bugün
- velvet36
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- truesuzluk3
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- günün şiiri7
- cüneyt arkın3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- bili bili yumurta3
- 30 haziran 2026 fildişi sahili norveç maçı2
- kolombiya5
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı2
- 2 temmuz 2026 abd bosna hersek maçı2
- amerika birleşik devletleri8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı2
inanılmaz ama gerçek, birinci nesil yazar. hoşgelmiş * .
(#1458221)no'lu entrysiyle sabah sabah gülmeme neden olan yazar.
kaliteli yazar olduğunu belli etmiş insan. edebi yönü de kuvvetli olsa gerek.
eski okulumda okumuşluğu olan yazar.
korkarım ki beyin ölçülerimiz birbirine denk ve aynı rxn verecek ölçüde yazar kardeşimdir. kısaca desmond brada desem de karşılığında: "biz kardeşiz brada" demişliği vardır.*
neyse nasıl oldu bilmem sanırım bu lost ayağına msn'ler alındı verildi. neyse çok muhlis bir sözlüktaşken bir de baktım bu brada'nın nickinin altına hiç mi hiç yazmamışım. lan bir üzüldüm, utandım önce adeta. en koptuğum bir bukleyi size vereyim kendi yazılarından biri ki ne cevahir bir yazar olduğu belli olsun. olsun ki hınca hınç dolu tıp kütüphanesinde(diniz okuma salonu) içimden "yepppaaaaa i feel good"* diye bağırdıktan sonra masanın üstünde pogo yapmak geçerken kulağıma küpe olsun aha bu spoiler:
--spoiler--
.........simidiye demişken; hastane departmanı mı denir, bilim dalı mı denir ne denir onlara? neroşiruji, jinekoloji... bir de şunlar var: "hariciye,dahiliye,bevliye,intaniyeee..." aklınıza gelir miydi bir doktorun simit satar gibi ameliyathaneden çıkarken bu şekilde bağıracağı? şahsen ben geçen gece hep bunu düşündüm, uyuyamadım da...
evet konu başlıkla tamamen alakalı, saçmalık üzerine... manzara da şu şekilde. simitçiler nasıl "simidiiiyeee" diye bağırıyorsa doktorlar da bu şekilde bağırsaydı! ameliyathaneden çıkan henüz yeni bir apandisit ameliyatı yapmış bir hariciye doktoru bağırsa... "hariciiiyeeeeeeeee". biri seslense ona, ameliyat ihtiyacını söyleyiverse oracıkta... simit alır gibi ameliyat olsa insan? garip olurdu...
"bevliyeeeee" ... hadi hariciye'yi aldık da bevliye'yi almak hiç hoş olmazdı herhalde genel yapısı itibariyle...
ya da herşeyden vazgeçip hastane koridorlarında simit mi sattırsak? o zaman da belki işler çığırından çıkardı, üstüne seyyar lahmacuncu,işportacı derken, hastanede her salı ve cuma bir pazar kurulurdu. ambulanslar sebze arabasına dönerdi.............
--spoiler--
saygılar brada!
neyse nasıl oldu bilmem sanırım bu lost ayağına msn'ler alındı verildi. neyse çok muhlis bir sözlüktaşken bir de baktım bu brada'nın nickinin altına hiç mi hiç yazmamışım. lan bir üzüldüm, utandım önce adeta. en koptuğum bir bukleyi size vereyim kendi yazılarından biri ki ne cevahir bir yazar olduğu belli olsun. olsun ki hınca hınç dolu tıp kütüphanesinde(diniz okuma salonu) içimden "yepppaaaaa i feel good"* diye bağırdıktan sonra masanın üstünde pogo yapmak geçerken kulağıma küpe olsun aha bu spoiler:
--spoiler--
.........simidiye demişken; hastane departmanı mı denir, bilim dalı mı denir ne denir onlara? neroşiruji, jinekoloji... bir de şunlar var: "hariciye,dahiliye,bevliye,intaniyeee..." aklınıza gelir miydi bir doktorun simit satar gibi ameliyathaneden çıkarken bu şekilde bağıracağı? şahsen ben geçen gece hep bunu düşündüm, uyuyamadım da...
evet konu başlıkla tamamen alakalı, saçmalık üzerine... manzara da şu şekilde. simitçiler nasıl "simidiiiyeee" diye bağırıyorsa doktorlar da bu şekilde bağırsaydı! ameliyathaneden çıkan henüz yeni bir apandisit ameliyatı yapmış bir hariciye doktoru bağırsa... "hariciiiyeeeeeeeee". biri seslense ona, ameliyat ihtiyacını söyleyiverse oracıkta... simit alır gibi ameliyat olsa insan? garip olurdu...
"bevliyeeeee" ... hadi hariciye'yi aldık da bevliye'yi almak hiç hoş olmazdı herhalde genel yapısı itibariyle...
ya da herşeyden vazgeçip hastane koridorlarında simit mi sattırsak? o zaman da belki işler çığırından çıkardı, üstüne seyyar lahmacuncu,işportacı derken, hastanede her salı ve cuma bir pazar kurulurdu. ambulanslar sebze arabasına dönerdi.............
--spoiler--
saygılar brada!
(bkz: saçmalamakta sınır tanımamak) başlığına girdiği entrylerle kendine hayran bırakan.. böyle alpay erdem gibi.. özenti değil ama, gayet keyifli.. yeni saçmalık yazılarını görmekten de aynı keyfi alacağız efenim..
Uzun uzun entrylere sahip yazar. gene de insan bir solukta okuyuveriyor entrylerini.
sözlükte fazlasıyla azınlıkta kalmış atatürkçülük konusunda duyarlı yazarlardan. manevi desteğini esirgememesi de teşekkür sebebidir. sözlüğe gerekli yazarlardan.
hergün takip ettiğim yazar.
fakat hergüne 1 entry sığdırması moralimi bozuyor.
şu an onlaynmıs gördüm
lütfen daha çok yazsın
burdan yetkililere sesleniyorum.
fakat hergüne 1 entry sığdırması moralimi bozuyor.
şu an onlaynmıs gördüm
lütfen daha çok yazsın
burdan yetkililere sesleniyorum.
bildiğimiz türden klasikleşmiş(leş) ruh hastasıdır.
ipleri salması gereken karikatürist yazar. bir gün kendisine absenthe içirilecektir. evet, öyle olacaktır.
(bkz: boşuna asılmayın lan o bir erkek)
(bkz: boşuna asılmayın lan o bir erkek)
evet ben de tanıdım o bir erkek ve asılmalardan rahatsız beni deşifre edin der gibiydi. tekstil mühendisliği okuyordu galiba bi de karikatür çiziyordu gördüm adisyonun arkasını doldurmuştu maşallah.
woody allen, can barslan, mel brooks, Suavi Sualp ve bilumum ayni ekolden gelen bir yazar olmakla beraber himinileri gubartma mevzusunda masrık-ı azam olan yazardir.
karikatür meraklısı, hoşsohbet, felsefeyi sevmese de derin felsefik görüşleri olan değerli yazar.
tam bir muhabbet insanıdır..
saçmalamakta sınır tanımayan yazar... bu adam gibi saçmalamak mantıklı konuşmaktan daha zordur.
(bkz: saçmalamada sınır tanımamak)
ha bir de sucuk severlerin düşmanıdır o konuya hiç girmiyorum.
(bkz: saçmalamada sınır tanımamak)
ha bir de sucuk severlerin düşmanıdır o konuya hiç girmiyorum.
tyler durden' in kopyası. *
karikatür malzemesi değil de bizzat karikatür çizebilen bir başbakan adayı. Müyendistir kendileri de o bakımdan.
ilk önce kendisini çizer emin olabilirsiniz.
ilk önce kendisini çizer emin olabilirsiniz.
22 yılımı birlikte geçirdiğim,bana en yakın kişiden bile daha yakın olan kişi,içimdeki çocuk,kazık,kütük...
yaşadığı üzücü olayları bile tiye alabilen, bu şekilde üzüntüsünü atan, yergiyi çok seven bir adamdır. kıl derler ona zaman zaman. kafasında kurduğu şeyleri gerçekleştiremez çoğu zaman. bedevi gibidir. çölde onu dört kutup ayısı,23 penguen,dört deve kovalar... sıyırır belki ama bir gün gelir yakalanır...
severim ama keratayı...
yaşadığı üzücü olayları bile tiye alabilen, bu şekilde üzüntüsünü atan, yergiyi çok seven bir adamdır. kıl derler ona zaman zaman. kafasında kurduğu şeyleri gerçekleştiremez çoğu zaman. bedevi gibidir. çölde onu dört kutup ayısı,23 penguen,dört deve kovalar... sıyırır belki ama bir gün gelir yakalanır...
severim ama keratayı...
doğum gününü kutlayan ilk insan olma şerefine erişmek amacıyla "doğum günün kutlu olsun lan !" diyesimi getiren yazar.
hayır sen doğmasan bu bünye saçmalama ihtiyacını nasıl giderecekti yahu. neyse efendim bu şarkı da beyaz etli prens'den doğum günü çocuğuna geliyor...
(bkz: saçmala türkiye saçmala)*
hayır sen doğmasan bu bünye saçmalama ihtiyacını nasıl giderecekti yahu. neyse efendim bu şarkı da beyaz etli prens'den doğum günü çocuğuna geliyor...
(bkz: saçmala türkiye saçmala)*
doğum günü kutlu olsun denesi yazar. öpüyorum kendisini sözlük aracılığı ile.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar