bugün
- futbol33
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- aselsan2
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- pandela2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- deniz baykal7
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- angie abdalla2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- durduk yere ağlamak3
- tamar tanrıyar5
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- dişarıya şortla çıkmak2
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- arkadaşlar beni sevin2
- saraca finch house7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- frt2
inanılmaz ama gerçek, birinci nesil yazar. hoşgelmiş * .
(#1458221)no'lu entrysiyle sabah sabah gülmeme neden olan yazar.
kaliteli yazar olduğunu belli etmiş insan. edebi yönü de kuvvetli olsa gerek.
eski okulumda okumuşluğu olan yazar.
korkarım ki beyin ölçülerimiz birbirine denk ve aynı rxn verecek ölçüde yazar kardeşimdir. kısaca desmond brada desem de karşılığında: "biz kardeşiz brada" demişliği vardır.*
neyse nasıl oldu bilmem sanırım bu lost ayağına msn'ler alındı verildi. neyse çok muhlis bir sözlüktaşken bir de baktım bu brada'nın nickinin altına hiç mi hiç yazmamışım. lan bir üzüldüm, utandım önce adeta. en koptuğum bir bukleyi size vereyim kendi yazılarından biri ki ne cevahir bir yazar olduğu belli olsun. olsun ki hınca hınç dolu tıp kütüphanesinde(diniz okuma salonu) içimden "yepppaaaaa i feel good"* diye bağırdıktan sonra masanın üstünde pogo yapmak geçerken kulağıma küpe olsun aha bu spoiler:
--spoiler--
.........simidiye demişken; hastane departmanı mı denir, bilim dalı mı denir ne denir onlara? neroşiruji, jinekoloji... bir de şunlar var: "hariciye,dahiliye,bevliye,intaniyeee..." aklınıza gelir miydi bir doktorun simit satar gibi ameliyathaneden çıkarken bu şekilde bağıracağı? şahsen ben geçen gece hep bunu düşündüm, uyuyamadım da...
evet konu başlıkla tamamen alakalı, saçmalık üzerine... manzara da şu şekilde. simitçiler nasıl "simidiiiyeee" diye bağırıyorsa doktorlar da bu şekilde bağırsaydı! ameliyathaneden çıkan henüz yeni bir apandisit ameliyatı yapmış bir hariciye doktoru bağırsa... "hariciiiyeeeeeeeee". biri seslense ona, ameliyat ihtiyacını söyleyiverse oracıkta... simit alır gibi ameliyat olsa insan? garip olurdu...
"bevliyeeeee" ... hadi hariciye'yi aldık da bevliye'yi almak hiç hoş olmazdı herhalde genel yapısı itibariyle...
ya da herşeyden vazgeçip hastane koridorlarında simit mi sattırsak? o zaman da belki işler çığırından çıkardı, üstüne seyyar lahmacuncu,işportacı derken, hastanede her salı ve cuma bir pazar kurulurdu. ambulanslar sebze arabasına dönerdi.............
--spoiler--
saygılar brada!
neyse nasıl oldu bilmem sanırım bu lost ayağına msn'ler alındı verildi. neyse çok muhlis bir sözlüktaşken bir de baktım bu brada'nın nickinin altına hiç mi hiç yazmamışım. lan bir üzüldüm, utandım önce adeta. en koptuğum bir bukleyi size vereyim kendi yazılarından biri ki ne cevahir bir yazar olduğu belli olsun. olsun ki hınca hınç dolu tıp kütüphanesinde(diniz okuma salonu) içimden "yepppaaaaa i feel good"* diye bağırdıktan sonra masanın üstünde pogo yapmak geçerken kulağıma küpe olsun aha bu spoiler:
--spoiler--
.........simidiye demişken; hastane departmanı mı denir, bilim dalı mı denir ne denir onlara? neroşiruji, jinekoloji... bir de şunlar var: "hariciye,dahiliye,bevliye,intaniyeee..." aklınıza gelir miydi bir doktorun simit satar gibi ameliyathaneden çıkarken bu şekilde bağıracağı? şahsen ben geçen gece hep bunu düşündüm, uyuyamadım da...
evet konu başlıkla tamamen alakalı, saçmalık üzerine... manzara da şu şekilde. simitçiler nasıl "simidiiiyeee" diye bağırıyorsa doktorlar da bu şekilde bağırsaydı! ameliyathaneden çıkan henüz yeni bir apandisit ameliyatı yapmış bir hariciye doktoru bağırsa... "hariciiiyeeeeeeeee". biri seslense ona, ameliyat ihtiyacını söyleyiverse oracıkta... simit alır gibi ameliyat olsa insan? garip olurdu...
"bevliyeeeee" ... hadi hariciye'yi aldık da bevliye'yi almak hiç hoş olmazdı herhalde genel yapısı itibariyle...
ya da herşeyden vazgeçip hastane koridorlarında simit mi sattırsak? o zaman da belki işler çığırından çıkardı, üstüne seyyar lahmacuncu,işportacı derken, hastanede her salı ve cuma bir pazar kurulurdu. ambulanslar sebze arabasına dönerdi.............
--spoiler--
saygılar brada!
(bkz: saçmalamakta sınır tanımamak) başlığına girdiği entrylerle kendine hayran bırakan.. böyle alpay erdem gibi.. özenti değil ama, gayet keyifli.. yeni saçmalık yazılarını görmekten de aynı keyfi alacağız efenim..
Uzun uzun entrylere sahip yazar. gene de insan bir solukta okuyuveriyor entrylerini.
sözlükte fazlasıyla azınlıkta kalmış atatürkçülük konusunda duyarlı yazarlardan. manevi desteğini esirgememesi de teşekkür sebebidir. sözlüğe gerekli yazarlardan.
hergün takip ettiğim yazar.
fakat hergüne 1 entry sığdırması moralimi bozuyor.
şu an onlaynmıs gördüm
lütfen daha çok yazsın
burdan yetkililere sesleniyorum.
fakat hergüne 1 entry sığdırması moralimi bozuyor.
şu an onlaynmıs gördüm
lütfen daha çok yazsın
burdan yetkililere sesleniyorum.
bildiğimiz türden klasikleşmiş(leş) ruh hastasıdır.
ipleri salması gereken karikatürist yazar. bir gün kendisine absenthe içirilecektir. evet, öyle olacaktır.
(bkz: boşuna asılmayın lan o bir erkek)
(bkz: boşuna asılmayın lan o bir erkek)
evet ben de tanıdım o bir erkek ve asılmalardan rahatsız beni deşifre edin der gibiydi. tekstil mühendisliği okuyordu galiba bi de karikatür çiziyordu gördüm adisyonun arkasını doldurmuştu maşallah.
woody allen, can barslan, mel brooks, Suavi Sualp ve bilumum ayni ekolden gelen bir yazar olmakla beraber himinileri gubartma mevzusunda masrık-ı azam olan yazardir.
karikatür meraklısı, hoşsohbet, felsefeyi sevmese de derin felsefik görüşleri olan değerli yazar.
tam bir muhabbet insanıdır..
saçmalamakta sınır tanımayan yazar... bu adam gibi saçmalamak mantıklı konuşmaktan daha zordur.
(bkz: saçmalamada sınır tanımamak)
ha bir de sucuk severlerin düşmanıdır o konuya hiç girmiyorum.
(bkz: saçmalamada sınır tanımamak)
ha bir de sucuk severlerin düşmanıdır o konuya hiç girmiyorum.
tyler durden' in kopyası. *
karikatür malzemesi değil de bizzat karikatür çizebilen bir başbakan adayı. Müyendistir kendileri de o bakımdan.
ilk önce kendisini çizer emin olabilirsiniz.
ilk önce kendisini çizer emin olabilirsiniz.
22 yılımı birlikte geçirdiğim,bana en yakın kişiden bile daha yakın olan kişi,içimdeki çocuk,kazık,kütük...
yaşadığı üzücü olayları bile tiye alabilen, bu şekilde üzüntüsünü atan, yergiyi çok seven bir adamdır. kıl derler ona zaman zaman. kafasında kurduğu şeyleri gerçekleştiremez çoğu zaman. bedevi gibidir. çölde onu dört kutup ayısı,23 penguen,dört deve kovalar... sıyırır belki ama bir gün gelir yakalanır...
severim ama keratayı...
yaşadığı üzücü olayları bile tiye alabilen, bu şekilde üzüntüsünü atan, yergiyi çok seven bir adamdır. kıl derler ona zaman zaman. kafasında kurduğu şeyleri gerçekleştiremez çoğu zaman. bedevi gibidir. çölde onu dört kutup ayısı,23 penguen,dört deve kovalar... sıyırır belki ama bir gün gelir yakalanır...
severim ama keratayı...
doğum gününü kutlayan ilk insan olma şerefine erişmek amacıyla "doğum günün kutlu olsun lan !" diyesimi getiren yazar.
hayır sen doğmasan bu bünye saçmalama ihtiyacını nasıl giderecekti yahu. neyse efendim bu şarkı da beyaz etli prens'den doğum günü çocuğuna geliyor...
(bkz: saçmala türkiye saçmala)*
hayır sen doğmasan bu bünye saçmalama ihtiyacını nasıl giderecekti yahu. neyse efendim bu şarkı da beyaz etli prens'den doğum günü çocuğuna geliyor...
(bkz: saçmala türkiye saçmala)*
doğum günü kutlu olsun denesi yazar. öpüyorum kendisini sözlük aracılığı ile.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar