jason ın ardından bu adamın gelmesi attan inip eşeğe binmek gibi bişey oldu. Bir de bu adamı gruba dahil ettikleri zaman "Şimdi Cliff'in gruba kattığı havayı yakalar gibi olduk; grup
seninle daha iyi ses veriyor" diye bir açıklama yapmışlar. Şaka gibi.
seninle daha iyi ses veriyor" diye bir açıklama yapmışlar. Şaka gibi.
metallica'nın hayvanat bahçesinden aldığı maymun. Yeteneğine laf etmemek lazım eyvallah da canlı performanslardaki o hareketler ne öyle hocam ? Olmamış..
cm0304 teki bulgaristan liginden 30.000$ dolara alınıp wonderkid olan forvet isimlerine sahip metallica basçısı.
jason newsted karizması diye bir şey var kesinlikle, bu adamda yok o, ama yetenek bakımından jason'dan iyi dese birisi kimse de inkar edemez, back vokal konusunda belki biraz dezavantajı var ama yok gorile benziyormuş, yok kötü giyiniyormuş, yok tipsizmiş falan hikaye bunlar. adamın dibidir ve yeteneği kesinlikle tartışılmamzdır.
https://www.youtube.com/watch?v=TP7STLuJxRI
https://www.youtube.com/watch?v=TP7STLuJxRI
jason' ın yerini sadece yeteneği ile doldurabilecek basçı. fakat jason' ın karizmasına ne yapsa ulaşamayacaktır.
Suicidal tendencies'in basçısıydı. Sonra grup dağıldı, bu eleman boşa çıktı.
some kind of monster dvd'sini izleyenler bilir. Grup basçı ararken sittin tane aday geldi. Hatta marilyn manson'un eski basçısı twiggy ramirez de gelenler arasındaydı.
sonra trujillo geldi. Adam pena kullanmadan çaldı bası. Grup daha hızlı çaldı, bu ayı daha da hızlandı. Grup daha coştu, bu dana daha da azdı. En sonunda james ve lars buna "amuğa goduğum insan mısın lan sen, baban da mı basçıydı" kabilinden laflar etti. Özetle götü düştü hepsinin.
evet tipsizdir, karizması yoktur. Ama kötü basçı diyenin götüne amfi girsin.
not: jaklarıyla beraber.
some kind of monster dvd'sini izleyenler bilir. Grup basçı ararken sittin tane aday geldi. Hatta marilyn manson'un eski basçısı twiggy ramirez de gelenler arasındaydı.
sonra trujillo geldi. Adam pena kullanmadan çaldı bası. Grup daha hızlı çaldı, bu ayı daha da hızlandı. Grup daha coştu, bu dana daha da azdı. En sonunda james ve lars buna "amuğa goduğum insan mısın lan sen, baban da mı basçıydı" kabilinden laflar etti. Özetle götü düştü hepsinin.
evet tipsizdir, karizması yoktur. Ama kötü basçı diyenin götüne amfi girsin.
not: jaklarıyla beraber.
bir jason değildir, bir cliff hiç değildir.
at suratlı metallica bas gitaristidir.
Bugün doğum günüymüş. Her ne kadar sıçar pozisyonda çalıp, tarzı grubun karizmasını bozsa da, severiz kendisini. Doğum günü kutlu olsun.
safiye ayla muamelesi yapılası bass gitarist.
yeteneğine laf eden çarpılır ama kalanı olduğu gibi çöp! bass gitarı yiyip bitirmiştir. bir de parmakla çaldığından daha da hızlıdır. some kind of monster'ı izledim. oradan biliyorum.
yeteneğine laf eden çarpılır ama kalanı olduğu gibi çöp! bass gitarı yiyip bitirmiştir. bir de parmakla çaldığından daha da hızlıdır. some kind of monster'ı izledim. oradan biliyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar