bugün
- bir insanı sevmek5
- fakirin sevmesi hak mıdır9
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- haitinin gol atmış olması2
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- yazarların imza parfümleri3
- fazla kilo2
- dil2
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- insan2
- futbol16
- ameliyat olmak7
- düşün ki o bunu okuyor17
- kolu kıllı kız4
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- egay sucukcu8
- gocu2
- pakistan3
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- hindistan3
- velvet13
- nevşehir üzümü2
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- azerbaycan2
- fas6
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- guyana4
- kuzenin içine boşalmak14
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- yaşamak üzerine2
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- bosna hersek3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- japonya4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- aşure günü3
- kemal kılıçdaroğlu18
Türk mali bir surup ismi... Sindirim yollarindaki sorun ve alerji icindir... Ama cogu insanlar bu surubu yan etkisi yüzünden alir , zira yan etkisi istah yapar , zayif insanlarin ragbet ettigi suruplardan biridir...
alerji ve deri hastalıkarı için üretilmiş fakat her nedense ilacı kımse bu amaçla kullanmaz. yemek yiyemeyen zayıf bünyeler bu ilacı iştahımı açsında kilo alayım diye kullanırlar.
bu aralar sıcaklardan iştahı kapanan bana dokor tarafından yazılmıştır. bu gün kullanmaya başlayacağım, çılgınlar gibi yemek yiyeceğim inancı her nedense bende oluşmadı, daha çok sabah aksam uyutma etkisi beni daha çok cezbetti.
bu aralar sıcaklardan iştahı kapanan bana dokor tarafından yazılmıştır. bu gün kullanmaya başlayacağım, çılgınlar gibi yemek yiyeceğim inancı her nedense bende oluşmadı, daha çok sabah aksam uyutma etkisi beni daha çok cezbetti.
dün alıp kullandığım ve birdaha kullanmamaya kararlı olduğum şurup zira dün ilacı aldığımda saat aksam 4 aldıktan 1 saat sonra mayışma sonucu uzandım ve bugün gündüz 11 de uyandım . ilacın kafa yaptığı hurafe değildir tamamiyle tarafımdan teyyit edilmiştir.
alerjik durumlar için doktorlar tarafından reçete edilen şuruptur.
kilosu az kişiler bu şurubu içerek kilo aldıklarını söylerler ki doğrudur. bizzat denenmiştir. kilo aldırdığı doğru ama bu kilo alımı çok kısa sürede gerçekleşmektedir. haftada 2- 3 kilo aldırır. bu ne kadar sağlıklıdır(!) tartışmaya açıktır tabiki.* *
kilosu az kişiler bu şurubu içerek kilo aldıklarını söylerler ki doğrudur. bizzat denenmiştir. kilo aldırdığı doğru ama bu kilo alımı çok kısa sürede gerçekleşmektedir. haftada 2- 3 kilo aldırır. bu ne kadar sağlıklıdır(!) tartışmaya açıktır tabiki.* *
ciddi biçimde uyku haline sebebiyet veren şuruptur. son haftalarda yaşadığım iştahsızlık nedeniyle bir arkadaş tavsiyesi ile denediğim, ancak iştah açmaktan ziyade alışık olmadığım derecede uyku haliyle karşılaştığım ilaçtır. uyuyamama problemi olanların kullanması bence daha mantıklı.
almak için eczaneye gittiğimde artık kaldırıldığı söylenen ilaçtır. ama bunun muadili sipraktin vardır. gerçi hangisi hangisinin muadili bilmiyorum ama ikiside aynı işte.
(bkz: sipraktin)
(bkz: sipraktin)
birkac saattir etkisinde oldugum surup. uzun bir aradan sonra yeniden "cok kafa" olan bu arkadasla takilmaya basladim. ilk dozu aldiktan bir saat sonra etkisini gostermis olup konusmada zorlanmaya sebebiyet verirken, ayni zamanda unutkanlik yapiy- ne diyordum ben? iyisi mi suraya kivrilayim...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar