bugün
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- birader yazar olmak11
- kemalist dünya12
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- galatasaray lobisi8
- cemevinde hain kemal sloganları8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- sigmund freud'un koltuğu4
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi7
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi3
- üniversitelerin gereksiz olması8
- atilla olgaç2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- pforzheim şu an 34 derece2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- sistem patlamış2
- gitme diye yalvarmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- arda güler3
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- sarapci koala2
- yazarların imza parfümleri14
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hızlı para kazanmanın yolları11
1.7 Gb'lık clientiyle öeh dedirten mmorpg. kendisi şu anda kurulum aşamasındadır. oyun iyi ya da çok kötü çıkarsa bu başlığa bir entry daha döşeyeceğimdir.
client'i kurup launcher'ı açtıktan sonra update esnasında "time out" hatası alıyorsanız, http://files.filefront.co...e/;8368682;/fileinfo.html adresindeki update'i manual olarak indirip kurduktan sonra launcher'ı tekrar çalıştırınız, problem düzelecektir.
yalnız bahsettiğim client en son versiyon olmalıdır ki, patch çalışsın. Sanırım "rappelz epic4" olmalı ismi.
yalnız bahsettiğim client en son versiyon olmalıdır ki, patch çalışsın. Sanırım "rappelz epic4" olmalı ismi.
ilk izlenim..
bir kere knight online denilen boku çıkmış, zevksiz ve yoz oyundan çok daha güzel. onun yaşattığı "bu ne be" duygusunu kesinlikle vermiyor. knight'da gözlediğimiz, her taraftan taciz eden "aga 1000 gp plss bilmemne alıcam blablabla" diyen hıyar tiplerle uğraşmak şöyle dursun, tek bir türk oyuncuya rastlamak bile zor.
ilginç bir sistemi var. meslek muhabbeti işin içine katılmış. skill-karakter geliştirme sistemi tamamen farklı, ilk görüşte alışmasının zaman alacağını düşünüyorsunuz ancak bu sadece 5 dakikanızı alıyor. başlangıçta karşınıza çıkıp ilk questlerinizi veren npc'ler zaten neyi nasıl yapacağınızı uzuuuun uzun anlatıyorlar.
Haritalar güzel ve dev, yaratıklar ilginç. dengesi de iyi, bir yol üzerine odaklanıp oradan gelişirseniz daha da güzelleşiyor.
grafik ayarlarını ve efektleri biraz kısarak 512 mb ddr ram, p4. 3.0 işlemci ve radeon 9600 ekran kartı ile orta görüntü kalitesinde sorunsuzca oynadım. Grafikleri cıvıl cıvıl, karakterlerin hepsi güzel ve karizmatik tasarlanmış*. oyunun grafik motoru harika olmasa da insanı oyundan soğutmayacak kadar iyi iş çıkarıyor.
ayrıca "pet" muhabbeti var.
hayvan edinip geliştirebiliyor, gittikçe güçlenmesini sağlayabiliyorsunuz. bunun yanında "binek hayvanı" da edinmek seçenekler arasında.
türkiye'de dev online rpg oynayıp da lag'dan bunalanlar için birebir. 1 mbit bağlantıyla 4 saatlik bir oyun süresince tek bir kere bile lag yaşamamak haliyle şaşırtıyor insanı. sanırım fazla bilinmemesi nedeniyle bu kadar rahat.
(edit: gündüzleri lag yaşanıyormuş evet, ama çok yoğun değil, az.)
henüz 4 saatlik bir oynayışla level 11 bir karakter sahibi oldum. en başta yapacağınız şey klasik olarak npc questleri. ancak can sıkmıyor.
binlerce ayrıntı var, herifler oturup kosssskocaman bir oyun sistemi yapmışlar, ve gayet iyi işliyor.
güzel, eğlenceli, ve tamamen bedava.
world of warcraft tarzı bir oyun isteyip iğrenç knight online'dan bunalanlara ilaç gibi gelecektir. wow'dan biraz daha kötü ancak knight'dan çok daha iyi zira. bir şans veriniz efendim.
bir kere knight online denilen boku çıkmış, zevksiz ve yoz oyundan çok daha güzel. onun yaşattığı "bu ne be" duygusunu kesinlikle vermiyor. knight'da gözlediğimiz, her taraftan taciz eden "aga 1000 gp plss bilmemne alıcam blablabla" diyen hıyar tiplerle uğraşmak şöyle dursun, tek bir türk oyuncuya rastlamak bile zor.
ilginç bir sistemi var. meslek muhabbeti işin içine katılmış. skill-karakter geliştirme sistemi tamamen farklı, ilk görüşte alışmasının zaman alacağını düşünüyorsunuz ancak bu sadece 5 dakikanızı alıyor. başlangıçta karşınıza çıkıp ilk questlerinizi veren npc'ler zaten neyi nasıl yapacağınızı uzuuuun uzun anlatıyorlar.
Haritalar güzel ve dev, yaratıklar ilginç. dengesi de iyi, bir yol üzerine odaklanıp oradan gelişirseniz daha da güzelleşiyor.
grafik ayarlarını ve efektleri biraz kısarak 512 mb ddr ram, p4. 3.0 işlemci ve radeon 9600 ekran kartı ile orta görüntü kalitesinde sorunsuzca oynadım. Grafikleri cıvıl cıvıl, karakterlerin hepsi güzel ve karizmatik tasarlanmış*. oyunun grafik motoru harika olmasa da insanı oyundan soğutmayacak kadar iyi iş çıkarıyor.
ayrıca "pet" muhabbeti var.
hayvan edinip geliştirebiliyor, gittikçe güçlenmesini sağlayabiliyorsunuz. bunun yanında "binek hayvanı" da edinmek seçenekler arasında.
türkiye'de dev online rpg oynayıp da lag'dan bunalanlar için birebir. 1 mbit bağlantıyla 4 saatlik bir oyun süresince tek bir kere bile lag yaşamamak haliyle şaşırtıyor insanı. sanırım fazla bilinmemesi nedeniyle bu kadar rahat.
