bugün
- aile evinde yaşamak4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kadir mısıroğlu'nun soyu12
- kemalist dünya7
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak4
- galatasaray lobisi6
- nilsu berfin aktaş3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor13
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cemevinde hain kemal sloganları2
- şile2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- üniversitelerin gereksiz olması4
- kemalistler8
- devlet bahçeli3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- aşure3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yazarların imza parfümleri14
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- venezuela6
- 2026 dünya kupası22
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlüğün tadının kaçması4
- futbol17
- türk kızı egosu6
1.7 Gb'lık clientiyle öeh dedirten mmorpg. kendisi şu anda kurulum aşamasındadır. oyun iyi ya da çok kötü çıkarsa bu başlığa bir entry daha döşeyeceğimdir.
client'i kurup launcher'ı açtıktan sonra update esnasında "time out" hatası alıyorsanız, http://files.filefront.co...e/;8368682;/fileinfo.html adresindeki update'i manual olarak indirip kurduktan sonra launcher'ı tekrar çalıştırınız, problem düzelecektir.
yalnız bahsettiğim client en son versiyon olmalıdır ki, patch çalışsın. Sanırım "rappelz epic4" olmalı ismi.
yalnız bahsettiğim client en son versiyon olmalıdır ki, patch çalışsın. Sanırım "rappelz epic4" olmalı ismi.
ilk izlenim..
bir kere knight online denilen boku çıkmış, zevksiz ve yoz oyundan çok daha güzel. onun yaşattığı "bu ne be" duygusunu kesinlikle vermiyor. knight'da gözlediğimiz, her taraftan taciz eden "aga 1000 gp plss bilmemne alıcam blablabla" diyen hıyar tiplerle uğraşmak şöyle dursun, tek bir türk oyuncuya rastlamak bile zor.
ilginç bir sistemi var. meslek muhabbeti işin içine katılmış. skill-karakter geliştirme sistemi tamamen farklı, ilk görüşte alışmasının zaman alacağını düşünüyorsunuz ancak bu sadece 5 dakikanızı alıyor. başlangıçta karşınıza çıkıp ilk questlerinizi veren npc'ler zaten neyi nasıl yapacağınızı uzuuuun uzun anlatıyorlar.
Haritalar güzel ve dev, yaratıklar ilginç. dengesi de iyi, bir yol üzerine odaklanıp oradan gelişirseniz daha da güzelleşiyor.
grafik ayarlarını ve efektleri biraz kısarak 512 mb ddr ram, p4. 3.0 işlemci ve radeon 9600 ekran kartı ile orta görüntü kalitesinde sorunsuzca oynadım. Grafikleri cıvıl cıvıl, karakterlerin hepsi güzel ve karizmatik tasarlanmış*. oyunun grafik motoru harika olmasa da insanı oyundan soğutmayacak kadar iyi iş çıkarıyor.
ayrıca "pet" muhabbeti var.
hayvan edinip geliştirebiliyor, gittikçe güçlenmesini sağlayabiliyorsunuz. bunun yanında "binek hayvanı" da edinmek seçenekler arasında.
türkiye'de dev online rpg oynayıp da lag'dan bunalanlar için birebir. 1 mbit bağlantıyla 4 saatlik bir oyun süresince tek bir kere bile lag yaşamamak haliyle şaşırtıyor insanı. sanırım fazla bilinmemesi nedeniyle bu kadar rahat.
(edit: gündüzleri lag yaşanıyormuş evet, ama çok yoğun değil, az.)
henüz 4 saatlik bir oynayışla level 11 bir karakter sahibi oldum. en başta yapacağınız şey klasik olarak npc questleri. ancak can sıkmıyor.
binlerce ayrıntı var, herifler oturup kosssskocaman bir oyun sistemi yapmışlar, ve gayet iyi işliyor.
güzel, eğlenceli, ve tamamen bedava.
world of warcraft tarzı bir oyun isteyip iğrenç knight online'dan bunalanlara ilaç gibi gelecektir. wow'dan biraz daha kötü ancak knight'dan çok daha iyi zira. bir şans veriniz efendim.
bir kere knight online denilen boku çıkmış, zevksiz ve yoz oyundan çok daha güzel. onun yaşattığı "bu ne be" duygusunu kesinlikle vermiyor. knight'da gözlediğimiz, her taraftan taciz eden "aga 1000 gp plss bilmemne alıcam blablabla" diyen hıyar tiplerle uğraşmak şöyle dursun, tek bir türk oyuncuya rastlamak bile zor.
ilginç bir sistemi var. meslek muhabbeti işin içine katılmış. skill-karakter geliştirme sistemi tamamen farklı, ilk görüşte alışmasının zaman alacağını düşünüyorsunuz ancak bu sadece 5 dakikanızı alıyor. başlangıçta karşınıza çıkıp ilk questlerinizi veren npc'ler zaten neyi nasıl yapacağınızı uzuuuun uzun anlatıyorlar.
Haritalar güzel ve dev, yaratıklar ilginç. dengesi de iyi, bir yol üzerine odaklanıp oradan gelişirseniz daha da güzelleşiyor.
grafik ayarlarını ve efektleri biraz kısarak 512 mb ddr ram, p4. 3.0 işlemci ve radeon 9600 ekran kartı ile orta görüntü kalitesinde sorunsuzca oynadım. Grafikleri cıvıl cıvıl, karakterlerin hepsi güzel ve karizmatik tasarlanmış*. oyunun grafik motoru harika olmasa da insanı oyundan soğutmayacak kadar iyi iş çıkarıyor.
ayrıca "pet" muhabbeti var.
hayvan edinip geliştirebiliyor, gittikçe güçlenmesini sağlayabiliyorsunuz. bunun yanında "binek hayvanı" da edinmek seçenekler arasında.
türkiye'de dev online rpg oynayıp da lag'dan bunalanlar için birebir. 1 mbit bağlantıyla 4 saatlik bir oyun süresince tek bir kere bile lag yaşamamak haliyle şaşırtıyor insanı. sanırım fazla bilinmemesi nedeniyle bu kadar rahat.
