bugün

pro evolution soccer 2012

sıcağı sıcağına yorum yapmak gerekirse;

*pes 11 den farklı olarak büyük değişim beklemiyorduk, ama sanki pek bi yavan olmuş gibi. pek bir fark yok arasında.
*galiba en büyük artısı kullanıcı kaydetme. kullanışlı olduğunu düşünüyorum.
*adam geçme daha kolay.
*inanılmaz derecede kolay "değil" yapay zeka gerçekten iyi.
*oyun içine ufak detaylar eklemişler, güzel olmuş.
*seyirci görüntü ve sesleri vasat.
*ara top atmak ve havadan pas vermek pek kolay değil.
*pas şiddeti diğer oyunda olduğu gibi çok kullanışlı değil. yavaş bastığında hızlı, hızlı bastığında yavaş gidebiliyor.
*kaleciler sanki yavaş çekimde artistik şekilde kurtarış yapıyorlar.

aklıma geldikçe ekleme, oynadıkça düzeltme yapabilirim. orijinalini alıp almama konusunda da öyle karar vereceğim.
© copyright 2005 - 2026