(edit: gündüzleri lag yaşanıyormuş evet, ama çok yoğun değil, az.)
henüz 4 saatlik bir oynayışla level 11 bir karakter sahibi oldum. en başta yapacağınız şey klasik olarak npc questleri. ancak can sıkmıyor.
binlerce ayrıntı var, herifler oturup kosssskocaman bir oyun sistemi yapmışlar, ve gayet iyi işliyor.
güzel, eğlenceli, ve tamamen bedava.
world of warcraft tarzı bir oyun isteyip iğrenç knight online'dan bunalanlara ilaç gibi gelecektir. wow'dan biraz daha kötü ancak knight'dan çok daha iyi zira. bir şans veriniz efendim.
level atlmasi zor ama grafikleri bi o kadar guzel ve turklerin daha kesfetmedigi mmorpg oyunu.
türklerin * keşfetmemesini umduğum ve keyifle oynadığım mmorpg tarzı oyun.
türklerin keşfetmesi bir yana türkçe versiyonu çıkmış oyundur.
ahanda burada;
http://tr.rappelz.gpotato.eu/ad/
ahanda burada;
http://tr.rappelz.gpotato.eu/ad/
kimi türklerin 2007'de keşfedip o zamandan beri oynadığı oyundur...
level atlamanın kolay olduğu ancak örneğin ko'daki gibi skill kasmak mümkün olmadığından yeteneklerin gelişmesinin bir hayli vakit aldığı, şu anda wow'a tek alternatif devasa online oyun. sadece kimi kuşatmaları izlemek dahi keyif verici.
Harika ötesi oyundur. fakat hala hangi karakterden oynasam gibi soru işaretlerimin olduğu oyundur. oynayanlardan yardım dilerim efendim
an itibariyle patch yüklemekte sorun yaşadığım oyundur.
isimden kaybeden oyun.us serverlarda bile çok türk vardı
oyunlar konusunda bilgisiz, hiç oyun oynamamış, ayrıca 7/24 oyun oynayan adamlara sinir olan biri olarak söyleyebilirim ki, Bir kaç ay önce tanıştığım bu oyunu 7/24 oynuyorum. *
level dergisindeki kodunu point blank koduyla takas ettiğim oyundur. fakiriz işte.
156 kan tutkunu 153 kutsal ruh 157 yeniçeri ve 156 pagan karakterlerimin olduğu oyundur.
Gün itibariyle yeni epic ve yeniliklerle karşımızda olan oyundur. Özellikle yılbaşında yapılan "kazmalıklar" ve saçmalıkların yeni epic le birlikte daha adama döneceğini umuyorum.
Dönmese de en azında bir farklılık sunmuş olması açısından tekrar oyuncularını (kısmen) kazanacağa benzer.
Dönmese de en azında bir farklılık sunmuş olması açısından tekrar oyuncularını (kısmen) kazanacağa benzer.
oyun güzeldi hack yoktu ama adam yoktu bilmiyorum şimdi ne oldu kaç kişi oynuyor aman abi türkler çoğalırsa mafolur oyun*
antik miras isimli eklentisiyle oyuna lydyan adıyla yeni bir pet eklenen yapım. bana çekici gelen bu oldu, evet...
Oyunda bazı düzenlemeler vs. yapılacağı söylenmektedir. Bu yenilik ve düzenlemeler Epic8 itibariyle kasım ayı içerisinde olacaktır. Ammavelakin oyunun içeriği son 1 yıl içerisinde veled-i gameover dolmuştur. Akl-ı selim adam sayısı 3-5 i geçmemektedir. Yani neymiş, ağzınızla kuş tutsanız olmazmış.
ilgi çekici bir karakter geliştirme oyunudur. pet geliştirme ve kullanabilme özelliği diğer oyunlardan en farklı yanı. periler, yaratıklar, canavarlar içinde bir hayal dünyası...
Yeni hali için:
(bkz: zoo).
(bkz: zoo).
Bu sene yeniden döndüğüm oyun. Serberi çaldırdım hevesim kaçtı aslında. Yardım edecek saygıdeğer insanlar varsa şimdiden teşekkür ederim *
2 sene sonunda yeniden döndüğüm fakat döndüğümde pet sisteminin amına koyulmuş olduğunu farkettiğim oyun. çok ezik kaldık.
korlu petlerin karakterin amk artik karakteri degil peti oynadıgın oyun hem oynayanı fazla yok sen yinede Akkeyi ekle tanış iyi cocuktur.
tam on yıldır hala oynadığım oyundur. bu süre içinde bazı değişiklik ve güncellemelere uğramış olsa da günümüz oyunlarının artık gerisinde kalmıştır. ayrıca oyun içindeki piyasanın dalgalanması ve enflasyondan dolayı artık sıkıcı hale gelmiş oyundur.
2011 yılından beri oynadığım ve sanırım en uzun oynadığım mmorpg'dir. hâlâ kendini oynatıyordur. oyuna başlamayı düşünenler bir denesinler, oyuncu sayısı eh işte.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar