bugün

pro evolution soccer 2012

bu oyunu ne zaman oynasam kolum ağrıyor. sebebi öyle çok oynama falan değil... sinir krizzi geçiriyorum akabinde elimi klavyeye yapıştırıyorum sonra görev yöneticisinden görevi sonlandır falan.. zararlı hep ben çıkıyorum. bi dahada oynarsam *
© copyright 2005 - 2026