(edit: gündüzleri lag yaşanıyormuş evet, ama çok yoğun değil, az.)
henüz 4 saatlik bir oynayışla level 11 bir karakter sahibi oldum. en başta yapacağınız şey klasik olarak npc questleri. ancak can sıkmıyor.
binlerce ayrıntı var, herifler oturup kosssskocaman bir oyun sistemi yapmışlar, ve gayet iyi işliyor.
güzel, eğlenceli, ve tamamen bedava.
world of warcraft tarzı bir oyun isteyip iğrenç knight online'dan bunalanlara ilaç gibi gelecektir. wow'dan biraz daha kötü ancak knight'dan çok daha iyi zira. bir şans veriniz efendim.
level atlmasi zor ama grafikleri bi o kadar guzel ve turklerin daha kesfetmedigi mmorpg oyunu.
türklerin * keşfetmemesini umduğum ve keyifle oynadığım mmorpg tarzı oyun.
türklerin keşfetmesi bir yana türkçe versiyonu çıkmış oyundur.
ahanda burada;
http://tr.rappelz.gpotato.eu/ad/
ahanda burada;
http://tr.rappelz.gpotato.eu/ad/
kimi türklerin 2007'de keşfedip o zamandan beri oynadığı oyundur...
level atlamanın kolay olduğu ancak örneğin ko'daki gibi skill kasmak mümkün olmadığından yeteneklerin gelişmesinin bir hayli vakit aldığı, şu anda wow'a tek alternatif devasa online oyun. sadece kimi kuşatmaları izlemek dahi keyif verici.
Harika ötesi oyundur. fakat hala hangi karakterden oynasam gibi soru işaretlerimin olduğu oyundur. oynayanlardan yardım dilerim efendim
an itibariyle patch yüklemekte sorun yaşadığım oyundur.
isimden kaybeden oyun.us serverlarda bile çok türk vardı
oyunlar konusunda bilgisiz, hiç oyun oynamamış, ayrıca 7/24 oyun oynayan adamlara sinir olan biri olarak söyleyebilirim ki, Bir kaç ay önce tanıştığım bu oyunu 7/24 oynuyorum. *
level dergisindeki kodunu point blank koduyla takas ettiğim oyundur. fakiriz işte.
156 kan tutkunu 153 kutsal ruh 157 yeniçeri ve 156 pagan karakterlerimin olduğu oyundur.
Gün itibariyle yeni epic ve yeniliklerle karşımızda olan oyundur. Özellikle yılbaşında yapılan "kazmalıklar" ve saçmalıkların yeni epic le birlikte daha adama döneceğini umuyorum.
Dönmese de en azında bir farklılık sunmuş olması açısından tekrar oyuncularını (kısmen) kazanacağa benzer.
Dönmese de en azında bir farklılık sunmuş olması açısından tekrar oyuncularını (kısmen) kazanacağa benzer.
oyun güzeldi hack yoktu ama adam yoktu bilmiyorum şimdi ne oldu kaç kişi oynuyor aman abi türkler çoğalırsa mafolur oyun*
antik miras isimli eklentisiyle oyuna lydyan adıyla yeni bir pet eklenen yapım. bana çekici gelen bu oldu, evet...
Oyunda bazı düzenlemeler vs. yapılacağı söylenmektedir. Bu yenilik ve düzenlemeler Epic8 itibariyle kasım ayı içerisinde olacaktır. Ammavelakin oyunun içeriği son 1 yıl içerisinde veled-i gameover dolmuştur. Akl-ı selim adam sayısı 3-5 i geçmemektedir. Yani neymiş, ağzınızla kuş tutsanız olmazmış.
ilgi çekici bir karakter geliştirme oyunudur. pet geliştirme ve kullanabilme özelliği diğer oyunlardan en farklı yanı. periler, yaratıklar, canavarlar içinde bir hayal dünyası...
Yeni hali için:
(bkz: zoo).
(bkz: zoo).
Bu sene yeniden döndüğüm oyun. Serberi çaldırdım hevesim kaçtı aslında. Yardım edecek saygıdeğer insanlar varsa şimdiden teşekkür ederim *
2 sene sonunda yeniden döndüğüm fakat döndüğümde pet sisteminin amına koyulmuş olduğunu farkettiğim oyun. çok ezik kaldık.
korlu petlerin karakterin amk artik karakteri degil peti oynadıgın oyun hem oynayanı fazla yok sen yinede Akkeyi ekle tanış iyi cocuktur.
tam on yıldır hala oynadığım oyundur. bu süre içinde bazı değişiklik ve güncellemelere uğramış olsa da günümüz oyunlarının artık gerisinde kalmıştır. ayrıca oyun içindeki piyasanın dalgalanması ve enflasyondan dolayı artık sıkıcı hale gelmiş oyundur.
2011 yılından beri oynadığım ve sanırım en uzun oynadığım mmorpg'dir. hâlâ kendini oynatıyordur. oyuna başlamayı düşünenler bir denesinler, oyuncu sayısı eh işte.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar