bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu17
- kemalist dünya10
- cemevinde hain kemal sloganları7
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 26 haziran 20262
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- gönüllü moderatörlük2
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- birader yazar olmak5
- 2026 dünya kupası23
- bulla dava açmak2
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sarapci koala2
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- şile2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
ilk izlenim..
bir kere knight online denilen boku çıkmış, zevksiz ve yoz oyundan çok daha güzel. onun yaşattığı "bu ne be" duygusunu kesinlikle vermiyor. knight'da gözlediğimiz, her taraftan taciz eden "aga 1000 gp plss bilmemne alıcam blablabla" diyen hıyar tiplerle uğraşmak şöyle dursun, tek bir türk oyuncuya rastlamak bile zor.
ilginç bir sistemi var. meslek muhabbeti işin içine katılmış. skill-karakter geliştirme sistemi tamamen farklı, ilk görüşte alışmasının zaman alacağını düşünüyorsunuz ancak bu sadece 5 dakikanızı alıyor. başlangıçta karşınıza çıkıp ilk questlerinizi veren npc'ler zaten neyi nasıl yapacağınızı uzuuuun uzun anlatıyorlar.
Haritalar güzel ve dev, yaratıklar ilginç. dengesi de iyi, bir yol üzerine odaklanıp oradan gelişirseniz daha da güzelleşiyor.
grafik ayarlarını ve efektleri biraz kısarak 512 mb ddr ram, p4. 3.0 işlemci ve radeon 9600 ekran kartı ile orta görüntü kalitesinde sorunsuzca oynadım. Grafikleri cıvıl cıvıl, karakterlerin hepsi güzel ve karizmatik tasarlanmış*. oyunun grafik motoru harika olmasa da insanı oyundan soğutmayacak kadar iyi iş çıkarıyor.
ayrıca "pet" muhabbeti var.
hayvan edinip geliştirebiliyor, gittikçe güçlenmesini sağlayabiliyorsunuz. bunun yanında "binek hayvanı" da edinmek seçenekler arasında.
türkiye'de dev online rpg oynayıp da lag'dan bunalanlar için birebir. 1 mbit bağlantıyla 4 saatlik bir oyun süresince tek bir kere bile lag yaşamamak haliyle şaşırtıyor insanı. sanırım fazla bilinmemesi nedeniyle bu kadar rahat.
(edit: gündüzleri lag yaşanıyormuş evet, ama çok yoğun değil, az.)
henüz 4 saatlik bir oynayışla level 11 bir karakter sahibi oldum. en başta yapacağınız şey klasik olarak npc questleri. ancak can sıkmıyor.
binlerce ayrıntı var, herifler oturup kosssskocaman bir oyun sistemi yapmışlar, ve gayet iyi işliyor.
güzel, eğlenceli, ve tamamen bedava.
world of warcraft tarzı bir oyun isteyip iğrenç knight online'dan bunalanlara ilaç gibi gelecektir. wow'dan biraz daha kötü ancak knight'dan çok daha iyi zira. bir şans veriniz efendim.
bir kere knight online denilen boku çıkmış, zevksiz ve yoz oyundan çok daha güzel. onun yaşattığı "bu ne be" duygusunu kesinlikle vermiyor. knight'da gözlediğimiz, her taraftan taciz eden "aga 1000 gp plss bilmemne alıcam blablabla" diyen hıyar tiplerle uğraşmak şöyle dursun, tek bir türk oyuncuya rastlamak bile zor.
ilginç bir sistemi var. meslek muhabbeti işin içine katılmış. skill-karakter geliştirme sistemi tamamen farklı, ilk görüşte alışmasının zaman alacağını düşünüyorsunuz ancak bu sadece 5 dakikanızı alıyor. başlangıçta karşınıza çıkıp ilk questlerinizi veren npc'ler zaten neyi nasıl yapacağınızı uzuuuun uzun anlatıyorlar.
Haritalar güzel ve dev, yaratıklar ilginç. dengesi de iyi, bir yol üzerine odaklanıp oradan gelişirseniz daha da güzelleşiyor.
grafik ayarlarını ve efektleri biraz kısarak 512 mb ddr ram, p4. 3.0 işlemci ve radeon 9600 ekran kartı ile orta görüntü kalitesinde sorunsuzca oynadım. Grafikleri cıvıl cıvıl, karakterlerin hepsi güzel ve karizmatik tasarlanmış*. oyunun grafik motoru harika olmasa da insanı oyundan soğutmayacak kadar iyi iş çıkarıyor.
ayrıca "pet" muhabbeti var.
hayvan edinip geliştirebiliyor, gittikçe güçlenmesini sağlayabiliyorsunuz. bunun yanında "binek hayvanı" da edinmek seçenekler arasında.
türkiye'de dev online rpg oynayıp da lag'dan bunalanlar için birebir. 1 mbit bağlantıyla 4 saatlik bir oyun süresince tek bir kere bile lag yaşamamak haliyle şaşırtıyor insanı. sanırım fazla bilinmemesi nedeniyle bu kadar rahat.
(edit: gündüzleri lag yaşanıyormuş evet, ama çok yoğun değil, az.)
henüz 4 saatlik bir oynayışla level 11 bir karakter sahibi oldum. en başta yapacağınız şey klasik olarak npc questleri. ancak can sıkmıyor.
binlerce ayrıntı var, herifler oturup kosssskocaman bir oyun sistemi yapmışlar, ve gayet iyi işliyor.
güzel, eğlenceli, ve tamamen bedava.
world of warcraft tarzı bir oyun isteyip iğrenç knight online'dan bunalanlara ilaç gibi gelecektir. wow'dan biraz daha kötü ancak knight'dan çok daha iyi zira. bir şans veriniz efendim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar